![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Met hem deed elke keer sex pijn... echt pijn. Maar gelukkig heb ik nu een lieve vriend die mij op de eerste plaats zet bij sex en niet zichzelf... ![]()
||
Citaat:
![]() dat had ik echt nooit verteld!! |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste keer was in 1989, op oudjaarsavond, rond elf uur, toen ik nog veertien was, en het was met een jongen waar ik mijn eerste verliefdheid op had. Het deed heel erg pijn en er kwam een beetje bloed vrij, maar we hebben toen even gewacht en het nog eens geprobeerd, en toen was het best lekker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
had 't zelf allemaal erg romantisch gemaakt, met kaarsjes en rozen en voor 'm koken en muziek en alles (hetgeen hij niet helemaal begreep - kaarsjes moesten uit want brandgevaar, rozen 'mocht ik zelf houden' terwijl ik ze voor hem had gekocht, eten vond-ie niet lekker en hij zei ook steeds hoe vies het was, muziek vond-ie niet nodig en wilde hij uitzetten... maar was toen te verliefd om daar op te letten) en vond het best fijn, deed nauwelijks pijn (dat rijmt), bloedde nauwelijks... en was er erg blij mee en alles (want was al tijdlang erg ongeduldig)
|
![]() |
|
Bij mij was het ook best pijnlijk!Ik was 14 en na 3 maanden verkering met een jongen van 17 te hebben gehad (het is nu uit) zijn we met elkaar naar bed geweest...Ondanks de pijn, wat ook maar even duurde, was het toch wel lekker...
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
mij eerste keer was fantastisch. het was zonder kaarsjes enzo
maar we hadden er al heel lang over gepraat en we hadden een dag gezegd, zodat het goed uitkwam, want van die dag had ik de pil. maar we hebben het een dag op voorhand gedaan, omdat we ons niet meer konden houden ![]() het deed geen pijn, maar hij kwam al na 2 minuten ![]() de volgende morgen nog eens gedaan, dat duurde wel wat langer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste keer was niet haar eerste keer. Bij haar eerste keer (en enkele daaropvolgende keren) deed het ontzettende pijn. Bij 'onze' eerste keer was het aanvankelijk ook pijnlijk, maar toen zij bovenop ging, ging het goed. Alles verliep perfect eigenlijk daarna...
|
Verwijderd
|
mijn eerste keer was echt niet bijzonder of eng ofzo... na mijn eerste keer had ik wel een beetje spijt dat ik nooit eerder naar bed was geweest... ik ben nu ook veel makkelijker wat betreft sex enzo... en de allereerste keer vergeleken met de eerste keer met mijn vriend leek nergens op
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind sex helemaal net alleen om kinderen te krijgen. (ik wil trouwens geen kinderen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Discussie is vaak genoeg geweest. en gebruik in ieder geval normaal Nederlands! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat doe je sowieso op sex met zo'n mentaliteit :\ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
eerste keer vingeren magicflower | 48 | 21-08-2016 20:48 | |
Seksualiteit |
Je eerste keer... Cole | 96 | 05-03-2006 14:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was je eerste zoen? Dreamwave | 153 | 08-05-2005 15:26 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer aangeschoten Verwijderd | 12 | 29-08-2003 15:45 | |
Seksualiteit |
1e keer? Eddy E | 5 | 09-05-2002 17:55 |