Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OK, dat doen ze niet bij elke 'stunt', maar als het geen pijn doet dan is het wel ongelooflijk onsmakelijk. Nee dank je, en ik ga er dus ook echt niet aan meedoen.
||
Citaat:
![]() Die van dat hij aan de kant van de weg zat en deed alsof hij aan het kakken was met zijn blote kont naar de weg toe was kei grappig! ![]() Met een krant vast. ![]() ![]()
|
ik vind die het tof als ze mensen schokeren. Toen met die lijkwagen en dat ze dan die grafkist eruit lieten vallen was vet.
Of met die vader op de fiets met zijn nepbaby en dan gaat hij keihard op zn bek voor mensen. Die stukjes dat die vetzak achter die liliputter aan rent is ook grappig. Maar kots eten of pissen op je ijs en dan opeten vind ik gewoon ziek en niks grappigs aan. Ik vraag me eigenlijk ook af of dat wel echt was. |
![]() |
||
Citaat:
Patty's Posse is boeiender!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Die mensen van Jackass zijn niet goed wijs. Dat gaat niet meer over het wel of niet krijgen van een kick, maar over hoe rag ik mijn lichaam zou gauw mogelijk naar de Filistijnen.
En als mensen het gaan nadoen... dat hou je toch wel, dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Het zwakke smoesje dat ze wel zeggen van 'don't try this at home' is net zo als die kleine lettertjes op sigarettenpakjes (eerst dan): 'pas op, zou schadelijk kunnen zijn. Ik vind het echt beroerd dat dit nog wordt uitgezonden. Tot zover mijn ei. ![]() En nee, ik zou het zelf dus niet doen ![]()
|
De sketch waarin iemand als zwerver verkleed een luier gevuld met pindakaas uit de vuilnisbak haalt en er uit gaat eten (het is zogenaamd poep) vind ik echt een van de allergrappigste, en die zou ik zo nadoen
|
![]() |
Ik vind het echt geweldig gaaf zwaar stoer allemaal, en super koel natuurlijk.
Maarems, het gaat er hier niet om of je jackass nou leuk vindt of niet maar over die "wedstrijd". Maar ik vind sommige stunts wel leuk. Alleen als ze zich opzettelijk pijn doen vind ik het dus niet meer leuk. En ik vind het ook leuk als ze mensen voor de gek houden, dus met die begrafenis wagen en dat kindding op de wagen. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Zijn er hier mensen die zelf wel is iets dergelijks hebben gedaan? Ik heb met een vriend op de mega-festatie vorig jaar reacties uitgelokt door zogenaamd te vallen ofzo. Weet ik veel wat we allemaal hebben gedaan, maar het was wel lache ![]() Nog iets anders: Vorig jaar ben ik met schoolreis naar Londen geweest. Daar gingen we 's avonds naar een kroeg ofzo (nix aan), en toen zagen we op de heenweg al een winkelwagentje staan. DUs op de terugweg wij wat eerder weg, naar het winkelwagentje. En tsja, niet erg orgineel, maar wel grappig! 'Gewoon' de bosjes inrijden. Na een paar keer vond ik het niet leuk meer, dus toen ging ik op het moment dat het wagentje ging kantelen, eruit springen. Op dat moment kwam de rest van de klas de hoek om, ze zeiden dat ik wel 2 meter hoog sprong! Ik had me alleen niet gerealiseerd dat het bramen struiken waren. Onder de schrammen en de rooie onuitwasbare vlekken, kreeg ik van de leraar te horen wat mijn straf was... Toen ik vorige zomer op Texel op vakantie was en de bal lag in de sloot, heb ik het nog een x gedaan. Dit keer sprong ik nog hoger, omdat de oever wat afliep. Door het riet heb ik de bal niet kunnen vinden, maar ik kan je vertellen dat de sloot wel stonk ![]() Neej, ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen, wel andere dingen misschien.
||
Citaat:
Maar goed, tijd voor een verhaaltje, kinderen ![]() Gisteren had ik een tussenuur, en ging ik met vrienden naar het park. Een van hen had een bmx bij zich. Ik ging er even op en kreeg toen het idee om te doen alsof ik heel hard op mijn bek pleur vlakbij een voorbijganger. Er komt dus een man aangelopen, ik kom eraan op de bmx, ik slip ermee en vlieg door de lucht. Ik doe alsof ik heel veel pijn heb, maar die man moest lachen en liep gewoon door. Dat was wel goaf
|
Verwijderd
|
Op een kamp weleens iets lolligs gedaan....
Er waren van die wrede elektrische vliegenmeppers... En een stapel waarin in totaal 2 stokken kaarten zaten. Zegt één gozer tegen me: kom we gaan omstebeurt een kaart draaien, wie een aas heeft shockt zichzelf. Nu is dit heel flauw en eigenlijk niet pijnlijk genoeg, maar omdat we zo vreselijk nerveus werden hebben we ons rotgelachen als iemand een aas draaiden. Er wilden ook steeds meer mensen meedoen (en dan zeggen we natuurlijk geen nee ![]() Op de bonte avond van datzelfde kamp kwam een aantal jongens op het gevleugelde idee een shocktherapie-act te doen. Ze gingen zelfs neuzen, oren, en tepels shocken.. Ieugh. (maar wel lachen,in het donker zag je de vonken) |
![]() |
|
Ik vind het lachen om te kijken behalve die smerige dingen als zoveel mogelijk eten en dan kotsen, en dat zou ik zelf ook nooit doen. Het gevaarlijke als skateboardstunts en pepperspray ed zou ik persoonlijk niet doen, en t leukst vind ik het rennen op straat in een string en pissen op bedden en dat soort dingen. Daar zou ik echt wel aan meedoen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
PainStation dystopia | 137 | 19-02-2003 07:39 | |
Films, TV & Radio |
jack ass 0-DOOPIE-0 | 55 | 25-12-2002 18:41 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond(vrijdag) vanaf 21.00 uur weer JACKASS-NIGHT tot 6 uur 's ochtends. Isa | 2 | 26-04-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
MEGATOPIC - Jackass Pholon | 23 | 14-04-2002 11:26 | |
Films, TV & Radio |
In welke serie zou je zelf in willen spelen Krugdinho | 60 | 08-03-2002 12:53 | |
Films, TV & Radio |
Jack ass (melkdrinkwedstrijd).... DaaF | 20 | 18-02-2002 13:34 |