Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() Als iemand me een interessant persoon lijkt stap ik er op af en maak ik een praatje.. je merkt vanzelf wel of het: 1) inderdaad een interessant persoon is 2) of het klikt als het allebei het geval is dan heb ik t wel naar mijn zin en dan gaan dingen vanzelf. En zo niet.. dan geef ik t wat tijd (want de interessante personen die ik ken studeren in dezelfde stad en lopen toch niet zo maar weg)
|
Hmm
Eerst een beetje haar aankijken.En meestal kijken ze me dan ook wel lekker aan.Dan glimlachen.Zodra je ziet dat zei niet terug glimlacht of juist haar face een andere kant brengt. Kun je het motherfucking schudden. En dan uiteindlijk met haar dansen.Dus gewoon een beetje langs haar dansen en dan pak je haar beet. Ja en dan komen nog de complimentjes.... En even wat aan bieden... Dat is dus wat betreft in een disco/cafe/een of andere feest En gewoon buiten. Meestal gewoon lekker gezellig babbelen.En vragen of ze haar nummer wilt geven en vervolgens haar een keer terug belt voor een afspraak. Wel altijd je naam erbij melden als je haar nummer vraagt(extra voor de duidelijkheid) want anders zit je in een probleem. Zo doe ik het dus.... Ik kon nog herrineren dat ik 2 jaar geleden al verrot schaamde als een meisje naar me glimlachte. Suc6 ermee PeaCe
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Lifestyle |
Oh Ah *Libido* Ohja Apomes | 55 | 15-06-2005 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
ARTistiek |
Okay... niet lachen.. een verhaal van mij... Ilsch | 12 | 03-09-2001 21:27 |