Advertentie | |
|
![]() |
|
is idd in de bios geweest, meer in de filmhuizen geloof ik. maar als je info zoekt: www.imdb.com
||
Citaat:
Maar voor wie de film gezien heeft.....laat effe weten wat je er van vond. Ben gewoon benieuwd.
|
Ik heb hem een tijdje geleden gezien, ben hem ooit om twee uur snachts gaan kijken, ik wilde alleen een klein stukje zien om te zien wat voor kwaliteit het was, maar ik heb hem in een keer gelijk gekeken. Ik was echt zwaar onder de indruk, echt super goeie film. Eigenlijk heb ik hem gezocht omdat ik had opgezocht wie Mary Jane in Spiderman was, en ik kende haar niet, dus toen ben ik allemaal films van Kirsten Dunst gaan kijken. De soundtrack van Air is trouwens ook zwaar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Had er trouwens engelse subs bij, waarschijnlijk voor doven oid, elke keer stond er "sirene in de verte" of "blaffende hond" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja, ik weet het. Ik dacht vroeger altijd dat het met een r was. Is een beetje automatisme geworden denk ik ![]() Maar die soundtrack is inderdaad heeel goed. Ik had effe op internet er naar zitten zoeken, en toen kwam ik er ook achter dat 'Air' een franse groep was. Wist ik ook helemaal niet ![]() Speelt Kirsten Dunst, Mary Jane in Spiderman??!?! Zoww, dan ga ik die film toch maar kijken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik heb hem gezien ja.
ik had hele hoge verwachtingen van de film, nadat ik las waar ie over ging. ik baalde dat ik niemand kon vinden die het ook een leuke film leek en wilde hem later een keer huren. De vent in de videotheek wist niet eens dat die film bestond! Uiteindelijk gedownload van internet en ik vond hem wel goed, alleen m'n verwachtingen waren net iets te hoog. Toch wel een hele mooie film hoor, heel bijzonder eens een keer een andere film, mooi thema.
||
Citaat:
Speelt ze niet zo goed in die film ofzo?
|
Vond het maar een saaie rukfilm, was toch van dochter van Francis Coppola? Begin te twijfelen of we het over dezelfde film hebben, aangezien er zoveel mensjes enthousiast over zijn... Drama is niet echt mijn genre I guess...
||
Citaat:
![]() ![]() Had toch wel een behoorlijke indruk op me gemaakt. Is toch wel een hele bijzondere film.
|
![]() |
Ik heb eigenlijk per toeval de film leren kennen. Er was zo'n clipje op tmf of mtv dat ik zeer wijs vond. Bovendien was het liedje dat erbij hoorde zeer goed en ik wou absoluut die saxsolo kunnen.
Maar ik werd ook nieuwsgierig naar de achtergrond ervan en leende het boek. Een jaar later heb ik de film gezien, die ik veel beter vond dan het boek. Ik vind het zeer treffend |
![]() |
|
Ik heb het boek gelezen, mag dat ook?
Ik vond het uiteindelijk wel een mooi boek, maar af en toe kwam ik er moeilijk doorheen, omdat er -het is al eerder gezegd- weinig actie in zit. Op de een of andere manier wilde ik wel perse doorlezen, omdat ik graag wilde weten hoe het precies zou aflopen, en ook wel een beetje -ik geef het toe- omdat ik benieuwd was hoe de meisjes zichzelf van kant zouden maken. De film ga ik nog zeker een keer kijken.
||
Citaat:
Wat ik alleen nog steeds niet snap, is waarom die 4 overgebleven meisjes aan het einde die jongens naar hun huis lieten komen en daarna opeens allemaal zelfmoord hadden gepleegd. Moesten die jongens dat perse zien ofzo ![]()
|
![]() |
|
|