Advertentie | |
|
![]() |
|
jah, ik ben idd van school getrapt, das echt nix om trots op te zijn! ik was vorrig jaar van school ge"trapt" omdat ik gewoon helemaal geen zin meer had om eigelijk naar school te gaan, maar er wel altijd was om de lessen te verstoren. (waar ik nu eigelijk best wel spijt van heb) maarjah, tis nou eenmaal ff niet anders.
||
Citaat:
![]() ikke wel ....voor spijbelen
|
Verwijderd
|
Bijna. Ik had een toezegging van de rector dat ik maar beter een andere school kon zoeken, maar gelukkig stond het hele overige lerarencorps achter me.
Het ging overigens niet om zaken die uitschot plachten te doen, zoals bedreigen, maar om een (vond ik zelf) heel goede grap met de achtergrond van de computers op school ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Leuk hoor, nieuwe school zoeken, je wordt moeilijker aangenomen, moet naar een nieuwe klas ed, wordt door leraren daar gelijk als slecht gezien. En de leerplicht op je dak, fijn hoor, al dat gezeur, gedreig, gesprekken, bladiebla. Fantastisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt enorm cool om van school getrapt te worden...nee, dan ben je echt stoer... In de derde ben ik van school veranderd, toen kwam ik op een school waar al dat 'uitschot' op zat (kinderen die hadden gejat, gevochten, enz. en dus van school gestuurd waren), gelukkig zaten er ook nog wel 'normale' kinderen op. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
weleens? je kan beter aan mij vragen of ik weleens NIEt van school getrapt ben.
het was niet van school 'trappen' hoor. wel vaak geschorst, maar soms was het ook meer dat ik thuis 'moest' blijven als het niet zo goed ging met me gedrag, dan wouden ze voorkomen dat het erger werd, vet vaag. Uit voorzorg moest ik dan thuis tot rust komen. dat was vaak na heel heel heel erg ruzie. Ze wisten vaak de oorzaak (adhd) tuurlijk geen excuus. maar dat vonden hun blijkbaar wel dus moest ik zeg maar 'afkoelen en nadenken thuis' dat zeiden ze ook zo. En dan moest ik daar een verslagje van maken en dat inleveren bij de directie en dan maakten we allerlei afspraken, steeds maar weer. Dus ja, best wel vaak van school gestuurd zeg maar. is achteraf gezien wel beter geweest.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Switchen van school Thomasvv | 2 | 13-04-2015 15:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Naamloos verhaal: Fictie, drama jjohan | 1 | 12-12-2009 20:50 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Drugs & Alcohol |
Onderzoekje: Je alcoholgebruik. Mari | 92 | 09-02-2006 13:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |