Advertentie | |
|
![]() |
|
sjees echt goed zo weinig fouten, ik had er 63 (alles in de oude spelling geschreven, niets met trema maar alles met een koppelteken)
Ach ja, volgend jaar beter ![]()
|
Verwijderd
|
Ook grappig: vroeg ik mijn leraar Nederlands vandaag of hij nog mee had gedaan, kreeg ik een snauw dat hij niet aan die onzin meedeed. Terwijl hij vorig jaar trots vertelde van zijn 8 fouten...
Ik denk dat hij dit jaar ontieglijk veel fouten had en dat niet durfde te vertellen ![]() |
![]() |
|
Ik had gewoon 56 fouten
echt belachelijk veel. Allemaal puntjes op e'jen gezet enzo.. rampzalig is dat, allemaal koppelstreepjes en dergelijke en nog een zooi fouten van woorden die ik niet ken en die hij dan verkeerd uitspreekt! maar goed, ik heb van dit jaar meer films gezien dan fouten gemaakt in het dictee. Te weten: 58!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Groot Dictee der Nederlandse taal. Missy | 62 | 18-12-2010 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
HET topic! Zut Alors! | 42 | 11-01-2006 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal - hoeveel fout? Manus J. van Alles | 76 | 24-12-2005 13:13 | |
Algemene schoolzaken |
Boeken bestellen/kopen voor je studie levi's | 58 | 23-08-2004 16:55 | |
De Kantine |
Het Groot Dictee der Nederlandse Taal: hoeveel fouten? naam onbekend | 99 | 20-12-2003 15:45 | |
De Kantine |
Is ons onderwijs beter dan in Belgie en Duitsland? Gatara | 43 | 06-10-2003 18:43 |