Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en bij die ander tekst die zo traag verschijnt; das irritant... en de letter zijn pixelate...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mooi dingetje hoor!!
![]() ben het er wel mee eens, dat als je alles Z/W doet, dat je dan dat rooie weg moet halen of iets in die richting. Misschien mooi om de zwarte lijnen allemaal iets dikker te maken? hoe heb je dit gefixt? met dat macromedia-geval? ik ga namelijk flash leren. Vroeg me af wat ik het beste kon doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan veel met movieclips gaan werken. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgensmij neig je met dat soort paketten heel erg bij de oude te blijven, vanwege het wennen er aan. De nieuwere versies komen met veel nieuwe verschillen, maar als je er eenmaal aan gewend bent, dan werkt het overzichtelijk en soepel. ![]() Citaat:
Je gooit een movieclip in je scene met een willekeurig label en een knop. Dan plak je dit script aan de knop: on (release) { loadMovie("mcinside.swf", "TV1"); } TV1 is het label van je movieclip, en mcinside.swf de naam van het bestand dat je erin wilt laten zien. (de movieclip en het filmpje moeten precies dezelfde afmetingen hebben, en van de de inhoud van de movieclip, moeten de x, y 0, 0 zijn.) Ik had een 6,8 btw. ![]() mede dankzij de javascript-toets ![]() Maar jij bent nu definitief uit de klas? |
![]() |
||
Citaat:
ten eerste, alles kan netjes weg of kleiner... daarnaast biedt flash MX 2 (of was 't drie) verschillende standaard interfaces... Daarnaast "3d-pakket" ??? Das toch niet echt een correcte benaming van Flash
|
1. TYPOGRAFIE!
Dat 'ronde' lettertype van de cijfertjes past NIET bij de 'hakerige' gfx eromheen. Je kan beter iets als... VTC Tribal ofzo pakken, maar dan iets minder extreem... 2. Je kan de buttons beter 'vol' maken. Nu krijg ik bijv alleen maar de mouseover op de cijfers als ik op de lijntjes van de rondjes om de cijfers heen zit. Het zou denk ik mooier zijn om die mouseover te krijgen als je waar dan ook op dat rondje om de cijfertjes heen zit. Duidelijk, of moet ik even een screenie maken om uit te leggen? 3. De mensen die hier roepen "technisch indrukwekkend" wil ik even tegen roepen dat dat best wel meevalt. Het zijn wat motion-tweens, een F8-maak button idee (als ik me niet vergis, lang geleden dat ik met flash werkte) en een mouseover die allemaal uit een lijst met standaard bewerkingen te kiezen zijn. De vormgeving is leuk, de tekeningetjes mooi, en als website zou het zeer goed werken, maar een technisch hoogstandje kan ik het niet noemen... >> Over de dingetjes onder de buttons: niets op aan te merken, ziet er goed uit. Zeer goed. 1 'probleempje' echter, hoewel dat ook bedoeld kan zijn: bij button nummer 2 verschijnt de text On_Mouse_Out en On_Mouse_Click.
Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 12:34. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Technisch steekt het wel degelijk complex in elkaar. Alles zit in in één scene en op één frame. De te laden gevalletjes zijn files apart. Ze zijn dus niet in het flashbestand inbegrepen. Nummertje 3 is met "tel target" gedaan. Ook redelijk technisch lijkt mij?
Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 13:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat had veel simpeler gekund ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En die rollovers zijn foutjes van flash, ik moest haastig, werkende hotspots pontificaal in de scene zetten omdat de desbetreffende buttons in movieclips niet functioneren. Je kan vanuit een movieclip geen scene aansturen. Rotflash) Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 23:44. |
![]() |
|
Yooyo... voor al de stuurlui die aan wal staan hier: doe het zelf maar eens. Dit is echt hele heftige shit hoor. Mee eens, het kan veel makkelijker, maar dat was in dit geval niet de bedoeling. Met dank aan Nico Kanne (of niet Tom??) Trouwens Ulf... nog bedankt voor de info hoe het moest. kan het nu ook!
![]() Oh ja, voor de info Tom: Ik stop wel zowiezo naar dit jaar, maar ben nog niet definitief uit de klas. Voor mijn volgende studie heb ik veel marketing enzo nodig en heb met Keesje overlegt, mag een paar vakken zoals die blijven volgen en nodige projecten maken, maar ben nu vooral bezig met, hoe kan het ook anders, 3dsmax. Nu nieuwe leipe shit aan het proberen... halve cyborg maken met makz en fotooosjop. Is al aardig eindje op weg... zet het tegen de tijd dat het klaar s weer online ![]() KEldon ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|