hallo mensjes!!!
kheb een probleempje, waar ik al de hele week over zit te stressen.
tijdens mijn vorige strip van de pil, heb ik geloof ik een pil iets te laat ingenomen (je mag hem max. 12 uur te laat innemen en ik was 14 uur te laat ofsow). dat pilletje was de 1e van de 3e week. ik heb deze strip afgemaakt en toen gewoon mijn stopweek gehouden. op de laatste dag van de stopweek (een paar uur voordat ik mijn eerste pil van de nieuwe strip zou slikken) ben ik wat aan het prutsen gweest met mijn vriendje, en er is wat voorvocht in mijn vagina gekomen. dit was 28 december.
sinds 30 december, toen ik me ineens weer realiseerde dat ik misschine een pil vergeten was; ben ik aant stressen.
ik ben duizelig, kijk dubbel en als ik wat gegeten heb heb ik wat een misselijk gevoel. ook is soms mijn gehoord anders; het lijkt wel of de druk bij het trommelvlies dan niet gelijk is. je hoort dan heel gek.
in de bijsluiter staan deze verschijnselen bij typerende klachten voor trombose.
WATTIS ER MET MIJ AAN DE HAND???
help me please!!!
p.s. ik ga deze week wel naar de huisarts, dattis een soort controle omdat ik net 3 maanden aan de pil ben. ik slik stediril 30.
ik heb hiervoor nooit eerder klachten gehad, dit is de eerste keer dat ik me zo zwaar belabberd voel.
veel liefs Buffy