Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2002, 13:43
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Is er een mogelijkheid om logo.sys te veranderenin xp.
Als ik de file logos.sys, logow.sys of logo.sys in c:/windows verander met paint of paint shop pro dan zie ik daar niks van bij het opstarten.

thx

Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 13:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2002, 14:12
Atje85
Atje85 is offline
Heb ik ook al eens gedaan, maar ik zie er ook nix van bij t opstarten, maja schijt
Dus ik weet t niet
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:37
Kinky
Kinky is offline
in Windows XP zit de startup screen niet meer in logo.sys. Hij is ingebakken in een ander bestand (k weet zo ff niet meer welke).

Er zijn verschillende manieren om het startup screen te wijzigen. De makkelijkste is het programma BootXP.
Daar kan dat heel erg makkelijk mee. Wel past het programma e.e.a aan. Daar was ik niet zo blij mee....

Succes!!

Greetz
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:22
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Citaat:
Kinky schreef:
in Windows XP zit de startup screen niet meer in logo.sys. Hij is ingebakken in een ander bestand (k weet zo ff niet meer welke).

Er zijn verschillende manieren om het startup screen te wijzigen. De makkelijkste is het programma BootXP.
Daar kan dat heel erg makkelijk mee. Wel past het programma e.e.a aan. Daar was ik niet zo blij mee....

Succes!!

Greetz
en wat past ie dan nog aan waar je niet zo blij mee was als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Oud 19-12-2002, 23:18
durex
durex is offline
bootlogo zit bij windowsXP geloof ik in NTOSKRNL.exe
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
durex schreef:
bootlogo zit bij windowsXP geloof ik in NTOSKRNL.exe
Kan niet uitgevoerd worden in Win32-modus....

en dan??
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:46
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef:
en wat past ie dan nog aan waar je niet zo blij mee was als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Dat mag je vragen..

Hij veranderd het bestand NTOSKRNL.exe om t logo aan te passen. Opzich geen probleem... Anders doet ie niet wat je wilt. Maar hij veranderd ook iets in je boot.ini.

Daar was ik dus nie blij mee. Ik kreeg een keuzemenu als ik mn computer opnieuw opstarte. Oke, dat kun je wel weer uitzetten maartoch....

Verder kon ik Windows XP SP1 niet zomaar installeren omdat de bovengenoemde bestanden zijn aangepast, en dat mag nie van MS.....
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 11:21
Verwijderd
LET OP!!!!!!!

Doe het aanpassen alleen in veilige modus anders kun je xp laten herinstalleren!

ja eigenervaring....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten