Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 16:07
apekop123
apekop123 is offline
Al die andere forums houden volgens mij wel regematig meetings. Misschien kunnen we dat hier ook eens doen. Een soort Junky Meeting houden. Dat we bijv. ergens afspreken en dat iedereen zelf mee neemt wat hij/zij wil gebruiken (zoals bijv wiet, bier enz.) En dan gewoon met z'n allen een beetje ergens chill gaan zitten ofzow. Goed idee?

ps. Ik ben niet echt van plan iets te gaan organiseren ofzo maar als iemand dat leuk vind om te doen post dan ff.
Oud 14-02-2002, 16:55
bonkesone
bonkesone is offline
ik vind t wel een cool idee
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:59
Doc
Doc is offline
Je mag van mij best een meeting gaan houden, maar als het een meeting is waar je wilt gaan gebruiken, dan kun je het vergeten...

Bij het opzetten van het forum is de volgende regel o.a. opgesteld:
Posts die te veel aanzet geven tot drugsgebruik of met zeer twijfelachtige informatie kunnen zonder pardon verwijderd worden door een forumbaas(+) of beheerder.

Vandaar, er komen hier trouwens ook mensen die juist geen drugs noch alcohol gebruiken, die kunnen het ook leuk vinden om te meeten, maar dan raken zij een beetje buiten schot als iedereen gaat zitten blowen...

Met een meeting kun je wel gezellig in een bar gaan zitten en babbelen...ik vind 't sowieso niet zo'n goed idee om op meetings drugs te gaan gebruiken, gezien het feit dat er mensen van diverse leeftijden komen.

Als Forum wil je niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat een 14 jarige aan de joint gaat...daarnaast ga je hele boze ouders krijgen...

Ik denk dat m'n punt duidelijk is...meeting: Ja, Blow/Zuip/Verslavings-meeting: Nee

Dus zeg maar wat jullie willen
Oud 14-02-2002, 18:38
apekop123
apekop123 is offline
Ben het er wel mee eens! Was ook niet mijn bedoeling om een Blow/Zuip/Verslavingsmeeting te houden. Mij lijkt een meeting wel tof!
Oud 14-02-2002, 19:07
dopehead
dopehead is offline
meeting is wel leuk....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:59
blackfairy
blackfairy is offline
ik zou zegguh...try to work it out
Oud 14-02-2002, 21:02
apekop123
apekop123 is offline
oke maar waar en wanneer?

ik denk dat het sowieso op een zaterdag moet. Ik woon in Leidschendam dus Den Haag zou voor mij wel oke zijn want dat is niet zo ver. Als je denkt dat je ook wel zou willen komen zeg ff waar je ongeveer woont dan kunnen we de beste plaats kiezen.
Oud 15-02-2002, 00:31
Doc
Doc is offline
Over 't algemeen is Utrecht voor iedereen 't meest gangbaar...
Oud 15-02-2002, 01:30
Isa
Isa is offline
Citaat:
Doc schreef:
Je mag van mij best een meeting gaan houden, maar als het een meeting is waar je wilt gaan gebruiken, dan kun je het vergeten...

en wie denk jij dat je bent om dat voor ons te beslissen?

Bij het opzetten van het forum is de volgende regel o.a. opgesteld:
Posts die te veel aanzet geven tot drugsgebruik of met zeer twijfelachtige informatie kunnen zonder pardon verwijderd worden door een forumbaas(+) of beheerder.

sjees, daaronder vallen posts zoals 'he moeten jullie 's heroine proberen das koel', geen gewone meetingtopic. iedereen die op zo'n meeting blowt doet dat anders thuis toch wel waarom dan niet met elkaar.

Vandaar, er komen hier trouwens ook mensen die juist geen drugs noch alcohol gebruiken, die kunnen het ook leuk vinden om te meeten,

fijn, maar dit is toch echt een forum om over drugz en alcohol te discusieren, is dus niet voor de niet-gebruikers. en de gebruikers hoeven zich dus niet aan te passen aan de niet-gebruikers op hun meeting.

maar dan raken zij een beetje buiten schot als iedereen gaat zitten blowen...

wat een onzin.

Met een meeting kun je wel gezellig in een bar gaan zitten en babbelen...

dus een biertje mag wel en een joint niet?
komop, ik ga naar een coffeeshop op de drugsmeeting, niet naar een bar.

ik vind 't sowieso niet zo'n goed idee om op meetings drugs te gaan gebruiken, gezien het feit dat er mensen van diverse leeftijden komen.

fijn voor je, ik zeg:laat iedereen dat voor zichzelf maar uitmaken. dat is jouw taak niet. jouw taak is het forum, niet de meeting.

Als Forum wil je niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat een 14 jarige aan de joint gaat...daarnaast ga je hele boze ouders krijgen...

als zo'n 14-jarige een joint rookt op de meeting doet ie dat waarschijnlijk thuis ook wel, dus wat maakt het uit. en zo niet, nou dan rookt ie maar voor de eerste keer een joint. je gaat er niet dood aan, het heet niet voor nix softdrugs.

Ik denk dat m'n punt duidelijk is...meeting: Ja, Blow/Zuip/Verslavings-meeting: Nee
Dus zeg maar wat jullie willen
dan liever helemaal niet, op heel veel meetings word er geblowd door degenen die dat willen en uitgerekend op de drugsmeeting is het verboden? dat is toch idioot?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 07:58
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
dan liever helemaal niet, op heel veel meetings word er geblowd door degenen die dat willen en uitgerekend op de drugsmeeting is het verboden? dat is toch idioot?
Hier heb je opzich wel een punt.
Maar Drexz zegt in z'n eerste post dat het de bedoeling is om te gaan blowen/whatever.
En dát is niet de bedoeling, dat begrijp je toch wel?
Op andere meetings wordt toch ook al niet afgesproken te gaan blowen?
Dat komt spontaan..

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, maar voor de rest sta ik achter Doc.

Offtopic:
Drexz, ken je ene Erwin Donker uit Leidschendam toevallig?
Oud 15-02-2002, 10:13
Doc
Doc is offline
Sorry Kenny, maar ik ben het absoluut niet met je eens, als er een meeting onder de naam van scholieren.com georganiseerd wordt, dan kleven daar wel degelijk verantwoordelijkheden aan...ik heb geen zin die op me te nemen, dus formeel sta ik zo'n meeting niet toe...

Als je zo graag een blowmeeting wilt houden, dan doe je dat maar lekker per mail/icq/msn/postduif/bierviltje of wat dan ook, maar niet op het forum. Een normale meeting is wel goed, maar dan zijn alle leeftijden toegestaan, en is de koffieshop dus geen optie...

Als je het hier niet mee eens bent, dan doe je je beklach maar per mail, of op Feedback...
Oud 15-02-2002, 10:58
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
noou drex GOED IDEE misschien in dat flevoland park ofzow waar lowlands ook is weetje daar is het wel chill alleen moet het wel in de zomer zijn
Oud 15-02-2002, 11:46
blackfairy
blackfairy is offline
ik vind rotterdam utrecht of den haag wel een optie
lekkah dicht bij
Oud 15-02-2002, 16:17
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Hier heb je opzich wel een punt.
Maar Drexz zegt in z'n eerste post dat het de bedoeling is om te gaan blowen/whatever.
En dát is niet de bedoeling, dat begrijp je toch wel?
Op andere meetings wordt toch ook al niet afgesproken te gaan blowen?
Dat komt spontaan..

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, maar voor de rest sta ik achter Doc.

Offtopic:
Drexz, ken je ene Erwin Donker uit Leidschendam toevallig?

[/B]
Ehhh nee ken geen Erwin Donker.

En ik zei niet dat het de bedoeling is om te gaan blowen. Ik bedoelde met meer van als iemand wil blowen moet hij zelf zijn eigen wiet/hash mee nemen. En ik zei dat zodat er geen gastjes van 13 naar me toe komen op de meeting of ik ff 5 gram wiet voor ze wil halen. Trouwens als de meeting in een coffeeshop is is het sowieso voor 18 jaar en ouder en dan heb je geen last van "het scholieren forum zet mensen aan tot drugs".
Oud 15-02-2002, 23:19
Isa
Isa is offline
Citaat:
Doc schreef:
Sorry Kenny, maar ik ben het absoluut niet met je eens, als er een meeting onder de naam van scholieren.com georganiseerd wordt, dan kleven daar wel degelijk verantwoordelijkheden aan...ik heb geen zin die op me te nemen, dus formeel sta ik zo'n meeting niet toe...

jezus waar ben je bang voor. dank je soms dat je gearresteerd word ofzo, omdat je geen slotyje hierop hebt gezet? denk je dat het iemand die dat zou kunnen doen boeit dat er op een forum in the middle of internet-nowhere een meeting word georganiseerd waaar geblowd kan worden? we leven niet in amerika hoor. het boeit niemand wat als er geblowd word. Kijk, als Drexz nou voorgesteld had om harddrugs te gebruiken of mee te nemen, dan was ik het natuurlijk helemaal met je eens geweest dat het niet mag. maar we hebben het hier gewoon over een joint, zo gevaarlijk als een biertje (of nog minder). als jij zo'n gebrainwashed paranoide figuur bent als het om wiet gaat dan ben je duidelijk niet geschikt als forumbaas van een drugsforum.

Als je zo graag een blowmeeting wilt houden,

ik vind het behoorlijk logisch dat de meeting toch wel iets te maken moet hebben met het forumonderwerp.

dan doe je dat maar lekker per mail/icq/msn/postduif/bierviltje of wat dan ook, maar niet op het forum.

en waarom op andere fora wel, hmm? daar word gewoon geblowd door degenen die dat willen.

Een normale meeting is wel goed, maar dan zijn alle leeftijden toegestaan, en is de koffieshop dus geen optie...

nou,oke dan niet in een coffeeshop maar
wel met het recht te blowen als we dat willen, net zoals op andere meetings. en daar heb jij gewoon niks mee te maken en daar heb jij ook geen enkele verantwoordelijkheid voor, en scholieren.com ook niet. dat is onze eigen verantwoordelijkheid.

Als je het hier niet mee eens bent, dan doe je je beklach maar per mail, of op Feedback...
goed hoor, ik zal er een topic over openen op feedback.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 23:28
Isa
Isa is offline
feedback-klaag-topic van mij:
http://forum.scholieren.com/Forum25/HTML/006744.html
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 00:57
Doc
Doc is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
feedback-klaag-topic van mij:
http://forum.scholieren.com/Forum25/HTML/006744.html
Mooi, dan kan iedereen daar verder posten...en laat dit topic dan gaan over een 'normale' meeting...
Oud 16-02-2002, 01:11
Isa
Isa is offline
Citaat:
Doc schreef:

Mooi, dan kan iedereen daar verder posten...en laat dit topic dan gaan over een 'normale' meeting...
Ben je nou eigenlijk alleen tegen het afspreken op het forum of en waar er geblowd gaat worden of ben je gewoon tegen het blowen op de meeting en verbied je dat?

als het laatste het geval is dan kom ik gewoon sowieso niet op de meeting, op een drugsmeeting moet gewoon de mogelijkheid bestaan om te blowen.
verbieden om zoiets af te spreken op dit forum/topic is wel oke.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 01:38
Doc
Doc is offline
Ik ben tegen het afspreken op het forum, als je wilt blowen moet je dat zelf weten...
Oud 16-02-2002, 10:57
apekop123
apekop123 is offline
ik vind het allemaal maar een beetje gezeur om niks, maar oke als jullie het zo willen vind ik het best. Iedereen die op een meeting wil komen (de datum en plaats bedenken we nog wel). Moet maar gewoon een mailtje sturen naar Drex@kickassmail.com (dit is ook m'n MSN voeg me maar toe als je dat wilt).
Oud 16-02-2002, 11:15
Requiem II
Requiem II is offline
Ik denk dat de plaats en datum mede afhankelijk is van of mensen wel of niet kunnen/willen komen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:44
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
ok wat vinden jullie hier van we spreken ergens af in de buurt van utrecht als iemand wil blowen mag het als iemand wil drinken mag het ook als je het maar zelf mee brengt en ik weet ik ben 15 maar wat boeit dat voor jullie ik post hier ook dat ik blow en stuff maar daar maak je toch ook geen probleemen van het is gewoon een meeting voor de mensen die willen komen als er geblowd word is dat hun probleem jah toch niet van scholieren het is eigenlijk hetzelfde als dat je naar een pretpark gaat terwijl je je voet hebt gebroken dat is dan jou probleem niet van het park zelf.
Ik wou gewoon ff reageeren op die vaage dingen dit is mijn mening wie het er mee eens is stel een datum voor!
Oud 16-02-2002, 16:10
drama
drama is offline
hehehe

Nah, gewoon met mooi weer int Vondelpark in amsterdam en dan ben ik er ook wel
Oud 16-02-2002, 19:10
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
RanCoRjunky schreef:
ok wat vinden jullie hier van we spreken ergens af in de buurt van utrecht als iemand wil blowen mag het als iemand wil drinken mag het ook als je het maar zelf mee brengt en ik weet ik ben 15 maar wat boeit dat voor jullie ik post hier ook dat ik blow en stuff maar daar maak je toch ook geen probleemen van het is gewoon een meeting voor de mensen die willen komen als er geblowd word is dat hun probleem jah toch niet van scholieren het is eigenlijk hetzelfde als dat je naar een pretpark gaat terwijl je je voet hebt gebroken dat is dan jou probleem niet van het park zelf.
Ik wou gewoon ff reageeren op die vaage dingen dit is mijn mening wie het er mee eens is stel een datum voor!

ja daar benk t mee eens.. iedereen die wil blowen of ander drugs die doet dat, gene die niet willen doen het niet..

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:50
Doc
Doc is offline
Zullen we nu die discussie achter ons laten in dit topic, en het gaan hebben over een locatie en een datum? Lijkt me een beter idee...het is dus duidelijk, het wordt een gewone meeting, en als je zonodig iets moet gebruiken, dan zorg je daar zelf maar voor, dus niet bij anderen gaan zeuren enzo

Wie doet er een worp naar een datum?
(Dat zet ik 'm wel ff in de meeting manager)
Oud 16-02-2002, 20:58
Requiem II
Requiem II is offline
Misschien 29 maart - Goede Vrijdag? Hebben de meeste mensen vrij van school en het is ook nog niet zo snel dus dan kan je die dag nog vrij houden van andere afspraken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 16:42
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Requiem II schreef:
Misschien 29 maart - Goede Vrijdag? Hebben de meeste mensen vrij van school en het is ook nog niet zo snel dus dan kan je die dag nog vrij houden van andere afspraken.
Ja klinkt wel oke ! Gaan we 'm trouwens 's avonds / 's nachts doen of wordt het een middag meeting? Ik vind 's avonds 's / nachts wel tof, want dan kunnen we nog gewoon ergens gaat zitten ofzow.
Oud 17-02-2002, 17:15
Requiem II
Requiem II is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ja klinkt wel oke ! Gaan we 'm trouwens 's avonds / 's nachts doen of wordt het een middag meeting? Ik vind 's avonds 's / nachts wel tof, want dan kunnen we nog gewoon ergens gaat zitten ofzow.

Misschien begin avond in het Vondelpark in Amsterdam! Maken we een kampvuur - geeft sfeer! Of misschien op het strand?
Gezellig marshmallows smikkelen en voor wie wil andere "genotsmiddelen" nuttigen .

[Dit bericht is aangepast door Requiem II (17-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:11
Verwijderd
geweldig idee
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 07:52
Internationalist
Internationalist is offline
*wil een meeting van vrijdag avond tot zondag avond*
Oud 18-02-2002, 08:16
Requiem II
Requiem II is offline
Zou wel leuk zijn maar ik vraag me af of dat nog wel te realiseren valt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 08:45
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Requiem II schreef:
Misschien begin avond in het Vondelpark in Amsterdam! Maken we een kampvuur - geeft sfeer! Of misschien op het strand?
Gezellig marshmallows smikkelen en voor wie wil andere "genotsmiddelen" nuttigen .

[Dit bericht is aangepast door Requiem II (17-02-2002).]
Ja is wel tof en ik weet zkr dat die marshmallows d'r ook wel in gaan . Het voordeel van Amsterdam is ook dat er veel "KoffieWinkels" zitten.
Oud 18-02-2002, 09:36
Requiem II
Requiem II is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ja is wel tof en ik weet zkr dat die marshmallows d'r ook wel in gaan . Het voordeel van Amsterdam is ook dat er veel "KoffieWinkels" zitten.
En iedereen is hier natuurlijk verzot op koffie .
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 18:11
A-man
A-man is offline
Ik kom ook wel mon,
Den Haag lijkt me echt zwaar relaxt omdat ik daar nu nog woon, Amsterdam lijkt me ook zwaar chill omdat ik daar nu een huis heb en binnenkort ga verhuizen (ik woon midden in de stad, de straat ben ik vergeten maar 20 seconden lopen van de coffeshop stix)
Ik hoop dat het 1 van deze steden wordt want dan kan ik ook komen.
msn: elli@wanadoo.nl icq: 49141003
Oud 18-02-2002, 21:43
drama
drama is offline
Citaat:
A-man schreef:
Ik kom ook wel mon,
Den Haag lijkt me echt zwaar relaxt omdat ik daar nu nog woon, Amsterdam lijkt me ook zwaar chill omdat ik daar nu een huis heb en binnenkort ga verhuizen (ik woon midden in de stad, de straat ben ik vergeten maar 20 seconden lopen van de coffeshop stix)
Ik hoop dat het 1 van deze steden wordt want dan kan ik ook komen.
msn: elli@wanadoo.nl icq: 49141003
Damn, da's dus vlakbij Utrechtsestraat...hoe kom je eraan?

Oud 18-02-2002, 21:44
drama
drama is offline
Maaruh, Vondelpark is wel koel
Oud 19-02-2002, 09:57
apekop123
apekop123 is offline
Amsterdam dan maar?
Oud 19-02-2002, 10:10
Verwijderd
maar... als je wil blowen bij de meeting... dat mag toch zeker wel?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:02
Requiem II
Requiem II is offline
Shhhhttt! We mogen niet zeggen dat er geblowd mag worden .

[Dit bericht is aangepast door Requiem II (19-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 08:24
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Requiem II schreef:
Shhhhttt! We mogen niet zeggen dat er geblowd mag worden .

[Dit bericht is aangepast door Requiem II (19-02-2002).]
idd tis een gewone meeting
Oud 20-02-2002, 09:10
Verwijderd
maar ik blow oowk nie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 09:15
Verwijderd
maar ik blow oowk nie
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:55
drama
drama is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Amsterdam dan maar?

Goede Vrijdag?

Oud 22-02-2002, 23:00
A-man
A-man is offline
Citaat:
drama schreef:
Damn, da's dus vlakbij Utrechtsestraat...hoe kom je eraan?

De gast die daar woonde gaat voor een jaar naar het buitenland, dan komt ie weer een paar weekjes terug en dan gaat ie weer een jaar weg en dan komt ie weer een paar weekjes terug... Iemand moet z'n huis toch bewaken .
Hij doet dit zodat hij zijn uitkering kan houden, best sneaky al zeg ik het zelf...
het is maar 500,- per maand, zwaar chill.
Oud 03-03-2002, 13:23
ick
ick is offline
utrechtsestraat? heb je honger? bel Domino's, dan mag ik 'm misscien bezorgen

amsterdam is wel 'n goed idee... en niet alleen omdat ik der toevallig woon

savons is ook chill... maar dan wel vrijdag of zaterdagavond anders ben ik aan 't werk
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:30
Verwijderd
Onze school heeft vrij-zijn op goede vrijdag afgeschaft en die dag er ergens anders weer aangeplakt whèèèèèè
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:35
Verwijderd
Maar 's avonds is natuurlijk wel chill sorry moest er nog ff bij... Ik woon trouwens ook in Amsterdam (vlakbij de New York en de Los Angeles), dus ik stem voor vondelpark! Groetjes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 00:19
drama
drama is offline
Citaat:
A-man schreef:
De gast die daar woonde gaat voor een jaar naar het buitenland, dan komt ie weer een paar weekjes terug en dan gaat ie weer een jaar weg en dan komt ie weer een paar weekjes terug... Iemand moet z'n huis toch bewaken .
Hij doet dit zodat hij zijn uitkering kan houden, best sneaky al zeg ik het zelf...
het is maar 500,- per maand, zwaar chill.
hmmz, dat noem ik asociaal maarrrr goed.

Oud 06-03-2002, 00:20
drama
drama is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Onze school heeft vrij-zijn op goede vrijdag afgeschaft en die dag er ergens anders weer aangeplakt whèèèèèè

Volgens mij is het een nationale vrije dag dus kunnen ze op je school lullen wat ze willen maar ben je gewoon vrij....
Oud 06-03-2002, 00:22
drama
drama is offline
Gehe, lijkt me wel koeltjes.

Dus Vondelpark ...iedereen z'n eigen eten en drinkshit meenemen. Relaxte muziek is ook best wel een must. Mensjes met gitaar, neem mee
Reageren

Regels voor berichten