Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2001, 14:18
wicce15
wicce15 is offline
ik heb pas geleden alledrie de godfather films gezien.
ik vond 1 en 2 erg goed, maar drie een stuk minder...maar dat kwam natuurlijk door die enorme tijdkloof...
maar goed, ik was op internet aan et zoeke, en toen kwam ik tegen dat men heel misschien et idee had om een godfather 4 te maken met ( uhhja! iee, help) leonardo dicaprio als jonge sonny..... maar dat idee was gelukkig alweer van de baan. et lijkt me opzig niet zo heel erg, een godfather 4, maar leonardo dicaprio... en je moet een film natuurlijk niet zooo erg uitkauwen.
al pacino was toch wel een beetje de ster van die films, en dies dood.. dus om dan door te gaan.
maar goed, wat vonden jullie van die films, en welke vond je het beste en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2001, 11:43
yeahhhhhhhhh15
yeahhhhhhhhh15 is offline
HEHEHEEH ik heb zo ook allemaal gezien en ik ben pas op vakantie geweest naar Sicilië en ik ben in het plaatsje Corleone geweest haha heb ik nog een foto van zal ik wel scannen binnenkort mzzl peter
Oud 19-08-2001, 18:53
WMAS
WMAS is offline
Al Pacino dood? Ik dacht het niet
Met citaat reageren
Oud 19-08-2001, 19:19
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
WMAS schreef:
Al Pacino dood? Ik dacht het niet
nee, duu, aan het einde van film 3 gaat ie dood.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2001, 19:22
legatus
legatus is offline
deel 4 ? net zo belachelijk als de geplande Donnie Brasco 2
Oud 19-08-2001, 20:15
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
i'll make you an offer you can't refuse
echt koel die films, heb helaas 3 nog nooit gezien, maar ga die zeker huren. Maar dat plan voor deel 4 en dan nog dicaprio dur in
neeej the godfather triology staat er namelijk vooral bekend om dat er altijd heeel goed geacteerd wordt..
Oud 20-08-2001, 00:18
freakie
freakie is offline
Citaat:
legatus schreef:
deel 4 ? net zo belachelijk als de geplande Donnie Brasco 2
Je haalt me de wrd uit de mond!
Oud 30-11-2001, 13:07
Diesel
Diesel is offline
Deel 1 blijft de beste, omdat Marlon Brando en James Caan er in spelen. Deel 2 is ook heel goed, Alpacino en Robert De Niro = goeie koppel! Godfather 3 vond ik wel goed, Andy garcia -Vincenzo Mancini- (geweldige acteur: The untouchables) en Joe Mantegna
-Joe Zasa- spelen hun rol als `tegenpolen` heel goed. Ik vind dat Alapcino het best acteert in deel 3,. Als die een schreeuw geeft (eindscene) nadat zijn dochter is vermoord, wat een acteerwerk! bestaat geen betere scene in Hollywood.
Een godfather 4?
- Waarom Niet! Graag zelfs!
Oud 04-12-2001, 23:12
Verwijderd
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:

echt koel die films, heb helaas 3 nog nooit gezien..
'k ook nie... moet 'm toch maar 'ns gaan huren dan..

Maar ik ben geen voorstander van een deel 4... ze moeten weten wanneer ze moeten ophouden, three's a charm. Dat continu uitmelken van een concept heeft bijna altijd kwaliteitsverlies tot gevolg.

Houdt het maar op een Trilogy
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 16:22
VatoLoco!
VatoLoco! is offline
zijn allemaal master!

Oud 08-12-2001, 14:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik ben een onwijse Godfather fan en ik heb ze allemaal. 1 is idd het beste doordat het nog zo'n hechte familie is: Pa (Marlon Brando), Sonny (James Caan), Fredo Wie speelt fredo, ben het ff kwijt en natuurlijk Michael (Al Pacino)

Deel 2 is een ijzersterk vervolg en een bijna perfecte rol van Robert de Niro.
Deel drie is de minst goeie, te veel hollywood flair enzo. Maar nog steeds een goede film die wordt gedragen door de prestatie van Al Pacino.
Dit is meteen de reden waarom ik denk dat Godfather 4 nooit zal slagen of uitkomen, Al is weg en wie heb je dan nog van de oude garde? Alleen Kay, maar zij is geen echte Corleone en een film met haar in de hoofdrol die The Godfather part4 heet kan niet.

Heel misschien kan hij uitkomen als je hem maakt over hoe Vincenzo verder gaat met de Corleone familie maar dat wordt erg moeilijk.
Dus ik denk dat The Godfather 4 er nooit komt.
Reageren

Regels voor berichten