Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals Ki Fighter al zegt, als je weet of er vroeger een kerkhof is geweest, of dat er in die kamer iemand gestorven is. Dan zou dat een goede verklaring zijn. Stel dat het zo zou zijn, dan kan ik natuurlijk niet beoordelen of het met goede bedoelingen is! Liefs, Lady of Hope ![]()
|
![]() |
Jeetje wat een vette onzin zitten jullie te zeuren joh! dat meisje probeert sirieus ergens achter te komen en jullie lope te klote lekker aardig enzo... maarja, meid ik zou zegge zoek idd uit of er iemand dood is gegaan of op een kerkhof is gebouwd, dat is de beste manier en als het geesten zijn kan je ze late uitdrijven maar dat ligt er helemaal wat voor bedoelingen hij/zij/het heeft maarja verder weet ik niet meer wat ik er op moet zgegen, alleen dat die mensen niet zo kinderachtig moeten doen met hun scheten en denken dat je "dit zus zo maar wil hooren"
nou XxX
|
![]() |
uhmz.....................op zich geloof ik wel in geesten en dt ze dit soort dingen kunnen veroorzaken enzow, maar probeer toch altijd een wat simpeler verklaring te zoeken voor je jezelf bang gaat maken. Misschien schijnt de zon daar naar binnen, dat kan een warme plek veroorzaken, of iemand die deze reactie had verwacht en het expres doent (ziekelijk grapje mahjah) of iets met de verwarming.......hoop dat je een verklaring vindt, want het is wel maf natuurlijk.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |