![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf ook dreads gehad, ik heb ze er 3 weken geleden afgeschoren, na ze een half jaar gehad te hebben
![]() De mijne zijn gezet door de zus van m'n vriend en een vriendin van haar. De reden dat ik ze afgeknipt heb is dat ik ze niet mooi meer vond. Er gingen pukken uit steken enzo. Die van mij waren dus ook homemade, denk er goed over na voordat je het zelf gaat doen want het kan echt heel erg mislukken! (Andere vrienden van me hebben ze overigens wel zelf gemaakt, en die zijn nog steeds goed.) Als je het toch wil heb ik wat tips voor je: -ga eens kijken op www.knottyboy.com, daar kun je lezen hoe je ze zelf maakt -NIET wassen, zeker de eerste tijd niet. Als je het veel wast gaat het ontzettend pluizen en dat wil je niet! Iemand die ik ken (ja, ik ken veel mensen met dreads) waste zijn haar elke dag en doordat het niet zo snel droogt, kwamen er beestjes in. ![]() -niet te veel wax, niet te weinig. ik heb zelf de wax van de site besteld, die is duur maar wel erg goed. na een halfjaar is er nog maar 1/6 deel uit ofzo. Als je wax uit de winkel koopt, moet je zorgen dat hij zo hard mogelijk is. -op tijd bijwerken! als je er te lang mee wacht wordt het minder mooi.
||
Citaat:
![]() haha was ik ook wel achter gekomen..... het was mir waxerig ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kralen synthetische dreads blacklotus | 7 | 20-10-2005 16:36 | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #9 Verwijderd | 494 | 13-07-2004 23:28 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dreads! After4Ever ruled | 4 | 27-03-2002 20:11 |