Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2005, 20:24
Cole
Cole is offline
Voor alle mensen die geen maagd meer zijn, hoe was je eerste keer?

Keek je erna uit, of vond je het eng? en hoe oud was je?

Voor alle maagden (including me...) hoe kijken jullie er tegenaan, en voel je je er al klaar voor?

Ikzelf, ben 16, en heb de behoefte nog niet zo groot, kben ook niet zo'n type...

Maar het zit vast anders met andere mensen...

Laatst gewijzigd op 03-10-2005 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 20:31
Verwijderd
Ik neem aan dat je bedoelt 'keek je er naar uit'? Want 'keek je erna uit' betekent zoiets als 'vond je daarna dat je heel goed op moest letten' .

Ja, ik keek er wel naar uit; als je dat niet doet, kun je ook beter voorlopig maar geen seks hebben. Maar ik vond het ook wel spannend. Niet eng. Ik was 16, bijna 17.
Een halfjaar ofzo daarvoor keek er nog níet naar uit (vandaar dat ik 't toen ook niet dééd ).
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 20:49
Nona
Nona is offline
Ik keek er nu niet direct naar uit, maar dat was omdat ik wist dat ik elk moment de kans zou hebben. Mijn vriend wilde wel en ik hoefde alleen maar te melden dat ik er ook aan toe was.
Ja, ik was zenuwachtig en hij gelukkig ook, dus dan waren we dat samen. Het deed ook gruwelijk veel pijn, we hebben even een paar keer moeten oefenen.
En ik was 17.
Oud 03-10-2005, 20:54
Verwijderd
Ik keek er wel niet naar uit als in dat ik niet kon wachten tot het zover was, want net als kruimel had ik een vriendje dat al wel wilde en hoefde ik alleen te zeggen dat ik er ook klaar voor was en we konden. Ik keek er wel naar uit als in hoe zou het zijn en zou het pijn doen etc. Ik vond het niet eng, het heft een hele tijd geduurt voordat ik ontmaagd werd sinds mijn vriendje en ik samen waren, niet heel veel minder dan een jaar. Ik was vijftien, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 20:59
Periodiek
Periodiek is offline
Rond m'n 17e was k er wel klaar voor; genoeg 'kansen' gehad om het te doen. Nu vind ik mezelf te oud om nog maagd te zijn en dat is wel jammer. Ik wil verliefd worden, maar 'you can't hurry love'. Dus geen vriendin; wel maagd.
Oud 03-10-2005, 21:11
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Cole schreef op 03-10-2005 @ 21:24 :
Ikzelf, ben 16, en heb de behoefte nog niet zo groot, kben ook niet zo'n type...
Wat voor type ben je niet?
Oud 03-10-2005, 21:21
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 03-10-2005 @ 22:11 :
Wat voor type ben je niet?
een nymph duh

ot: ik was er absoluut aan toe, beetje zenuwachtig, mwoah ja. was voor beiden eerste keer, we maakten dr maar wat van
Oud 03-10-2005, 21:42
Verwijderd
Keek er op zich wel naar uit, was voor allebei eerste keer. Of course was het niet zo speciaal (en zeker niet geweldig). Een lul die opeens dood neerviel, een kut die enorm veel pijn deed.

Het is goedgekomen, overigens.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:43
groovy
groovy is offline
Ik was 17, en ik keek er in het begin juist niet naar uit, was bang voor de pijn enzo. Maar ik had net zoals Kruimel een vriendje waarbij ik maar hoefde te zeggen dat ik seks wilde, en hij was ook gelukkig erg geduldig met mij .

Het deed best wel pijn de eerste keer, we hebben toen ook een paar keer moeten oefenen. En we waren ook beiden zenuwachtig haha!

Op den duur voelde ik dat ik eraan toe was en dat ik graag meer wilde..en ik ben heel blij dat ik op dat moment gewacht heb en dat niemand me ertoe gepust heeft . Ik was toen 17. Met 16 jaar voelde ik me er ook nog niet voor klaar, toen had ik dat vriendje al, maar toen wilde ik echt nog niet.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:44
Qimm
Qimm is offline
Ik keek er (kort voordat het zover was) naar uit ja, ik wou niets liever Ik vond het niet eng, maar wel heel spannend. En het was een geslaagde actie.
Ik was toen 19 (vroegah)
Oud 03-10-2005, 21:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Naar mijn 1e keer keek ik eigelijk nog helemaal niet uit. Ik was 14, net 15 of iets in die richting. En eigelijk verschrikkelijk naïef; te bang om nee te zeggen, en te onzeker voor een volmondig ja. Ik liet het allemaal maar een beetje gebeuren, wat het weinig speciaal maakte. Het was niet eng, sommige woorden stellen gerust en daarbij was hij voorzichtig. Toch sloeg ik me nog geen 2 uur later letterlijk voor m'n kop.. Ik heb mezelf zelden zo stom gevoelt... Het was dan wel samen met een jongen met wie ik een tijd samen ben geweest, maar ik vergeet die periode liever. Dit ging goed, maar verder is het weinig soeps geweest.. Dat is dan ook 1 van de redenen waarom ik het hem niet 'gun'. En ja dat is krom, want het is toch al gebeurt.. En dat weet ik, maar puur gevoelsmatig heb ik het verbannen, en diep weggestopt. Ik wil er niet meer aan denken, al doe ik dat toch wel.

Met mijn huidige vriend was het dan ook een stuk fijner. Wederom vond ik het niet eng, maar wel spannender deze keer. Meer nog omdat ik er dit maal zelf voor koos, en dat voelde best vreemd. Daarbij; Ja ik keek er naar uit. Hij was lief, geduldig en voorzichtig met me, en dat is hij nog steeds. Iets wat me in heeft doen laten zien dat het ook anders kan.. Heel anders, veel leuker ook.

Mag ik vragen wat je bedoelt met de opmerking 'ik ben ook niet zo'n type.. '?
Oud 04-10-2005, 12:23
evanescence
evanescence is offline
18, eng, beetje pijn, niet lekker niet geil....was soort van 3 night stand, ik voelde niks voor die jongen behalve dat ik m wel knap vond ofzo.....
de eerste keer met mijn huidige vriend dat was 3 maanden later was ook spannend maar ik was veel meer opgewonder! en het was lekkerder, nog steeds een beetje pijnlijk maar veeeeel fijner dan mijn echte eerste keer...
Oud 04-10-2005, 13:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik was 16,5 en eigenlijk kwam het heel onverwachts, maar niet dat ik erdoor overdondert was ofzo. Ik was eigenlijk helemaal nog niet zo met seks, liefde en intimiteit bezig, totdat ik op mijn 16,5 mijn eerste relatie kreeg. En voor het eerst zoende, ook daar had ik nog helemaal geen ervaring mee. Maar toen merkte is dus wel gelijk dat ik daar heel nieuwsgierig naar was en gelijk was er ook de behoefte aan intimiteit. Dus na 4 weken zijn we met elkaar naar bed geweest en toen keek ik er best wel naar uit ja. Ik vond het totaal niet eng ofzo (wel spannend natuurlijk, maar op een positieve manier), ondanks dat het toen opeens allemaal wel snel ging, maar ik deed daar zelf net zo hard aan mee en genoot er heel erg van
Oud 04-10-2005, 13:35
Verwijderd
Ik vond het niet erg prettig. Het was wel met mijn eerste vriendje, en t gebeurde pas toen we een halfjaar bij elkaar waren. Want eerder was ik er gewoon niet aan toe. Ik heb gewacht tot het moment dat ik het echt wilde, dat ik bijna niet anders kon dan dat. Nou, ik schreeuwde het uit haha.. En nee, niet van genot, maar van de pijn. En verder vond ik dat hij nogal ongeduldig was met me. Maarja.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 13:38
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Mijn ontmaagding was gaar.
Ik was niet verliefd, ik dacht dat ik verliefd was, maar ik was vijftien, wat kon ik weten?
Ik was wel geil, dus ik dacht nu moet het maar gebeuren dan. Dat was een week nadat we verkering kregen.
Het deed pijn, ik bloedde, laken vies enzo.
Later hoorde ik dat die klootzak dat laken aan al zijn vriendjes heeft laten zien, en er behoorlijk trots op was. Ik heb toen mijn broer en zijn vriendjes er op af gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 13:54
Mara
Mara is offline
Ik was er klaar voor, had er wel behoefte aan. Ik voelde niks voor die jongen. Alles ging goed, haast geen pijn, was lekker. 17 jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 13:59
Lente
Lente is offline
Ik vond het niet eng, wel heel spannend want het was tuurlijk iets dat ik nooit eerder gedaan had. Het was heel leuk en deed helemaal geen pijn ofzo. Hij was heel lief voor me en we hebben ook veel gelachen. Ik voelde me helemaal op mn gemak bij hem en wist precies wat ik wel en niet wilde. Ik was 20, best oud. Was er daarvoor ook wel aan toe maar ik wilde het, zeker de eerste keer, niet met zomaar iemand doen. Nooit spijt van gehad dat ik er mee gewacht heb, ik ben ervan overtuigd dat het dan niet zó leuk geweest was
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 14:04
gurl19
gurl19 is offline
was niets aan!
Ik had wat gedronken en mijn vakantievriendje na een week had wel zin. Naar een keer erin besloot ik dat ik toch niet wou. Maar hij ging nog even door. Tot het toch wel duidelijk was dat ik niet wil en ook niet meer meeging werken. Tja.. is dit dan wel je eerste keer? Nouja er is een penetratie geweest

Tweede keer was ik er wel aan toe en was met een vriend waar ik toen al half jaar mee had. Voelde goed en lekker! Beetje pijn, maar niet zoveel!

edit: 'eerste' keer over een maand 16.. dus 15
'tweede' keer was ik 16 en 9mnd ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:00
Flip!
Flip! is offline
Ach.. Ik vond zelf ook dat het eens tijd was. Ik zat er al een tijdje aan te denken, maar niet dat ik het echt aan het plannen was.

Ik was 15 jaar, nu nog steeds btw, toen ik ontmaagd werd. Het stelt eigelijk niets voor. Ik was alleen een beetje verlegen om daar zomaar naakt in bed te liggen met hem. Maar goed, ik vroeg zelf of hij condooms had.

Achteraf gezien vind ik het jammer dat ik door 'hem' ontmaagd bent, want nu vind ik het een perverse klootzak. Maar waar zijn exen anders voor.

Alleen... de pijn
Oud 04-10-2005, 15:05
Verwijderd
Ik was een jaartje of 14/15 ongeveer...
Het gebeurde gewoon....Had er eigenlijk verder niet over nagedacht ofzow of ik het uberhaubt wel met hem wilde doen....

Ik vond er helemaal niks aan......En ik had er zoveel meer van verwacht...Ik dacht echt bijmezelf 'is dit het nou?'
Klinkt mischien wel heel lullig natuurlijk......Maar het viel behoorlijk tegen

Het was mischien ook helemaal niet romatisch ofzow....Het was klaarlichte dag....En we zaten alleen wat te vozen op het bed meer niet eigenlijk En ja op een gegeven moment waren we gewoon bezig....Haha wat klinkt dat eigenlijk stom

Het deed trouwens niet zo heel veel pijn....Moest wel even wennen...Maar uiteindelijk ging het wel goed!

Maar de keren daarna was het wel super
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:21
Verwijderd
Ik was 16. Ja, dus, we waren er allebei wel klaar voor en na enigzins wat gehannes lukt het ook. Geen pijn, maar eerder een apart gevoel, het blijft iets nieuws natuurlijk. Met mijn vriend overigens.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:36
Verwijderd
Ik keek er wel naar uit, al vanaf mijn 16e eigenlijk. Dat het pas op mijn 18e is gebeurd komt waarschijnlijk vooral door omstandigheden. Toch ben ik blij dat het nu 'pas' gebeurd is met mijn huidige vriend. Allebei maagd en dus lekker aankloten. En toch een stuk beter dan met iemand die je daarna nooit meer wil zien.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:48
Muchacha
Muchacha is offline
Ik was 17. Mijn eerste relatie. Ik keek er naar uit en vond het allemaal heel spannend toen het eindelijk ging gebeuren (we hadden het niet gepland ofzo). Het deed geen pijn, voelde wel heel raar en ik heb ook niet gebloed. Daarna had ik echt zo'n "wauw, ik heb seks gehad!"-gevoel
De keren daarna met iemand anders zijn anders dan die eerste keer. Ik vind het veel spannender en het is ook veel geiler dan toen die eerste keer.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:58
Timmy
Timmy is offline
ik was toen uhmm 16... Had nog geen 3 weken met (toen) me vriendin.... Achteraf vond ik het toch wel te snel... Maar goed, keek ik er naar uit? Nee totaal niet het gebeurde gewoon, ik vond het ook niet eng Maar mijn 1e keer was wel lekker teminste had toen nog niks te vergelijken maar achteraf gezien was het wel lekker
Oud 04-10-2005, 16:19
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik was 15 en 't kwam echt heel onverwacht. was er niet op voorbereid en had er ook echt nog niet over nagedacht. het gebeurde op een avond dat ik heel erg zat was. heb er ook wel spijt van eigenlijk maar ben 't daarna helemaal vergeten toen ik mn vriendje kreeg die ik nu nog heb.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 16:25
Verwijderd
Ik was vijftien (bijna zestien) en ja keek er wel naar uit, anders had ik het beter niet kunnen doen hè

Ondanks dat we voor de rest alles al hadden gedaan was het toch best wel spannend. Het was wel fijn, ja.

Achteraf gezien was ik toch wel heel erg jong en gebeurde het ook vrij snel (3.5 maand)
Misschien was de jongen in kwestie een beetje jammer, maar ja, dat vond ik toen niet en zoals gezegd: daar zijn exen voor.
Ik weet nu, enerzijds, dat seks heel fijn en speciaal is, maar ook dat het 'maar' seks is en daarom heb ik er ook geen spijt van.

Edit: de dag erna heb ik wel met een stompzinnige grijns op mijn hoofd rondgelopen, zo erg dat zelfs leraren vroegen wat er aan de hand was
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 16:59
Dirk6543
Dirk6543 is offline
Ik heb het gedaan op me 15 met mijn beste vriend het was erg lekker en nu doe ik het nog steeds
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 18:27
I C U
I C U is offline
Ben nog maagd, en ik kijk er niet naar uit, maar ik zie er ook niet tegenop. Ik wacht rustig af... Voorlopig hoeft het van mij nog niet, gewoon omdat ik het nog wat vroeg vind (heb net een week en een paar daagjes). Tja, we zien wel hoe het loopt, voorlopig is de rest nog voldoende
Oud 04-10-2005, 18:52
Konijn
Konijn is offline
Ik keek er niet naar uit, wist zelfs toen het gebeurde eigenlijk niet of ik er wel klaar voor was. Maar had toen al 8 maanden met mn vriend, en hij wilde bijna vanaf t begin wel (was ook nog maagd trouwens), dus toen 'kwam het er gewoon van' op een gegeven moment.
Ik was 19. Het deed amper pijn geloof ik en het was nogal stuntelig. Vreemd genoeg weet ik er ook niet zoveel meer van, misschien omdat ik het eigenlijk niet zo speciaal of geweldig vond.
Oud 04-10-2005, 20:21
esprit-chick
esprit-chick is offline
ik was 16, was met een 'summerlove' ik was niet heel verleifd ofzo, vond m meer leuk en inressant

ik keek er zeker naar uit, vond het heel spannend, uiteindelijk was het ook wel goed, helemaal vor n 1e keer zeer geslaagd, geen pijn en wel lekker
het ging alemaal redelijk snel met hem (in de 'relatie' zeg maar) maart voelde gewoon natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 20:28
theQueen
theQueen is offline
ben nog maagd
Oud 04-10-2005, 20:54
Verwijderd
ik was 16, en het zat er al een tijdje aan te komen (het ging bij ons niet in 1 keer dus zeg maar) we hadden al 11 maanden wat, dus was wel vertrouwd. het deed pijn ja, wat een ramp. maar och. verder was t niet heel erg hoogstaand enzo. wel bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 20:24
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ben nog maagd, en aangezien ik geen vriend heb zal dat voorlopig wel zo blijven. Heb een tijdje geleden wel een vriend gehad, toen ben ik aan de pil gegaan en waren we er samen wel klaar voor, maar het is uiteindelijk niet gebeurd. Vind het niet erg, heb zoiets van 'het komt nog wel'. Maak me er ook niet zo druk over, komt allemaal wel goed denk ik.
Oud 05-10-2005, 23:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lente schreef op 04-10-2005 @ 14:59 :
Ik vond het niet eng, wel heel spannend want het was tuurlijk iets dat ik nooit eerder gedaan had. Het was heel leuk en deed helemaal geen pijn ofzo. Hij was heel lief voor me en we hebben ook veel gelachen. Ik voelde me helemaal op mn gemak bij hem en wist precies wat ik wel en niet wilde. Ik was 20, best oud. Was er daarvoor ook wel aan toe maar ik wilde het, zeker de eerste keer, niet met zomaar iemand doen. Nooit spijt van gehad dat ik er mee gewacht heb, ik ben ervan overtuigd dat het dan niet zó leuk geweest was
Ja precies dit dus. Inclusief de leeftijd...

Ik keek er wel naar uit en had echt zo iets van 'kom maar op!'. Hij was alleen een stuk nerveuzer dan ik was, en het ging allemaal nogal klungelig, maar dat maakte hem alleen maar schattiger, en hij was ook heel lief tegen me.
We hadden alleen weinig tijd, waardoor hij nog meer ging zitten stressen en het eigenlijk een beetje fout ging bij hem (het werkte allemaal niet zo mee...) dus de dag erna hebben we 't maar over gedaan en dat was echt
Oud 05-10-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Miss_Wimmel schreef op 04-10-2005 @ 21:28 :
ben nog maagd
En wat is daar aan?

vind het wel cool als je op die leeftijd nog maagd bent. Is beter dan die meisjes die op hun 14de het bed in duiken om hun vriendje bij zich te houden...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 07:38
BleuEyes
BleuEyes is offline
De 1e keer was met mijn huidige vriend, waar ik nu 20 maanden wat mee heb. Hij was 16, ik was 14 (over paar maanden 15)... We hadden toen 8 maanden ...

Het deed ook gruwelijk veel pijn , maar ondanks dat, was het toch wel een beetje speciaal..
Oud 06-10-2005, 15:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
16 en nog maagd

wat een loser

en op jou vragen, ken je het begrip zoekfunctie?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 15:58
Experiment
Experiment is offline
Dat was toen ik 16 was, had toen ruim twee maanden iets met mijn (huidige) vriend. Ik keek er heel erg naar uit maar het ging niet erg goed ofzo, de eerste paar keer lukte het niet helemaal en deed het ook erg veel pijn. Maar het was de juiste persoon gelukkig, en hij was ook nog maagd, dus het had ook wel iets beetje samen aanklooien haha.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:17
Casseopeia
Casseopeia is offline
Hoe was je eerste keer?
Niet slecht! Had alleen maar verhalen gehoord hoe een pijn t wel niet deed. Ik had nergens last van...integendeel...

Hoe oud was je?
Bijna 17

Ik was er wel absoluut klaar voor. Achteraf gezien toch een beetje spijt van de persoon waarmee...maar de seks was goed
Oud 07-10-2005, 14:39
pyres
pyres is offline
pardon hoor
maar zijn hier niet genoeg topics over?
Oud 07-10-2005, 16:33
mcflem
mcflem is offline
-Hoe was je eerste keer?
Pijnlijk maar wel leuk en fijn.

-Keek je ernaar uit, of vond je het eng?
Ik keek er wel naar uit maar ik vond het ook eng omdat ik wist dat het pijn zou gaan doen.
-En hoe oud was je?
16
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:34
NoDoubt
NoDoubt is offline
Mn 1e x was eigenlijk na 3 x proberen hehe. et deed telken super veel pijn... et was na 2 maanden toen ik iets met mn ex had... ik kon hem daarvoor al 8 maanden ofzo. hij was heel lief voor me, was gewoon in bed en allemaal best spannend... ik was heel onzeker etc.
we zijn nog 22½ maand samen geweest, en hij heeft er 2 maanden geleden een punt achter gezet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:57
Little Sister
Little Sister is offline
Nou nou, als ik het zo lees lijkt het net of het zo is, hoe ouder je bent, hoe minder pijn het doet. Achja in dat geval wacht ik er nog maar even mee..

Ik heb al wat geflikflooid enzo, dat is wel leuk. Maar ik kijk er niet speciaal naar uit, het lijkt me wel leuk. Ik wacht lekker wel tot ik een beetje een leuk vriendje heb hehe..

Ik ben 15 trouwens
Oud 08-10-2005, 19:12
MightyDuck
MightyDuck is offline
Ik kon niet wáchten tot het zo ver was en het interesseerde me geen zak dat het in een kleedhokje gebeurde. Het gebeurde, ik was de man! Daar ging het om

Nooit spijt van gehad, sex is over het algemeen gewoon leuk, met een partner word het speciaal, maar ik vind niet dat je als je geen partner hebt "je seksualiteit moet bewaren voor een speciáál persoon".

Als je die instelling hebt krijg je denk ik zelden spijt van sex.

Eigenlijk was ik trouwens wel blij dat het plotseling als soort van one night stand gebeurde, heb je dat gepruts niet met 2 puber maagdjes die een nachtje samen slapen en zich al dagen/weken nerveus maken over hoe het zal zijn.
Oud 08-10-2005, 19:39
Miss_pweak
Miss_pweak is offline
ik was 15 jaar jong het was totaal niet gepland maar het was wel het schoonste moment da ik mij kon inbeelden (4woordenzinnetje)
Oud 09-10-2005, 00:34
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik ben nog maagd, en ik weet niet of ik ernaar uitkijk, aan de ene kant wel, omdat ik het wil ervaren, maar aan de andere kant kan het natuurlijk helemaal fout gaan waardoor je relatie kapot gaat. (hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar toch hoor ik het wel opvallend vaak )
Oud 09-10-2005, 09:10
Verwijderd
Ik was net 14 en ik keek er naar uit omdat mijn beste vriendin me altijd pestte met mijn maagdzijn en ik dacht dat 14 extreem laat was en het was maar saai
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:35
Dobomobo
Dobomobo is offline
Mijn tweede keer beschouw ik als mijn 1ste keer, en doe was

Ook de persoon waarmee het gebeurde heb ik geen spijt van.

Trouwens, ik snap niet dat sommige mensen het al op hun 12de doen. Toen wist ik niet anders dan dat ik kon plassen met mijn lummeltje. Toen ik een aantal vrienden hoorde kletsen kreeg ik pas door dat er meer functies op dat apparaat zitten.
Oud 09-10-2005, 11:53
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 09-10-2005 @ 12:35 :
Mijn tweede keer beschouw ik als mijn 1ste keer, en doe was

Ook de persoon waarmee het gebeurde heb ik geen spijt van.

Trouwens, ik snap niet dat sommige mensen het al op hun 12de doen. Toen wist ik niet anders dan dat ik kon plassen met mijn lummeltje. Toen ik een aantal vrienden hoorde kletsen kreeg ik pas door dat er meer functies op dat apparaat zitten.
Dat had ik ook Leuke woordkeuze, "functies"
Oud 09-10-2005, 12:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik was 15 en het was heerlijk, vooral omdat hij ook superlief deed erna. Hij vroeg of het pijn had gedaan enzo. Echt keilief!

Regels voor berichten