Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2002, 06:45
D-sire
D-sire is offline
Hai mensen,

Ik ben nu twee maanden aan de pil en ga zonder condoom met mijn vriend naar bed. Maar de laatste tijd heeft hij veel last van een pijnlijke eikel en hij zegt ook dat er 's morgens wit spul op zit.. Ook ik heb last van afscheiding, altijd wel gehad maar volgens mij is het erger geworden. Kunnen wij een schimmelinfectie ofzo hebben en wat is dat precies?
Oud 28-03-2002, 09:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als je een schimmelinfectie hebt, treedt er ook hevige jeuk op, en je schaamlippen zijn gezwollen en rood. Dit kan zomaar optreden, het is geen soa. Verder kan het geen kwaad, maar je moet wel even naar de dokter voor een zalfje/pilletje. Je krijgt hiervoor GEEN inwendig onderzoek. Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:12
Bobol
Bobol is offline
ik heb dit ook gehad(was eigelijk een vermoeden)khad vooral jeuk, en het pikte een beetje.Als jij er last van hebt;Daktarin Gyno ofzo,dit is een zalf en helpt echt wel,lees de bijsluiter , staat goed uitgelegd.Vrij van medisch voorschrift!! en voor je vriend kan ik niet helpen, sorry.Mijn vriend had geen problemen, enkel ik..
-XxX-
Oud 28-03-2002, 21:29
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
B
Je krijgt hiervoor GEEN inwendig onderzoek.]
Gelukkig! Was ik namelijk ook al bang voor.. Maar hoe onderzoekt de dokter je dan?

Oud 29-03-2002, 09:14
poki
poki is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Je krijgt hiervoor GEEN inwendig onderzoek. Succes!
Wel dus... Maar dat is helemaal niet zo erg hoor..
Je krijgt een soort van zetpillen mee die je in je vagina moet inbrengen, en een zalfje voor op de schaamlippen..
Je moet er niet mee blijven lopen want dat is alleen maar vervelend, en het moet toch een keer weggaan hè. Als het nog verder gaat onsteken is het helemaal erg om er nog wat aan te doen..
Oud 29-03-2002, 09:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poki schreef:
Citaat:
Vampiria schreef:
Je krijgt hiervoor GEEN inwendig onderzoek. Succes!
Wel dus...

IK dus niet.
De dokter onderzoekt je helemaal niet, hij vraagt naar je klachten en dan krijg je gewoon die zalf.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 07:01
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
bij mij wel, ging ie een kweekje maken, zo'n vogelbek tang erin en dan zo'n staafje om slijm af te nemen, brrr
maar deed niet zo 'n pijn hoor, van de week moet ik bellen voor de uitslag....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 10:02
eztah
eztah is offline
Ik kreeg ook geen inwendig onderzoek, maar ook van die zetpillen voor in je vagina.
Alleen nu is het gewoon weer terug, wel minder, maar de dokter zei dat als het niet heel erg jeukt dat het zo dan wel goed is
Ik ga ook sinds een paar maanden zonder condoom met mijn vriend naar bed, en volgens de arts kan het komen doordat onze slijmvliezen nog aan elkaar moeten 'wennen'.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:38
D-sire
D-sire is offline
Nog een vraagje..

Mijn vriend gebruikt nu dus zalf om te genezen, maar ik pijp hem nog wel. En gisteren zat er nog wat zalf en dat heb ik dus binnengekregen Heb ik nu een probleem??

GREETZ
Oud 05-04-2002, 17:19
X-je
X-je is offline
Het lijkt mij toch best de sex uit te stellen tot jullie beiden genezen zijn.

Ik had ook ooit een schimmelinfectie, en dat was na ik de eerste keer met mijn vriend naar bed ging. Naar het schijnt kan je dat krijgen als reactie op het sperma. Sperma is nieuw en je moet er aan wennen.
Ik ben toen ook gewoon (theeft wel ff geduurd voor ik durfde, maar goed ) naar de dokter geweest en die heeft mij en mijn vriend een pil meegegeven die we tegelijkertijd moesten slikken. Ik moest geen inwendig onderzoek ondergaan. Wel wil ik er ook ff bij vertellen dat wij in Belgie een ander systeem hebben wat dokters betreft. Na een halve week was het probleem opgelost.

Het enige waar ik nu nog af en toe mee worstel, is een vaginale infectie . Ik weet welke zalf je er moet voor gebruiken, dus ik moet niet steeds naar de dokter, maar ik blijf mij afvragen waar die steeds vandaan komt.

X-je

Regels voor berichten