![]() |
|
Nederland: Schaatser Jochem Uytdehaage en turnster Verona van de Leur zijn woensdagavond tijdens het nationale sportgala in de Amsterdamse RAI gekozen tot sportman en sportvrouw van het jaar 2002. De vrouwenturnformatie werd sportploeg van het jaar.
Bron Sitecast.nl Belgie: Tennister Kim Clijsters en motorcrosser Stefan Everts hebben, zoals vorig jaar, de prijs van beste sportvrouw en sportman van het jaar gekregen. Bron Standaard.be, alleen om dat te kunnen zien moet je betalen. Bron Clijsters: comeonkim.be Verdiende winnaars? Indien nee, wie verdiende het voor jou en waarom?
|
![]() |
|
BELANGRIJKE AANVULLING VOOR NEDERLANDSE ZIJDE
Esther Vergeer is gehandicapte sporter van het jaar, dus ook een volwaardige kampioen ![]() Ik weet niet of deze categorie al in Belgie bestaat, anders zou dat snel moeten gebeuren ![]()
||
Citaat:
ik zou het niet weten en kap aub met dat REIE onder elke post te zetten ik en waarschijnlijk nog wel meer ergeren me er flink aan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen als sport? Verwijderd | 51 | 13-09-2006 16:00 | |
Seksualiteit |
onthouding anders denkendt | 21 | 06-02-2006 23:09 | |
Vrije tijd |