Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik bespeur weer wat vooruitgang
![]() * Omdat ze een toch wel redelijk belangrijke plaats in het verhaal innemen, zou ik graag ook de namen te weten komen van de 'maatjes van Jonny'. Nu lijkt het net of het twee karakterloze figuren zijn waar je zelf eigenlijk niets mee te maken hebt, en dat terwijl je er wel de hele dag mee optrekt! * Het woord 'hemdje' vind ik niet echt passen bij grote jongens. * De omgeving moet je niet bekennen maar verkennen (bekennen=toegeven). * "Maar ik struikelde al gauw over een bak met water, dus er viel eigenlijk al meer te lachen. “Ach”, zei Jonny, “ we hebben al wel ergere dingen meegemaakt."" Hier wil je laten zien dat Jonny en jij geen aanstellers zijn, maar door het op deze manier doen komt het opschepperig over. Als dit volgens Jonny namelijk niets bijzonders zou zijn, dan zou ie er niet eens over beginnen. Omdat het niet over Jonny zelf gaat, klinkt het bovendien nogal kil; en dat terwijl de sfeer in het verhaal juist heel gemoedelijk is. Daarom denk ik dat het beter zou zijn als iemand zou vragen of het wel gaat en dat jij dan iets zou zeggen van: "Ja joh, dat bot groeit vanzelf wel weer aan elkaar," of: "Ja joh, ik kan wel wat hebben." Probeer de volgende keer eens (nog) iets meer een verhaal te schrijven in plaats van een verslag (als je zin hebt). Dus bouw de spanning op en boei de lezer. Gegroet, Johan (Niet dat ik de spanning er altijd in weet te houden: <hierzo> ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Gegroet en succes! Johan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien is het een idee om eens wat meer fictie te schrijven? Gegroet, prettige feestdagen en succes! Johan |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Liefde & Relatie |
Poging tot...... dathomaz | 41 | 06-05-2004 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |