Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- moe
- ziek van vrienden - met tegen zin naar school - wil afgezonderd zijn van de buitenwereld - zorgen aan mijn kop - voel me happy omdat Buffy weer is begonnen - zit tegen om weer gefronteerd te worden door vrienden over dat ene probleem waar ze NIKS van begrijpen *zucht* - hoopt op een normale dag - stil/saai Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 22:25. |
![]() |
||
Citaat:
Key mijn lijstje: ~ ff rust ~ moe ~ geen les tot morgen ochtend ~ Beetje blij zelfs ~ yes ik voel me niet kut ~ muziek ~ bang voor vanavond
|
![]() |
moe
wil niet ziek worden ik mis edwin nu alweer bijna werkweek stomme musical dat kutwijf krijgt alles voor elkaar al die chaos morgen school gatver afwassen nep beste vriendin waar dan me vrienden? druk in me hoofd lichamelijk uitgeput bellen stilte vroeger
|
![]() |
Veliefd
baalt geel jonges koppijn rood huilen liefde dagboek school kut profiel kut vriendje afstand triest wacht lief depressief Behoefte aan armen om me heen kweet eik ook nie waar ut over gaat... alleen dak een btje in de knoop zit met mezelf.
|
kut
klote dood kwaad WOEDEND ![]() agressief gestressed bezweet chaggarijnig huilen eenzaamheid kutstage kutmensen stom gecommandeer stomme mensen die zo snel beoordelen teringlijers hufters ![]() haat onzekerheid ska meezingen
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
zwaar klote: omdat ik voor morgen een stage plaats moet
hebben..tja.... fucked up: (omdat ik weet dat m'n ouders zo terug van de leraar komen en ik de lul ben) Geweldig : omdat ik nog minstens een uur heb voordat mijn ouders terug zijn honger : tis al een poosje gele dak gegeten heb waterig : ik moet pissen als een beer. karaoke achtig : omdat ik muziek probeer mee te zingen waarvan ik maar de halve tekst ken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een heel lief meisje
||
Citaat:
![]()
||
Hmz, beter dan de afgelopen weken iig
- verliefd - geestelijk moe - keelontsteking - koud - eten - mama - woede - haat - toekomst - begin ik aan het project of niet? - twijfel, heel veel twijfel - ruzie - vrienden, heb ik die :\ - medicijnen - misselijk - joint - geld Mjah, tis toch wel een lang lijstje geworden ![]() Citaat:
![]() Het gaat redelijk, dat kan je wel lezen ![]() En met jou? *knuff*
Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 18:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |