Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 17:31
Ruben
Ruben is offline
Ik heb thuis een netwerkje met 2 98 pc's en 1 xp pc. Op 1 van de 2 98 pc's heb ik SyGate 4.2 geinstalleerd. Hierdoor kan ik prachtig mijn kabel internet delen. Maar nu kan ik geen attachments meer verzenden, dit kon met de oude versie van sygate wel, maar dan kon mijn xp machine geen contact maken.

Het is net alsof mijn upstream ergens word beperkt. Herkent iemand dit of weet die hoe dit is op te lossen?
Oud 02-01-2002, 18:45
Verwijderd
Zelf gebruik ik op beide XP, maar het kan makkelijker. Bij windows XP zit zo'n netwerk wizard volg die maak een floppy en voor die wazard ook op de andere pc's uit. Dan wordt alles automatisch goed ingesteld bij Win 98 niet bij win 95! En anders moet je bij sygate ff bij de configuraties klooien.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:59
Ruben
Ruben is offline
Werkt zo'n diskette ook al 98 de server is? En tja, configuratie in sygate kloten...dat wilik dus weten, waar moet ik kloten? Kan nergens iets vinden.
Oud 02-01-2002, 19:05
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
schreef:
Zelf gebruik ik op beide XP, maar het kan makkelijker. Bij windows XP zit zo'n netwerk wizard volg die maak een floppy en voor die wazard ook op de andere pc's uit. Dan wordt alles automatisch goed ingesteld bij Win 98 niet bij win 95! En anders moet je bij sygate ff bij de configuraties klooien.

jou reply-gehalte ligt trouwens erg hoog,
dit had meneer zelf ook kunnen verzinnen/of hij wist het zelf al lang wel.... Nuttig dus.

Ik draai ook sygate, op de 1 of andere manier vind ik het toch een weird programma.
Waar zit het probleem dan bij attachements?
In outlook/normale mail/ander prog?

Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:06
Moonspell
Moonspell is offline
Is het niet iets met rechten op de XP machine?
Oud 02-01-2002, 21:14
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
Moonspell schreef:

Waar zit het probleem dan bij attachements?
In outlook/normale mail/ander prog?

Gebruik de mail die in netscape zit. Maar net zo goed als ik via me gratis e-mail van lycos een attachment probeer toe te voegen doet ie niks.

Citaat:
Moonspell schreef:
Is het niet iets met rechten op de XP machine?
Lijkt me toch niet, of het moeten rechten zjin dat hij continue alle bandbreedte ter beschikking heeft.
Oud 02-01-2002, 21:58
Moonspell
Moonspell is offline
ligt dus aan netschaap denk ik
Oud 03-01-2002, 07:06
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
Moonspell schreef:
ligt dus aan netschaap denk ik
Mjah, maar dus lycos doe ik via ie.
Oud 03-01-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ruben schreef:
Werkt zo'n diskette ook al 98 de server is? En tja, configuratie in sygate kloten...dat wilik dus weten, waar moet ik kloten? Kan nergens iets vinden.

Ja kan best met XP gewoon wat met die wizard klooien werkt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 18:58
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
schreef:
Ja kan best met XP gewoon wat met die wizard klooien werkt vanzelf.
Als je een z'n post gelezen had, wist je dat hij op de server '98 draait. Dan slaat jouw tip dus (zoals gewoonlijk ) helemaal nergens op.

Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 11:05.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:54
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
Als je een z'n post gelezen had, wist je dat hij op de server '98 draait. Dan slaat jouw tip dus (zoals gewoonlijk ) helemaal nergens op.

Mjah, dacht al dat ik gewoon dom was of zo
Oud 03-01-2002, 21:46
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Kan je dat nog wel met de pc waar Sygate als server op staat? En als Sygate niet draait, kan je dan via een client-machine (die je dus direct op inet aansluit) nog wel 'attachments versturen'?

Het versturen van attachments via mail via het Netscape-mailprogramma (dat is namelijk niets meer of minder dan een extra lapje data achter de tekst van je e-mail) of het versturen van een file naar de server van Lycos. Twee volkomen verschillende gevallen. En eigenlijk kan Sygate daar helemaal niets aan tegen houden. Bij beide gevallen niet.

Weet je heel zeker dat het aan Sygate ligt?

Conan... snapt er anders helemaal niets van
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 22:06
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Kan je dat nog wel met de pc waar Sygate als server op staat? En als Sygate niet draait, kan je dan via een client-machine (die je dus direct op inet aansluit) nog wel 'attachments versturen'?

Het versturen van attachments via mail via het Netscape-mailprogramma (dat is namelijk niets meer of minder dan een extra lapje data achter de tekst van je e-mail) of het versturen van een file naar de server van Lycos. Twee volkomen verschillende gevallen. En eigenlijk kan Sygate daar helemaal niets aan tegen houden. Bij beide gevallen niet.

Weet je heel zeker dat het aan Sygate ligt?

Conan... snapt er anders helemaal niets van
Ah 3mark versterking

Oud 03-01-2002, 22:43
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Moonspell schreef:
Ah 3mark versterking
Bel Henny.

Maar jah... we zitten hier wel op SCHOLIEREN.com.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 22:53
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Bel Henny.

Maar jah... we zitten hier wel op SCHOLIEREN.com.

whaha roflol

Mjah

Reageren

Regels voor berichten