![]() |
||
Verwijderd
|
ik heb me nou al 6 keer willen aanmelden. Iedere keer vul ik het HostingsFormulier in. En dan komt er te staan:
Citaat:
Doe ik wat fout? ------------------ Gister is verleden tijd. Morgen is een mysterie Pluk de dag. en check mijn site. www.nederland.tafeltennist.nl [Dit bericht is aangepast door aayippie (16-01-2002).] |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
't is gewoon een vraag over een hosting-provider, 't had net zo goed tripod of geocities kunnen zijn... maar goed... mail naar endoria ofzo (geen idee welk adres) met je probleem, wie weet krijg je wat terug... en anders is er idd wel iemand op 't forum die 't antwoord wel weet...
|
OK, om even op het onderwerp terug te komen.
Je moet er GOED om denken een GOED password te kiezen.. dus een Alpha-Numeric password.. (zoals bijv.: xpb123jk ofzo) en hij mag al helemaal niet in t woordenboek te vinden zijn.... Daarnaast moet je login name goed zijn.. en vervolgens hopen dat je bericht krijgt.. en anders eventjes een mailtje he ![]() Die worden wel beantwoord.. kan je t beste meteen je naam enzo doorgeven (en misschien als beste ook je IP, omdat ie daar toch naar gaat vragen ![]() Try it ![]()
|||
Citaat:
eentje zou kunnen zijn dat mensen maar een account registreren
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Endoria] Geweldig! Verwijderd | 12 | 24-06-2003 23:26 | |