Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij hadden in de eerste een invalster voor frans..Ze kon egt geen les geven, sprak zowat geen normaal nederlands... zo ver weten te krijgen dat ze jankend de klas uit liep!
![]() Best wel ver... de hele klas zou uren straf krijgen.. nooit meer wat van gehoord.. en die docente ook nooit meer gezien... maja |
![]() |
|
Maar als die leraar niet goed z'n grenzen aangeeft,
vind ik dat het wel een beetje z'n eigen schuld is.. De klas gaat dan steeds verder enzo, als dan vanaf het begin werd gezegd van; nu gaan jullie tever oid, dan zou het misn niet zo ver komen.. Mja, t ligt idd wel een btje aan de klas denk ik ook.. ![]()
|
![]() |
Als zo´n docent zich weg laat pesten dan heeft die desbetreffende docent veel te weinig karakter en is niet bepaald geschikt voor het vak. Dan is het ook nog zo dat die leerlingen niet voor de docent leren, maar voor zichzelf. Als ik, als docent zijnde, zo een klas zou hebben dan zou ik juist keer op keer terugkomen.
|
![]() |
|
Ik heb het zelf mee gemaakt was wel vet eigelijk, maar zielig voor die man.
was met biologie. die kerel kon dus echt geen les geven Als je wat deed gaf i een zucht, soms zei die ga je maar melden maar dan bleef je gewoon zitten en ging de les "verder" Op het eind van het jaar gingen lui zelf op hem springen en aan hem hangen. hij is uiteraard gestopt als leraar
|
![]() |
De klas..
Leraren zijn ook mensen, kom op zeg. Tuurlijk moet de leraar het allemaal in de hand hebben enzo, maar in sommige gevallen is dat echt niet haalbaar.. Dan leg ik de schuld toch bij de leerlingen, meer respect mag dan toch wel..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ieder mens weet dondersgoed hoever ver genoeg is...dus de klas heeft schuld en niet de leraar...
of vind je dat als een klasgenootje wordt weggepest, dat ook de schuld van dat klasgenootje was, omdat ie misschien wat apart was?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kijk, in d brugklas is dat misschien heel stoer, maar dat is echt niets om trots op te zijn, of een doel om naar te streven.
Ik heb medelijden met diegenen die dat wél op hun geweten hebben. Maar ook een vraagje: Waar zien jullie jezelf later? Stumpers... ![]()
|
Verwijderd
|
I agree
quote: "Kijk, in d brugklas is dat misschien heel stoer, maar dat is echt niets om trots op te zijn, of een doel om naar te streven. Ik heb medelijden met diegenen die dat wél op hun geweten hebben. Maar ook een vraagje: Waar zien jullie jezelf later? Stumpers... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
een docent moet aan het begin van het jaar al laten zien wie de baas is. Dit hoeft niet eens per se superstreng te zijn. Als hij maar laat zien dat het stil moet zijn en dat het huiswerk af moet zijn. Zo leer je iig ook. Naarmate het jaar vordert kan de leraar wat losser doen, af en toe een grapje enzo.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|