Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 17:27
framboosje
framboosje is offline
ik zet dus met een nogal vervelend probleempje...
tijdens de voorbije twee weken heb ik bijna niemand van mijn vrienden gezien (wat me wel ff deugd deed), maar ondertussen heb ik ook kunnen nadenken over m'n gevoelens voor bepaalde personen...

begin september heb ik (héél kort) iets gehad met R., daarna 2 maanden met B. ... tijdens die tijd dat ik niemand van mijn vrienden gezien had, heb ik veel nagedacht over mijn gevoelens... allé ja, op bepaalde momenten miste ik R. echt héél erg en dan wou ik niets anders dan bij hem zijn. Dit duurt verschillende dagen zo da'k em echt niet ui mijn gedachten kan krijgen, maar ondertussen dacht ik ook aan B. dan kwam ik tot de vaststelling ddat ik B. niet echt héél erg miste en zo, dus ja... maar dan stuurt K. opeens weer smsjes met "dag schat" en zo (wat redelijk normaal is, want da doen we altijd) en vraagt om samen met hem naar een film te kijken. dat doen we dan ook en tijdens de film lig ik dan ook heel erg gezellig bij hem en nou ja, 't is gewoon allemaal heel gezellig...
en dan 's avonds denk ik er weer over na, en dan denk ik weer dat ik meer gevoelsn heb voor K. dan voor R. en twee minuten later is het dan weer voor een zeker T. en dan verandert dat weer...

waarom is het zo moeilijk? en waarom kunnen mijn gevoelsn nou niet duidelijk maken wat ik voel en wil??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2003, 17:33
Verwijderd
zolang er voor niemand echt gevoelens uitspringen, mag je ze vast allemaal gewoon echt heel erg graag, maar ben je niet verliefd. Gewoon vrienden kun je ook erg missen en kun je ook warme gevoelens voor hebben, als ze echter jongens zijn wordt het altijd weer gecompliceerder.

Ik zou jongens ff laten rusten en gewoon wachten tot de gevoelens voor 1 iemand er een keer echt helemaal uitspringen en niemand daaraan kan tippen.. dan ben je berliefd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten