Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 11:00
Nunzio
Nunzio is offline
Volgens mij is het bij iedereen (vrouwen dan zo dat borsten nooit precies dezelfde grootte hebben...de één is altijd iets groter dan de ander. Bij is dat verschil iets groter...zo ongeveer één cup verschil. Dit is heel lastig met bv. het kopen van bh's, die zitten nooit goed. Als ik strakke truitjes aan heb, zie je het ook ed. Iemand die hier ook last van heeft en wat kun je er aan doen (en/of hoe kom je aan bh's die wel goed zitten)?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:13
tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
hey
bij mij schelen ze ook wel maar niet een cup
miss kun je een bh met vulling kopen en dan bij het ene borst wat groter is daar die vulling uithalen als et kan hoor..

groetjes
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:14
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Nunzio schreef op 25-07-2003 @ 12:00:
Volgens mij is het bij iedereen (vrouwen dan zo dat borsten nooit precies dezelfde grootte hebben...de één is altijd iets groter dan de ander. Bij is dat verschil iets groter...zo ongeveer één cup verschil. Dit is heel lastig met bv. het kopen van bh's, die zitten nooit goed. Als ik strakke truitjes aan heb, zie je het ook ed. Iemand die hier ook last van heeft en wat kun je er aan doen (en/of hoe kom je aan bh's die wel goed zitten)?
Voor zover ik zie zijn mijn borsten wel even groot.

Maar goed, misschien zou je een voorgevormde bh kunnen proberen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:21
Verwijderd
Idd zoals hier al gezegd wordt een voorgevormde bh?
misschien eens in een lingeriewinkel advies vragen?

bij iedereen schelen zn borsten wel een klein beetje, maar een cup is wel veel hoor!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:52
Nunzio
Nunzio is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 25-07-2003 @ 12:20:
Bij Hunkemoller hebben ze bh's waar je vullingen in je bh kunt schuiven, misschien kun je die kopen, en dat je aan de ene kant wel een vulling doet en aan de andere kant niet?
Maar dat zullen dan wel weer beugelbh's zijn en daar kan ik niet tegen... Is ook weer een minpunt, want heel veel bh's hebben beugels...zeker de voorgevormde...

@Loontjuh: ik zie mezelf 't al vragen... Maar misschien toch maar eens doen, want nu zit het heel de tijd vervelend enzo...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:03
ekki
ekki is offline
Citaat:
Nunzio schreef op 25-07-2003 @ 12:52:
@Loontjuh: ik zie mezelf 't al vragen... Maar misschien toch maar eens doen, want nu zit het heel de tijd vervelend enzo...
Die mensen werken daar natuurlijk niet voor niks... ik zou het dus gewoon vragen! Ze staan echt niet raar te kijken, hoor, iedereen heeft, zoals je al zei, ongelijke borsten.
Oud 25-07-2003, 12:24
Ilsje
Ilsje is offline
ik dacht dat de meeste borsten (in ieder geval die van mij) niet verschillen in grootte, maar meer in vorm. (mijn linker zit ietsie lager geloof ik, maar is wel even "groot" als rechter)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:45
rodina
rodina is offline
Je hebt bij hunkemoller en dergelijke bh's met een pompje er in. Dus wanneer je ene borst cup a is en de ander b, kan je die ene bh kant op pompen naar een b maat. Staan ook in de otto geloof ik.
Oud 25-07-2003, 17:51
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
rodina schreef op 25-07-2003 @ 18:45:
Je hebt bij hunkemoller en dergelijke bh's met een pompje er in. Dus wanneer je ene borst cup a is en de ander b, kan je die ene bh kant op pompen naar een b maat. Staan ook in de otto geloof ik.
haha....hij zal maar leeglopen op school ofzo! Maar je kunt idd gewoon een bh met kussentjes kopen en dan er eentje uithalen. Wel lastig dat je niet tegen die beugels kunt!
Oud 25-07-2003, 17:54
little nemo
little nemo is offline
ja logisch dat borsten niet even groot zijn/dezelfde vorm hebben. aangezien iedereen 1 arm meer gebruikt dan de ander, is de ene kant gespierder dan de andere, wat weer effect heeft op de grootte/vorm an je borsten.
bij mij als dun jongetje kan je goed zien dat het verschil in spiermassa redelijk groot kan zijn, dus vandaar...
Oud 25-07-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 25-07-2003 @ 18:54:
ja logisch dat borsten niet even groot zijn/dezelfde vorm hebben. aangezien iedereen 1 arm meer gebruikt dan de ander, is de ene kant gespierder dan de andere, wat weer effect heeft op de grootte/vorm an je borsten.
bij mij als dun jongetje kan je goed zien dat het verschil in spiermassa redelijk groot kan zijn, dus vandaar...
Is het bij vrouwen niet meer vet wat er in borsten zit?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:56
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 18:55:
doe maar es n paar weken wat borstspieroefeningen en je zult zien dat ze dr anders uit gaan zien...maar duh t is wel vet wat er in borsten zit, maar daaronder zit wel spier en dat heeft kennelijk wel invloed
Oud 25-07-2003, 18:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 18:55:
En melkklieren

Maar die spier die eronder zit heeft wel degelijk invloed..
Oud 25-07-2003, 18:01
Verwijderd
Dat er ook spieren zitten en dat die ook een rol spelen snap ik ook wel, ik zei/vroeg alleen of het niet meer vet was. En dat is het dus ook (oké, met de melkklieren ).
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:01
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-07-2003 @ 18:54:
Ik ben links, doe het meeste links en m'n rechter borst is wel een stukje groter... rara? hihi. 'k weet dus neit echt zeker of dat wel klopt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 19:01:
(oké, met de melkklieren )
Jahaa dat is mooi wel de enige rede waarom wij borsten hebben
Oud 25-07-2003, 18:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-07-2003 @ 19:15:
Jahaa dat is mooi wel de enige rede waarom wij borsten hebben
dacht je?? wat doet al t vet erin dan?? de melkklieren zijn voor de kindjes, t vet is om mannetjes te lokken...teminste als ik biologen als desmond morris en midas dekkers mag geloven (wat k nu wel doe, waarom zit dr anders zoveel vet in??)
Oud 25-07-2003, 18:54
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Is heel normaal. Je hebt zelfs mensen met eén A borst en één C borst (hoewel dit niet vaak voorkomt). Vullingen gebruiken is het handigst lijkt me zo.
Oud 25-07-2003, 18:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-07-2003 @ 19:24:
dacht je?? wat doet al t vet erin dan?? de melkklieren zijn voor de kindjes, t vet is om mannetjes te lokken...teminste als ik biologen als desmond morris en midas dekkers mag geloven (wat k nu wel doe, waarom zit dr anders zoveel vet in??)
Om de melk warm te houden?

Owke flauw, wat denk je dat ik met die knipoog bedoelde?
Oud 25-07-2003, 19:23
Nunzio
Nunzio is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-07-2003 @ 19:54:
Is heel normaal. Je hebt zelfs mensen met eén A borst en één C borst (hoewel dit niet vaak voorkomt). Vullingen gebruiken is het handigst lijkt me zo.
Heel normaal is het volgens mij niet...'t komt voor, maar normaal zijn is wat anders... Een klein verschil is wel normaal, dat weet ik ook.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:40
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Nunzio schreef op 25-07-2003 @ 12:52:
Als je ´t zelf niet vraagt, sneaken ze bij de Hunkemöller wel je paskamer binnen om zelf even te kijken of je BH wel goed zit....doen ze bij mij tenminste wel
Oud 26-07-2003, 09:28
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Nunzio schreef op 25-07-2003 @ 20:23:
Heel normaal is het volgens mij niet...'t komt voor, maar normaal zijn is wat anders... Een klein verschil is wel normaal, dat weet ik ook.
Met normaal, bedoel ik niet dat bijna iedereen het heeft, ik bedoel dat het geen ziekte of iets dergelijks is. het hoort bij je lichaam.
Oud 26-07-2003, 09:31
Nunzio
Nunzio is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 26-07-2003 @ 10:28:
Met normaal, bedoel ik niet dat bijna iedereen het heeft, ik bedoel dat het geen ziekte of iets dergelijks is. het hoort bij je lichaam.
En dat wist ik al (zie ook eerste post in deze topic).

@Nonaj: Daarom ga ik zelden naar Hunkemöller en dat soort zaken. Als ik iets meer lef had, dan zou ik er zeker wat van zeggen, weglopen en er nooit meer terug komen. Aangifte doen van ongewenste intimiteiten...ik theorie zou het kunnen, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 09:35
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Nunzio schreef op 26-07-2003 @ 10:31:
En dat wist ik al (zie ook eerste post in deze topic).

Je vroeg je zelf af of het wel normaal was
Oud 26-07-2003, 09:40
Nunzio
Nunzio is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 26-07-2003 @ 10:35:
Je vroeg je zelf af of het wel normaal was
Waar? Ik vroeg of iemand er last van heeft en wat je er aan kunt doen (en/of hoe kom je aan bh's die wel goed zitten)? Ik vraag me niet af of het normaal is, staat ook nergens in deze topic dat ik me dat afvraag.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 11:42
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Nunzio schreef op 25-07-2003 @ 20:23:
Heel normaal is het volgens mij niet...
Hiero
Oud 26-07-2003, 11:51
Nunzio
Nunzio is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 26-07-2003 @ 12:42:
Hiero
Daarmee bedoelde ik dat een cup verschil niet heel normaal is, niet dat het één of andere ziekte is ofzo. We hebben een ander idee bij het begrip 'normaal', denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:39
Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 25-07-2003 @ 20:40:
Als je ´t zelf niet vraagt, sneaken ze bij de Hunkemöller wel je paskamer binnen om zelf even te kijken of je BH wel goed zit....doen ze bij mij tenminste wel
ja... arg...
Oud 26-07-2003, 19:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
uhm, mijn borsten zijn nog steeds even groot?!
Oud 27-07-2003, 11:37
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
heb hetzelfde probleem, maar tegenwoordig kan je bij veel lingeriewinkels van die vullingdingen kopen. ik steek er dan eentje bij de kleinste borst en bij de andere geen en zo zijn ze net even groot
Oud 27-07-2003, 12:50
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Nolita schreef op 26-07-2003 @ 20:39:
ja... arg...
Bij mij laatst ook ("zeg, het is hier geen natuurprogramma!!!")

ben een Shin Chan fan
Oud 28-07-2003, 02:18
annabegins
annabegins is offline
Citaat:
Evelientjuh schreef op 25-07-2003 @ 19:01:
Ik ben links, doe het meeste links en m'n rechter borst is wel een stukje groter... rara? hihi. 'k weet dus neit echt zeker of dat wel klopt.
dat je met de ene kant meer doet, beinvloed(t?) niet echt de grootte van de borst, maar meer de stevigheid en de vorm. anders zou je door extra te gaan trainen, grotere borsten krijgen. dat is niet zo, je borsten worden alleen steviger..
Oud 28-07-2003, 08:36
Quiana
Quiana is offline
Er zijn speciale vullingen die je in elke bh kan stoppen zeg maar,
maar volgens mij moet je dat wel bij de huisarts
vragen. Weet het niet precies meer,
een kennis heeft dat ook volgens mij...

Maar goed, ik zou voor de voorgevormde bh gaan,
en dan in de een een vulling stoppen idd.

Regels voor berichten