Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 16:45
pepe
pepe is offline
Heb al heel vaak iets gezegd over dat het al een tijde uit is met me vriendin en ik het graag anders zou zien. Ze zegt nu dat als ik verander het wel weer goed kan komen, maar dat er nu geen gevoelens voor me zijn. Kan het zo zijn dat die terug komen als ik verander? Want het is dus uit gegaan omdat ik niet liet zien hoe ik echt was, zij vond niet leuk hoe ik was. Maar ik weet dat als ik laat zien hoe ik wel echt ben ze het wel leuk vind, maar dan de gevoelens nog. Kunnen die terug komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 17:55
Aafster
Aafster is offline
nah ik denk het niet.. je houd van iemand om hou hij of zij diep van binnen is en je kijkt over de slechte dingen heen..
maar als je bijvoorbeeld zwaar aan de drank ben en ze zegt zoiets dan zal het best wel kunne.. wat moet r volgens haar veranderen dan? en wil jij je zelf wel veranderen voor haar.. want je moet elkaar toch nemen zoals je bent..
Oud 22-03-2002, 20:52
pepe
pepe is offline
Ik moet laten zien hoe ik echt ben. heb ik eigenlijk me hele leven niet gedaan. En ik weet zeker dat ze me dan wel leuk vind. Maar dan de gevoelens nog. hoe kan ik zorgen dat dat terug komt. Of komt dat dan ook vanzelf?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:25
CleoWoman
CleoWoman is offline
He pepe weet je zeker dat je niet in best woont?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:36
pepe
pepe is offline
Hoezo zou ik in Best wonen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:25
CleoWoman
CleoWoman is offline
Citaat:
pepe schreef:
Hoezo zou ik in Best wonen?
Okey ik weet genoeg, 'k ken jou.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:19
Verwijderd
Ik weet het niet hoor. Natuurlijk moet je je in een relatie aan (kunnen) passen, maar in hoeverre...? Je moetjezelf natuurlijk niet helemaal gaan veranderen! Ze moet jou kiezen, niet de persoon die zij heeft gemaakt!

Vraag aan der wat ze anders wil zien, en wat ze beter wil en welke veranderingen zij bedoelt. Dan moet je later voor jezelf kiezen of je die dingen bij jezelf wil veranderen! Je moet natuurlijk niet anders worden dan je eigenlijk bent. Aanpassen is tot daar aan toe, maar veranderen...

Doe niets tegen je zin, verander jezelf niet, omdat je jezelf anders niet fijn gaat voelen in de relatie, omdat je jezelf niet kan zijn...
Maar kleine aanpassingen moeten kunnen!
Laat haar jou respecteren en respecteer jezelf!!

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten