|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus kom maar niet tenzij je een vrijgezellen zus hebt van 17+ die een beetje leuk is ![]()
|
hmzz lijkt me echt heel gezellig, Maar Amsterdam en Rotterdam is zooooo'n klote eind reizen!!
![]() Utrecht is wel haalbaar.. (wel *****duur, die stomme treinen!) Maar ik zal eens kijken of er data zijn dat ik kan.. (mensen die ook vanuit Limburg reizen met korting, of vanaf Nijmegen??? ![]()
|
Hoihoi, lijkt me een heel gaaf plan om de mensjes van het forum eens in het echt te zien. Ik ben er nog niet zo lang dus de meesten zullen me niet erg goed kennen, maar ik ben meestal op het liefde&relatie-forum te vinden dus het lijkt me wel leuk. Ik moet alleen wel rekening houden met koopzondagen, werk heel blij in een schoentjeswinkel en nu komt sinterklaas en kerst enzo... Ik moet dus ff zien of ik wel kan. Maar wel leuk!
Kus, Danitsja |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Utrecht lijkt mij ook het beste ligt het centraalst, ook handiger voor de mensen die uit het noorden- of zuiden des lands komen. Als het dus Utrecht gaat worden, wat wel het meest handig is lijkt me, dan ontmoeten we gewoon in de stationshal bij het vlaggetje 'meeting point' ? (voor degene die wel eens in Utrecht is geweest) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gaan we gezellig stoplichten kijken ![]()
||
Citaat:
iets anders: Wat ik persoonlijk ook altijd gezellig vind, is om met zn allen uit eten te gaan. Vorig jaar hebben me met een man of 30 in Amsterdam in een pizzeria gezeten en daarvoor in de Steakway to Heaven. Het nadeel is wel dat dat niet voor iedereen toereikend is. Maar misschien als dit ruim van te voren bekend wordt gemaakt dat de lieve mensen er rekening mee kunnen houden.... De rest kan dan gewoon naar de Mac (blêh).... Misschien dat de mensjes hier hun mening over kunnen geven....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil op zich best komen, maar ik moet ff zien of mijn agenda dat toelaat *ahum* Utrecht is ondertussen wel afgezaagd aan het worden, maar het is voor mij niet ver. Zoveel andere alternatieven zijn er eigenlijk niet, althans niet die redelijk centraal liggen. |
![]() |
|
nare man schreef:
Elk beschaafd en ontwikkeld mens dus ![]() Tnx ![]() Utrecht is ondertussen wel afgezaagd aan het worden, maar het is voor mij niet ver. Zoveel andere alternatieven zijn er eigenlijk niet, althans niet die redelijk centraal liggen. [/QUOTE] Idd, maar hoezo afgezaagd, ik ben nog nooit op een van de meetings geweest en ik wou toch wel een keertje gaan, ben benieuwd! |
![]() |
|
Het lijkt mij ook wel erg leuk, hoewel amsterdam voor mij makkelijker is lijkt me utrecht het best voor de meesten. lekker centraal gelegen en op zich ook wel gezellig. if I can, I will be there.
(btw: me is formaly known as meissie-->yeah)
|
![]() |
|
Ik kan voor oud & nieuw niet (en ik zou het ook niet durven). Aan ~Dark Voice~ de taak mij te vertegenwoordigen!
![]() ![]() Maar hoeveel mensen worden er nou bij zoiets verwacht? Er werd hier 15 gezegd ofzo, is dat niet vrij weinig? Ik stelde me eerst een of ander vol gebouw voor, waar iedereen rondliep en met elkaar zat te praten... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |