Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan
24 november 9 25.00%
1 december 7 19.44%
8 december 10 27.78%
15 december 21 58.33%
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) 5 13.89%
Rotterdam 14 38.89%
Utrecht 16 44.44%
Amsterdam 10 27.78%
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) 10 27.78%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 20:57
Verwijderd
De meeting zal plaatsvinden op een zondag, want dat is handig ofzo
Maak hier je keuze

Het is belangrijk dat je invult op welke data je in principe kunt, je kunt dus ook meerdere data aankruisen.

Verder moet je ook nog de steden waar je in principe heen zou kunnen/willen komen aankruisen, dus niet alleen je eerste voorkeur.

Je MOET dus sowieso minstens 2 dingen aankruisen
Owkee, nu ga ik proberen een poll te maken
Advertentie
Oud 07-11-2002, 21:08
Orion16
Orion16 is offline
Utrecht lijkt me zeer handig, ligt namelijk het centraalst, en Utrecht is zeer gezellig Bovendien woon ik er vlakbij, 20 minuten met de bus, heb busabonnement

Welke dag.. Tsja.. De meeting valt dus niet op een zaterdag??
Oud 07-11-2002, 21:22
Gothic
Gothic is offline
Utrecht, R'dam

24 nov of 15 dec
Oud 07-11-2002, 21:35
General Fault
General Fault is offline
misschien stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen van zo'n meeting? (lots of chicks? grapje!)
Oud 07-11-2002, 21:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
General Fault schreef:
misschien stomme vraag, maar wat moet ik me voorstellen van zo'n meeting? (lots of chicks? grapje!)
een groep rare mensen, die je normaal ziet posten, zie je nu IRL, meestal groep van 10 15 mensen ofzo en dan kan je stuk door stad lopen en je einidgt meestal in een cafe oid...
Oud 07-11-2002, 23:24
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Persoonlijk zou ik wel eens wat anders willen dan de grote stad. Misschien is het leuk om iets alternatiefs te verzinnen (dat goed te bereiken is en waar ze warme chocomel met slagroom hebben)
Oud 07-11-2002, 23:26
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
General Fault schreef:
Sinds er hopelose nerds naar de meetings toegaan is de verhouding man / vrouw enigsinds uit z´n verband getrokken...

Dus kom maar niet tenzij je een vrijgezellen zus hebt van 17+ die een beetje leuk is
Oud 08-11-2002, 08:16
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz lijkt me echt heel gezellig, Maar Amsterdam en Rotterdam is zooooo'n klote eind reizen!! (me lives in Limburg he..)
Utrecht is wel haalbaar.. (wel *****duur, die stomme treinen!)
Maar ik zal eens kijken of er data zijn dat ik kan..

(mensen die ook vanuit Limburg reizen met korting, of vanaf Nijmegen??? )
Oud 08-11-2002, 11:13
meissie-->yeah
meissie-->yeah is offline
Hoihoi, lijkt me een heel gaaf plan om de mensjes van het forum eens in het echt te zien. Ik ben er nog niet zo lang dus de meesten zullen me niet erg goed kennen, maar ik ben meestal op het liefde&relatie-forum te vinden dus het lijkt me wel leuk. Ik moet alleen wel rekening houden met koopzondagen, werk heel blij in een schoentjeswinkel en nu komt sinterklaas en kerst enzo... Ik moet dus ff zien of ik wel kan. Maar wel leuk!
Kus,
Danitsja
Oud 08-11-2002, 17:25
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
hmzz lijkt me echt heel gezellig, Maar Amsterdam en Rotterdam is zooooo'n klote eind reizen!! (me lives in Limburg he..)
Utrecht is wel haalbaar.. (wel *****duur, die stomme treinen!)
Maar ik zal eens kijken of er data zijn dat ik kan..

(mensen die ook vanuit Limburg reizen met korting, of vanaf Nijmegen??? )
Ben je wel eens op een meeting geweest PardonMe? Ik nog nooit in ieder geval, lijkt me wel leuk, en bovendien woon ik 20 minuten met de bus van Utrecht vandaan, heb een busabonnement, dus ik hoef niet eens reiskosten te betalen
Utrecht lijkt mij ook het beste ligt het centraalst, ook handiger voor de mensen die uit het noorden- of zuiden des lands komen.

Als het dus Utrecht gaat worden, wat wel het meest handig is lijkt me, dan ontmoeten we gewoon in de stationshal bij het vlaggetje 'meeting point' ? (voor degene die wel eens in Utrecht is geweest)
Oud 09-11-2002, 02:47
Piccola
Piccola is offline
15 December in A'dam of Utrecht~
Oud 09-11-2002, 12:20
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ben je wel eens op een meeting geweest PardonMe?
Ja ik ben 2 keer naar een meeting van het muziek forum geweest.. IS heel gezellig en ook leuk om eens te kijken met wie je nou eigenlijk elke keer gedachten enzo aan het uitwisselen bent
Oud 09-11-2002, 16:17
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Ja ik ben 2 keer naar een meeting van het muziek forum geweest.. IS heel gezellig en ook leuk om eens te kijken met wie je nou eigenlijk elke keer gedachten enzo aan het uitwisselen bent
Ja, dat lijkt me ook, ben heel benieuwd of de volgende meeting in Utrecht gaat plaatsvinden, en hoe meer mensen, hoe beter, toch?
Oud 09-11-2002, 16:25
Verwijderd
Als iedereen nou naar Almelo komt, kom ik ook es
Oud 09-11-2002, 16:46
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Morgan schreef:
JA !!

Gaan we gezellig stoplichten kijken
Oud 10-11-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Persoonlijk zou ik wel eens wat anders willen dan de grote stad. Misschien is het leuk om iets alternatiefs te verzinnen (dat goed te bereiken is en waar ze warme chocomel met slagroom hebben)

Lijkt me wel leuk
Oud 10-11-2002, 14:54
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Krijgen we dan groepskorting?
Oud 10-11-2002, 19:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik kan in principe op alle zondagen wel behalve op die van 1 december, want die week daarna heb k toetsweek.
verder ligt utrecht inderdaad lekker centraal. arnhem is voor mij ook makkelijk te bereiken.

maar k weet nog niet of k wel kom
Oud 11-11-2002, 16:16
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Lijkt me wel leuk
Als er genoeg potentie is wil ik wel kijken voor iets leuks...

iets anders:

Wat ik persoonlijk ook altijd gezellig vind, is om met zn allen uit eten te gaan. Vorig jaar hebben me met een man of 30 in Amsterdam in een pizzeria gezeten en daarvoor in de Steakway to Heaven. Het nadeel is wel dat dat niet voor iedereen toereikend is.

Maar misschien als dit ruim van te voren bekend wordt gemaakt dat de lieve mensen er rekening mee kunnen houden.... De rest kan dan gewoon naar de Mac (blêh)....

Misschien dat de mensjes hier hun mening over kunnen geven....
Oud 11-11-2002, 16:41
Verwijderd
ja lijkt me hartstikke leuk
Alleen verwacht ik hier niet echt 30 mensen , maar dat maakt niet uit.
Oud 11-11-2002, 17:59
SuperS
SuperS is offline
eindhoven, datum weet ik niet direct
Oud 14-11-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
(voor degene die wel eens in Utrecht is geweest)
Elk beschaafd en ontwikkeld mens dus

Ik wil op zich best komen, maar ik moet ff zien of mijn agenda dat toelaat *ahum* Utrecht is ondertussen wel afgezaagd aan het worden, maar het is voor mij niet ver. Zoveel andere alternatieven zijn er eigenlijk niet, althans niet die redelijk centraal liggen.
Oud 14-11-2002, 13:59
AtHell
AtHell is offline
Utrecht is nog wel te doen, lijkt me trouwens ook wel zo handig aangezien het vrij centraal ligt.

(of kom gewoon allemaal 20 dec. naar groningen :])
Oud 14-11-2002, 19:11
Orion16
Orion16 is offline
nare man schreef:
Elk beschaafd en ontwikkeld mens dus
Tnx

Utrecht is ondertussen wel afgezaagd aan het worden, maar het is voor mij niet ver. Zoveel andere alternatieven zijn er eigenlijk niet, althans niet die redelijk centraal liggen. [/QUOTE]

Idd, maar hoezo afgezaagd, ik ben nog nooit op een van de meetings geweest en ik wou toch wel een keertje gaan, ben benieuwd!
Oud 14-11-2002, 19:43
Naiad
Naiad is offline
Het lijkt mij ook wel erg leuk, hoewel amsterdam voor mij makkelijker is lijkt me utrecht het best voor de meesten. lekker centraal gelegen en op zich ook wel gezellig. if I can, I will be there.
(btw: me is formaly known as meissie-->yeah)
Oud 14-11-2002, 21:01
Verwijderd
Almelooooooo
Oud 15-11-2002, 19:26
Dminor
Dminor is offline
Ik kan voor oud & nieuw niet (en ik zou het ook niet durven). Aan ~Dark Voice~ de taak mij te vertegenwoordigen! (Hm, toch maar niet )
Maar hoeveel mensen worden er nou bij zoiets verwacht? Er werd hier 15 gezegd ofzo, is dat niet vrij weinig? Ik stelde me eerst een of ander vol gebouw voor, waar iedereen rondliep en met elkaar zat te praten... Tsja, ik weet daar nix van natuurlijk. Iig, de luitjes die er wel heen gaan: veel plezier!
Oud 15-11-2002, 19:29
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jaaaa, dat vind ik ook een heel goed idee!
Oud 15-11-2002, 19:30
Verwijderd
Zo zie je maar weer, Almelo dus. Of desnoods Zwolle. Utrecht kost 28 euro, das echt teveel, zelfs voor een meeting.
Oud 15-11-2002, 19:40
Verwijderd
Almere ligt nog veel centraler
Oud 15-11-2002, 21:41
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
N00dles schreef:
oeh dan kom ik ook
Oud 15-11-2002, 23:11
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Hemelsbreed gezien wel ja, maar we zijn de jetsons niet die zomaar overal ff naartoe kunnen vliegen!

Als je kijkt naar de trein en de weg is Utrecht het centraalst!
Oud 16-11-2002, 12:09
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Morgan schreef:
Zo zie je maar weer, Almelo dus. Of desnoods Zwolle. Utrecht kost 28 euro, das echt teveel, zelfs voor een meeting.

Doe je het ook niet voor mij?
Oud 16-11-2002, 17:19
Verwijderd
Sorry, nee
Oud 17-11-2002, 01:20
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Sorry, nee
En voor mij?
Oud 17-11-2002, 09:26
Verwijderd
voor mij ook niet

Maarjah tis anders natuurlijk wel duur voor haar
Oud 17-11-2002, 09:28
Verwijderd
Ik weet niet zeker of ik nog wel kom
Oud 17-11-2002, 13:56
Verwijderd
Sorry nee mensen, is echt te duur. Enschede kan trouwens ook nog wel... maar dat is voor jullie allemaal natuurlijk vet duur.
Oud 17-11-2002, 15:58
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Sorry nee mensen, is echt te duur. Enschede kan trouwens ook nog wel... maar dat is voor jullie allemaal natuurlijk vet duur.
Heb je dan geen OV?
Oud 17-11-2002, 16:03
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Start een inzamelingsactie? Ik doneer 1 Euro, omdat geld bij mij ondergeschrikt is aan gezelligheid.
Oud 17-11-2002, 16:04
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Unexplained schreef:
Start een inzamelingsactie? Ik doneer 1 Euro, omdat geld bij mij ondergeschrikt is aan gezelligheid.
Ik doneer 1 euo en 2 cent... omdat ik gewoon beter dan Unex ben ....
Oud 17-11-2002, 16:08
tacidvs
tacidvs is offline
Zoals op meetings vaak het eten en drinken (in enigszins verwarde vorm) gezamenlijk betaald wordt, zou je dat ook met reiskosten kunnen doen, gewoon alle kosten op een hoop gooien en delen door het aantal deelnemers.
Oud 17-11-2002, 16:44
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
tacidvs schreef:
Zoals op meetings vaak het eten en drinken (in enigszins verwarde vorm) gezamenlijk betaald wordt, zou je dat ook met reiskosten kunnen doen, gewoon alle kosten op een hoop gooien en delen door het aantal deelnemers.
Dat is een idee mits er geen liberalen in de groep zitten... Daarbij heb ik nog geen meeting meegemaakt waarbij de kosten op één hoop worden gegooid.
Oud 17-11-2002, 17:42
tacidvs
tacidvs is offline
Ok, ik herinnerde me alleen een ietwat vreemde situatie, verwarrende, beter.
Oud 17-11-2002, 18:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Haha hoe links... Ik denk niet dat de OV-ers dit voorstel zullen apprecieren
Oud 17-11-2002, 20:02
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
En hoe moet je het dan doen als een deel van de bezoekers helemaal geen reiskosten heeft OV / Busabbonnement (zoals ik)
Oud 17-11-2002, 20:05
tacidvs
tacidvs is offline
Gewoon €10 lappen, komt het wel goed

Het was een beetje driest, niet haalbaar, ok.
Oud 17-11-2002, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Heb je dan geen OV?
Helaas niet. Zit in de 6e... volgend jaar pas.

En die donaties vind ik een goed idee Als jullie tot 18 euro komen, kom ik (ok 10 euro is ook goed XP)
Oud 17-11-2002, 20:38
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
Morgan schreef:
Helaas niet. Zit in de 6e... volgend jaar pas.

En die donaties vind ik een goed idee Als jullie tot 18 euro komen, kom ik (ok 10 euro is ook goed XP)

En wat mogen we daar voor terug verwachten?
Oud 18-11-2002, 13:28
luckyleo
luckyleo is offline
Hoelaat wordt die meeting eigenlijk zo'n beetje dan gehouden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten