Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar Drexz zegt in z'n eerste post dat het de bedoeling is om te gaan blowen/whatever. En dát is niet de bedoeling, dat begrijp je toch wel? Op andere meetings wordt toch ook al niet afgesproken te gaan blowen? Dat komt spontaan.. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, maar voor de rest sta ik achter Doc. Offtopic: Drexz, ken je ene Erwin Donker uit Leidschendam toevallig?
|
Sorry Kenny, maar ik ben het absoluut niet met je eens, als er een meeting onder de naam van scholieren.com georganiseerd wordt, dan kleven daar wel degelijk verantwoordelijkheden aan...ik heb geen zin die op me te nemen, dus formeel sta ik zo'n meeting niet toe...
Als je zo graag een blowmeeting wilt houden, dan doe je dat maar lekker per mail/icq/msn/postduif/bierviltje of wat dan ook, maar niet op het forum. Een normale meeting is wel goed, maar dan zijn alle leeftijden toegestaan, en is de koffieshop dus geen optie... Als je het hier niet mee eens bent, dan doe je je beklach maar per mail, of op Feedback...
||
Citaat:
En ik zei niet dat het de bedoeling is om te gaan blowen. Ik bedoelde met meer van als iemand wil blowen moet hij zelf zijn eigen wiet/hash mee nemen. En ik zei dat zodat er geen gastjes van 13 naar me toe komen op de meeting of ik ff 5 gram wiet voor ze wil halen. Trouwens als de meeting in een coffeeshop is is het sowieso voor 18 jaar en ouder en dan heb je geen last van "het scholieren forum zet mensen aan tot drugs".
||
Citaat:
|
![]() |
|
feedback-klaag-topic van mij:
http://forum.scholieren.com/Forum25/HTML/006744.html |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als het laatste het geval is dan kom ik gewoon sowieso niet op de meeting, op een drugsmeeting moet gewoon de mogelijkheid bestaan om te blowen. verbieden om zoiets af te spreken op dit forum/topic is wel oke. |
![]() |
|
ik vind het allemaal maar een beetje gezeur om niks, maar oke als jullie het zo willen vind ik het best. Iedereen die op een meeting wil komen (de datum en plaats bedenken we nog wel). Moet maar gewoon een mailtje sturen naar Drex@kickassmail.com (dit is ook m'n MSN voeg me maar toe als je dat wilt).
|
![]() |
ok wat vinden jullie hier van we spreken ergens af in de buurt van utrecht als iemand wil blowen mag het als iemand wil drinken mag het ook als je het maar zelf mee brengt en ik weet ik ben 15 maar wat boeit dat voor jullie ik post hier ook dat ik blow en stuff maar daar maak je toch ook geen probleemen van het is gewoon een meeting voor de mensen die willen komen als er geblowd word is dat hun probleem jah toch niet van scholieren het is eigenlijk hetzelfde als dat je naar een pretpark gaat terwijl je je voet hebt gebroken dat is dan jou probleem niet van het park zelf.
Ik wou gewoon ff reageeren op die vaage dingen dit is mijn mening wie het er mee eens is stel een datum voor! ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja daar benk t mee eens.. iedereen die wil blowen of ander drugs die doet dat, gene die niet willen doen het niet.. |
![]() |
|
Zullen we nu die discussie achter ons laten in dit topic, en het gaan hebben over een locatie en een datum? Lijkt me een beter idee...het is dus duidelijk, het wordt een gewone meeting, en als je zonodig iets moet gebruiken, dan zorg je daar zelf maar voor, dus niet bij anderen gaan zeuren enzo
![]() ![]() Wie doet er een worp naar een datum? (Dat zet ik 'm wel ff in de meeting manager)
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Gezellig marshmallows smikkelen ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Requiem II (17-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik kom ook wel mon,
Den Haag lijkt me echt zwaar relaxt omdat ik daar nu nog woon, Amsterdam lijkt me ook zwaar chill omdat ik daar nu een huis heb en binnenkort ga verhuizen (ik woon midden in de stad, de straat ben ik vergeten maar 20 seconden lopen van de coffeshop stix) Ik hoop dat het 1 van deze steden wordt want dan kan ik ook komen. msn: elli@wanadoo.nl icq: 49141003
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij doet dit zodat hij zijn uitkering kan houden, best sneaky al zeg ik het zelf... het is maar 500,- per maand, zwaar chill.
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij is het een nationale vrije dag dus kunnen ze op je school lullen wat ze willen maar ben je gewoon vrij....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Liefde & Relatie |