Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
1. er is geen pauze ![]() ![]() 2. of ik denk fout, of hijs niet gepakt door de russen maar mensen die eigenlijk aan zijn kant horen te staan..
||||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Sorry maar ik vond de trailer al hel erg slecht, ik kon er echt niet uit opmaken waar de film over ging, alleen wat huilende emotionele mensen enzo, dan heb je het wat mij betreft al snel verpest. Het verhaal achteraf lijkt me nou ook niet echt vernieuwend of daverend interssant. Ik zal hem vast wel een keer zien in de toekomst, maar het is niet alsof ik nu heel snel de bios in storm ofzo..
|
ik ben er gistermiddag naar toegeweest, echt een goede film. heel zielig. ik vond 'm echt heel mooi. ik had een heel ander soort film verwacht toen ik de trailer had gezien, die vond ik niet echt goed gemaakt, maar daardoor wordt het wel verrassend zegmaar. topfilm!
|
Goede film. De speech die hij geeft bij de Nobelprijs vind ik wat aan de slappe kant, en wat me ook opviel was dat naar het einde toe de tijd wel erg snel vooruit spring ('75-'94 ofzo).
Ik vind het heel knap gedaan hoe je gedurende een uur op een verkeerd been gezet word, en wat ik ook erg sterk vond was dat ze lieten zien hoe iemand die de buitenwereld als 'gek' ziet (tegen een denkbeeldig iemand praten) zichzelf voelt, hoe echt het voor zo iemand is. Arme vrouw ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Op TV] A Beautiful Mind heavinly | 62 | 23-11-2004 20:34 | |
Films, TV & Radio |
A Beautiful Mind bracelance | 36 | 20-02-2003 20:18 | |
Films, TV & Radio |
LotR:FotR overgeslagen? Dark Angel | 42 | 01-04-2002 12:24 | |
Films, TV & Radio |
onze EIGEN oscars de postbode | 7 | 30-03-2002 18:31 | |
Films, TV & Radio |
A Beautiful mind: 8 Oscar nominaties: IS HET ER NIET MEE EENS Koningin van de Nijl | 16 | 25-03-2002 16:53 | |
Films, TV & Radio |
Oscarnominaties LionQueen | 10 | 09-03-2002 15:08 |