Advertentie | |
|
![]() |
|
In Jackass
![]() allemaal maffe stunts enzo doen en maffe acties ![]() kan ik eindelijk mezelf zijn ![]() mensen vinden het hier stom als ik van die geintjuhs wil uithalen en als ik dat voor de camera zou doen bij Jackass zou zo ongeveer veel mensen het grappig en cool vinden dus daarom kies ik Jackass ![]() Ik zou ook graag willen leren skaten op een Halfpipe en dan extreme stunts uit willen halen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
In ASTW, tuurlijk als toekomstige vriendin van Chris Hughes (zolang Chris Hughes gespeeld wordt door Paul Korver, wat helaas nog maar een jaartje is
![]() Anders wel in Comissaris Rex, ben dol op duitse herders en lijkt me cool om met zo'n compleet afgetrainde hond in een serie te spelen ![]() Of in GOede Tijden Slechte Tijden, als nieuwe liefde van Rik om die relatie tussen hem en Anita kapot te maken want ik word helemaal gek van dat kleffe gedoe op tv tussen die 2.
|
buffy, om angel, xander, oz en spiikkee : *have we met before? yeah you attacked me witch an ax and yelled: stay away for my daughter!, o*
sex and the city (om new york) will and grace (om new york) en sally, third rock from the sun: *lay down the ribs and step away form the plattern*
||
Verwijderd
|
Citaat:
J: Know what? B: That I'm uhm, in a band! Yes, with Spike here! S: Yes, she plays the triangle. B: Drums. S: Yeah, drums. She's hell on the old skins you know. J: And what do you play? S: I sing. Of iets dergelijks. ![]() [Dit bericht is aangepast door Inge13 (28-02-2002).] |
![]() |
|
*kickt oud topic omhoog*
ik zou ook wel drusilla in buffy willen spelen, maar nog liever een stem inspreken voor Trigun!! en dan uh.. mjah ik zou legato zeggen maar das n gozer ![]() ![]() ![]() Dominique en Legato: ![]() Meryl.. ![]() Rem.. hmmzz dan toch maar Rem..... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |