![]() |
|
Verwijderd
|
Daar staat al een topic over op sex, dat heel erg lang is geworden. Van mij mag je die ook uppen, dan kunnen we dat allemaal in 1 topic houden.
![]() Topic: "hoe oud waren jullie, toen je het voor de eerste keer deed?" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk: "als ik met hem naar bed ga ben ik er zekerder van dat het aanblijft tussen ons." En daarom wil ik het JUIST niet. Ik wil kijken hoe het tussen ons gaat als we niet met elkaar naar bed gaan. Of hij het kan volhouden of dat hij daarginds meteen met iemand all the way gaat...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ging wel snel... hoewel...
Mijn vriend en ik hadden eerst ong. 2 jaar gechat, toen ontmoet, en bij de derde ontmoeting bleef hij slapen.. Rond de.. zesde ontmoeting (dat was ong. 6 maanden na onze eerste ontmoeting) gingen we proberen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Eerste keer string: hoe voelde het? supergirl#1 | 3 | 08-10-2009 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
de Koekverslaving Gravin | 17 | 04-04-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 |