| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) .das tussen Steenbergen en Halsteren in. Maar waar woon jij dan?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
)..op het Juv? Ik op Roncalli, misschien dat ik je 's ochtneds weleens heb zien fietsen? Ik ken wel een paar mensen in Dinteloord. Of misschien heb ik je bij het uitgaan weleens gezien (als je in Bergen gaat in ieder geval). Hee, ken jij Erwin Schuurbiers toevallig?
|
|
|
|
Ik heb gekeken:
- Het Televisie Jaar - Stukje K3 Special - De Leukste Eeuw - Het Swingpaleis - Stukje Freek de Jonge - NET5 klok
|
|
||
|
Citaat:
Neuj Klinkt het zo saai? ![]() Ik ben liever lekker samen met mijn vriendje, beetje drinken, chips eten en lekker tv kijken op bed. Uitgaan is veels te koud en vermoeiend ![]()
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is! DanielC | 502 | 08-05-2009 18:34 | |
| Seksualiteit |
Wanneer "deden" jullie het voor het eerst??? Airtime2000 | 68 | 17-05-2002 22:56 | |
| Drugs & Alcohol |
Meeting apekop123 | 85 | 27-03-2002 02:36 | |
| Seksualiteit |
Op welke leeftijd... ~ Iris ~ | 82 | 04-03-2002 10:46 | |
| Psychologie |
Geestelijke ervaring van jaarwisseling... Marc S | 138 | 04-01-2002 19:22 | |