Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb te horen gekregen dat johnny knoxville of steve-O dood is.
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002175.html |
![]() |
|
Ik haddut als eens gezegd, maar khad eens wat gelezen op een website van dat "Jessejess" omgekomen was bij een auto-ongeluk, k denk dat het Jesse Margera was, broer van Brandon (Bam) .. maargoed, van Johnny ensow weet ik verders niks! Het zou met trouwens niks verbazen als ze af en toe doodgaan bij die stunts, maarja, toch wel jammer
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb geen gids want ik woon op mezelf en ik zat daar maar voor de tv te wachten en te wachten en te wachten...
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Inderdaad Jackass stopt door de week maar blijft in het weekend...Maar!!!!!! omdat ze heel veel commentaar kregen dat ze wilden stoppen gaan ze door! de nieuwe serie komt in juni in america en waarneer hier geen idee...Dat zei Johnny Knoxville bij de MTV-awards...
![]() ![]() ![]() Greetz !!! The Jackass Fan! ( de roddels over knoxville en steve-0 dood is = onzin, heb een @ gehad van MTV dat het niet zo is!) ------------------ F1, SnowBoarding And Jackass...it's a way of life!!!! [Dit bericht is aangepast door d_a_a_n (05-02-2002).] [Dit bericht is aangepast door d_a_a_n (05-02-2002).]
||
Citaat:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lang leven Jackass!!!!!!!(en natuurlik lord of the Rings ![]() YES YES YES YES YES YES !!! woehoe!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar toch, ze hadden het nooooooooooooit doordeweeks van de buis mogen halen ![]() ![]() ![]() misschien kan je die afleveringen ergens van internet downladen ofzo ![]() ![]() *kan niet wachten op Jackass the Movie* ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik zag ookal,toen ik voor de 100ste keer toch nog voor de zekerheid de gids aan het doorspitten was,dat het alleen nog maar in 't weekend komt.
Gelukkig is het niet helemaal weg, maar alleen nog maar in 't weekend, ik weet niet of ik dat wel aankan(jackass is als ademen voor mij) btw, er zijn toch meerdere films van jackassmembers???Zo ja, waar kan je die in vredesnaam krijgen(kan het nergens vinden en kan ook nog niet op hun site komen*huil*) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 | |
De Kantine |
Jackass-stunts Quantes | 38 | 19-09-2003 20:19 | |
Films, TV & Radio |
JACKASS: The Movie!!! *shadygirl* | 3 | 11-11-2002 22:00 | |
Muziek |
Je winamp files Anonieme_Banaan | 3 | 12-08-2002 18:04 | |
Films, TV & Radio |
Zijn er meer Jackass-fans die ook stunts uitproberen? *shadygirl* | 59 | 27-02-2002 17:14 |