![]() |
|
Mijn eerste keer was zo'n 5 maanden geleden? Nja, echt seks kan ik het niet noemen, want het deed zo vreselijk veel pijn. Hij kon er niet eens in, omdat dat veel te veel pijn deed. Gelukkig was mijn vriendje heel lief. Hij wilde het niet als ik veel pijn had en dat waardeer ik nog steeds. Ongeveer 2 maanden later ging het wel goed en had ik opeens geen pijn meer, echt raar. Nu is het gewoon echt heel leuk en intiem, we zijn heel knuffelig en romantisch aangelegd, dus het is genieten geblazen.
![]() Btw: we hadden iets meer dan een maand een relatie toen we de eerste 'poging' deden. Achteraf best vroeg, maar ik heb er geen spijt van, gewoon omdat we nog steeds bij elkaar zijn en ook heel lang bij elkaar blijven. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste keer was pervect omdat ht niet pervect was. Klinkt heel dom, maar de eerste keer kán gewoon niet pervect zijn. Onmogelijk dat jullie er allebij van genieten, De jongen komt te snel en het meisje heeft gewoon pijn. ?Althans dat is mijn beleving
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Mijn eerste keer was pijnloos, we genoten allebei en hij kwam helemaal niet zo snel. |
![]() |
|
![]() |
ik was 18 toen ik werd ontmaagd ik deed het in zijn auto omdat we nog niet in elkaars huis mochten het deed een beetje pijn maar ik genoot er enorm van
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe was je eerste keer? Verwijderd | 16 | 29-09-2010 13:46 | |
Seksualiteit |
hoe was de eerste keer infrasoft | 65 | 01-05-2007 15:06 | |
Seksualiteit |
Je eerste keer... Cole | 96 | 05-03-2006 14:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was je eerste zoen? Dreamwave | 153 | 08-05-2005 15:26 | |
Seksualiteit |
Hoe was jouw eerste keer? tuttebel | 79 | 11-10-2004 21:38 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 |