Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
jah volgens mij is het idd 15/20 % en duitsland meer dan 60% maar heb daar geen echt bron bij... wij scoren wel het laagst in vergelijking met alle omringende landen... ik zag ooit op tv dat 80% van alle meldingen meteen al wordt weggelegd omdat er geen tijd is, het nie belangrijk genoeg is, of er niet meteen duidelijke aanwijzingen zijn
ik kan verder niet echt een oordeel geven want ik weet niet hoe het politiesysteem in elkaar zit maar ik denk dat er eens naar alternatieven moet worden gekeken bijvoorbeeld bij de buurlanden want met zulke percentages is het duidelijk dat nederland geen goed systeem heeft..
||
Citaat:
teveel beleidsmedewerkers in nederland en dat soort dingen. politiekorps werkte alles behalve efficient, zeker in vergelijking met buurland duitsland was de uitkomst ofzo |
![]() |
|
![]() |
De cijfers die hier genoemd worden zijn inderdaad uit onderzoeken gekomen, weliswaar verschillende onderzoeken (wat een deel van het verschil verklaart), maar toch blijft een aanzienlijk deel onopgelost. Theoretisch zou dit ook aan een hoger aantal valse aangiftes kunnen liggen, of een grotere bereidheid tot het doen van aangifte hier.
Dan nog blijft het waarschijnlijk echter zo dat we hier achter lopen. Waardoor dit lijkt me echter interessanter... Dat weet ik zo uit m'n hoofd niet meer :/
||
Citaat:
kijk als je aangifte gaat doen dat je fiets is gestolen dan zullen ze em niet voor je teugvinden maar het wordt dan wel meegeteld...
||||
Citaat:
bron: http://www.sdnl.nl/quekel-9.htm Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Explosies in NY bij Britse Consulaat, geen gewonden Niet Slaan | 10 | 05-05-2005 20:40 | |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 | |
Utrechtse 'seksmailer' op vrije voeten autodropje | 38 | 27-05-2003 19:06 | |
Software & Hardware |
Virus / hackers op je computer? Rabbi Daniel | 12 | 18-11-2001 13:34 |