Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2011, 18:41
Mimuna
Mimuna is offline
Halloooo,
hier kun je al je ervaringen met je eerste keer kwijt
Zoals bv: deed het pijn? of was je er nog niet helemaal klaar voor? Onverwacht of gepland? Bij hem of bij jou thuis? kortom: Al wat je maar wil zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 19:34
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben de eerste! haha.
Nouja het gebeurde bij mij gewoon op m'n zeventiende, was er wel klaar voor en ook een soort van gepland. In ieder geval, ik had gewoon een relatie en hij zei dat hij heel graag mijn eerste wilde zijn, en na drie keer bij hem blijven slapen en rotzooien was ik er ook wel klaar voor. Dus ik zag het wel aankomen, hij ook ookal wilde hij natuurlijk veel eerder al.
Hij nam het intiatief, ging bovenop en toen gebeurde het gewoon. De eerste minuten deed het heel veel zeer, maar na een tijdje werd ik veel meer ontspannen en ging het al beter. Hij kwam klaar, en toen was het gewoon afgelopen, had er veel meer van verwacht eerlijk gezegd. Daarna werd het wel beter en minder pijnlijk though.
Oud 29-04-2011, 19:24
zuurstok
zuurstok is offline
1 Woord : fantastisch
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:29
Savrata1337
Savrata1337 is offline
Dusss..... jij bent 15 en ontmaagd? is dat niet vroeg?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:31
ticovdlaan
ticovdlaan is offline
kinderen uit mijn klas (2e) zijn ook al ontmaagd hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 23:23
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Godver, das vroeg
Oud 29-04-2011, 23:50
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Citaat:
Kinderen uit jouw klas zeggen dat ze ontmaagd zijn, de helft ervan bluft waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 12:54
Qimm
Qimm is offline
kinderen hóren nog helemaal niet ontmaagd te zijn

OT:
ik was 19, met mijn eerste vriendje, bij mij thuis, gepland is een groot woord, maar het lag wel in de lijn der verwachting en ik vond het geslaagd. Niet pijnlijk of vervelend.
Oud 30-04-2011, 20:25
Mimuna
Mimuna is offline
Citaat:
Dusss..... jij bent 15 en ontmaagd? is dat niet vroeg?
Wat is er mis mee? Over een maand word ik 16... en ik ben volwassen genoeg om voor mezelf te beslissen wanneer ik er klaar voor ben of niet.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Of ze willen gewoon stoer lijken, of ze zijn echt al ontmaagd. Either way zijn ze niet zo slim.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 22:41
Volk
Volk is offline
Ik had al 3 maanden een relatie met mijn toenmalige vriend, na veel vrijen zijn we toen verder gegaan. Was fantastisch, deed geen pijn was heel intiem en fijn en ik had voor het eerst meerdere orgasmes. Het ging helemaal vanzelf en ik was er al helemaal klaar voor. Ik was toen 15. Nooit spijt van gehad en het had niet mooier kunnen zijn. Was trouwens bij mij thuis, in mijn moeders bed.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 22:43
ladyburd_
ladyburd_ is offline
Citaat:
kinderen hóren nog helemaal niet ontmaagd te zijn .
Hoe oud zijn kinderen?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 14:54
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat is er mis met mensen van 14/15 die ontmaagd zijn? Fysiek kan dat al op hun twaalfde gemiddeld, ik bedoel dat de mens daar nou eenmaal ook voor gemaakt is. En wie zijn de anderen om te zeggen dat het te vroeg is, als ze het maar veilig doen en niet zwanger worden: laat ze lekker plezier hebben. Ik ken ook zat mensen die ontmaagd zijn op hun veertiende, niks mis mee. Ik heb van niemand gehoord dat diegene er spijt van heeft gehad of eigenlijk wilde wachten tot hun 19e. Seks is gewoon lekker

Ontopic: mijn eerste keer deed in het begin best veel pijn, nu nog steeds trouwens als ik een paar weken geen seks heb gehad. De eerste keer was voor mij met mijn toenmalige vriend van 21, ik was en ben 17. Ik heb er langer mee gewacht omdat ik seks in het begin heel eng vond, ik ben sowieso best preuts opgevoed maar nu ik het gewoon heb gedaan valt het allemaal wel mee. Het is toch gewoon leuk, vooral als je echt een relatie hebt.
Oud 01-05-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
en ik ben volwassen genoeg om voor mezelf te beslissen wanneer ik er klaar voor ben of niet.

OT: 16 met toenmalige vriendje, vooral uit nieuwsgierigheid en was dus geen succes: te veel pijn en bloed, meteen gestopt. Daarna durfde ik niet meer tot m'n 19e met m'n eerste grote liefde. Dat was wél een succes; vond het meteen verslavend haha.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 15:23
Cucumber.
Cucumber. is offline
Mijn eerste keer was zo'n 5 maanden geleden? Nja, echt seks kan ik het niet noemen, want het deed zo vreselijk veel pijn. Hij kon er niet eens in, omdat dat veel te veel pijn deed. Gelukkig was mijn vriendje heel lief. Hij wilde het niet als ik veel pijn had en dat waardeer ik nog steeds. Ongeveer 2 maanden later ging het wel goed en had ik opeens geen pijn meer, echt raar. Nu is het gewoon echt heel leuk en intiem, we zijn heel knuffelig en romantisch aangelegd, dus het is genieten geblazen.

Btw: we hadden iets meer dan een maand een relatie toen we de eerste 'poging' deden. Achteraf best vroeg, maar ik heb er geen spijt van, gewoon omdat we nog steeds bij elkaar zijn en ook heel lang bij elkaar blijven.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 18:05
Verwijderd
@Cucumber.; Als het goed is, is 't goed (:
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 11:11
Kleintje!
Kleintje! is offline
Ik was 13 en believe it or not, ik was er klaar voor.
Oud 07-05-2011, 21:59
..Esther
..Esther is offline
Was totaal niet verwacht maar wel heel fijn. Ondanks dat het wel pijn deed. Maar op de een of andere manier was dat gewoon minder belangrijk dan je zo dicht bij elkaar kunnen voelen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 00:37
Rachelll
Rachelll is offline
Mijn eerste keer was pervect omdat ht niet pervect was. Klinkt heel dom, maar de eerste keer kán gewoon niet pervect zijn. Onmogelijk dat jullie er allebij van genieten, De jongen komt te snel en het meisje heeft gewoon pijn. ?Althans dat is mijn beleving Maar wat voor mij pervect is, is dat als de jongen zegt: Schat zeg zelf maar wanneer je er klaar voor ben, ik merk het dat vanzelf wel. En toen hij dat tegen mij zei meende hij het ook echt. Hij heeft gewoon gewacht en is er nooit meer over begonnen tot ik zij dta ik er klaar voor was. Het deed wel pijn maar hij was lief voorrzichtig en wou stoppen als ik pijn had. Echt respect voor alles jongens die zo zijn, Toppie!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn eerste keer was pervect omdat ht niet pervect was. Klinkt heel dom, maar de eerste keer kán gewoon niet pervect zijn. Onmogelijk dat jullie er allebij van genieten, De jongen komt te snel en het meisje heeft gewoon pijn. ?Althans dat is mijn beleving Maar wat voor mij pervect is, is dat als de jongen zegt: Schat zeg zelf maar wanneer je er klaar voor ben, ik merk het dat vanzelf wel. En toen hij dat tegen mij zei meende hij het ook echt. Hij heeft gewoon gewacht en is er nooit meer over begonnen tot ik zij dta ik er klaar voor was. Het deed wel pijn maar hij was lief voorrzichtig en wou stoppen als ik pijn had. Echt respect voor alles jongens die zo zijn, Toppie!
Lieve schat, alsjeblieft, het is 'perfect'.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 16:34
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
Lieve schat, alsjeblieft, het is 'perfect'.
intereseerd me niet jongaa
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 16:41
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
intereseerd me niet jongaa
Oud 08-05-2011, 16:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
het is 'perfect'.
Tja, dat krijg je er nou van als mensen geen verschil in uitspraak maken tussen de v en de f. Zo heb ik jarenlang gedacht dat voetballer Gerald Vanenburg de achternaam Fanenburg had.
Oud 08-05-2011, 17:13
DmCraanen
DmCraanen is offline
perv-ect: deducted from Pervert Act. The act of being a pervert.
Oud 08-05-2011, 18:30
Pluis
Pluis is offline
genoeg over de spelling, graag weer verder over eerste keren
Oud 08-05-2011, 23:11
FrankB93
FrankB93 is offline
nogal klunzig was de eerste keer
Oud 09-05-2011, 05:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn eerste keer was pervect omdat ht niet pervect was. Klinkt heel dom, maar de eerste keer kán gewoon niet pervect zijn. Onmogelijk dat jullie er allebij van genieten, De jongen komt te snel en het meisje heeft gewoon pijn. ?
Citaat:
Althans dat is mijn beleving
Ah, een expert op het gebied van eerste keer seks hebben.

Mijn eerste keer was pijnloos, we genoten allebei en hij kwam helemaal niet zo snel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 17:29
Hansie18
Hansie18 is offline
Was lekker!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 17:48
Pluis
Pluis is offline
Pijnlijk, maar wel leuk
Oud 09-05-2011, 17:53
DoubleG
DoubleG is offline
Mijn eerste keer was met iemand die al ontmaagd was. Dus er was sowieso geen pijn bij betrokken. Erg, zweterig was het wel tot mijn grote ergenis. En natuurlijk gewoon fijn.
Oud 10-05-2011, 06:21
Gary Brown
Gary Brown is offline
Kissing doesn't hurt.
Oud 10-05-2011, 18:38
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
nogal klunzig was de eerste keer
I agree. :')

En nog steeds wel eens.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 21:58
Ronald245
Ronald245 is offline
zo'n 5/6 maanden geleden... met mijn toenmalige vriendinnetje.. (had al 5 jaar met haar)

voelde...raar niet als ik verwacht had..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 10:06
tacha
tacha is offline
ik was 18 toen ik werd ontmaagd ik deed het in zijn auto omdat we nog niet in elkaars huis mochten het deed een beetje pijn maar ik genoot er enorm van we waren nog geen drie weken bij elkaar het was niet gepland maar had het een beetje voelen aankomen we zijn eerst gaan zwemmen en dan ging hij me voeren naar huis maar we hadden plots ander gedachten en nu zijn we nog altijd samen en heel gelukkig <3
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten