Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet ook waar de tv-gids op i-net zich bevind nilsje.... ![]()
|
ik heb er een paar keer naar gekeken !! ik vind het echt klotig wa da diene jan zijn meiske aandoet !!! da meiske zit daar af te zien terwijl hij haar mé plezier kapot maakt !! eigelijk is da best wel stom om u in te schrijve voor zo'n programma !! je weet toch gewoon da het mis ga lopen !! tssss
|
Ik heb het nu 2 x gezien en ik vind t idee wel stom, die vrijgezellen hebben egbt geen gevoel enzow vind ik ma ik kijk t omdat ik stephanie zo'n lief meisje vind..
ik vind dr zo zielig en dr vriend vink egt een eikel, tis wel duidelijk dat ze niet mee wou doen en dus nie zon type is voor zon soort progamma. maar ik volg t omdak de ontwikkelingen tussen stephanie en dr vriend wil meemaken.
|
![]() |
jan ==> vervelend ventje die denkt dat er alles mag doen maar goedele niks. goedele zat maar ondere de douche met sven en jan maakt er een drama van terwijl hij de tenen van iemand anders zit af te likken bah
![]() Goedele ===> lief, KNAP en sympathiek meiske Sven ==> achterbakse jong
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island UK Chasin' | 0 | 04-02-2007 22:27 | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island V: De ultieme fantasie Marcade | 315 | 28-05-2006 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island ZerO | 117 | 21-07-2004 19:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island.. herhaling Sitia | 3 | 22-06-2003 21:35 | |
Muziek |
[V8, Temptation Island reclame] Welk liedje hoor ik hier?! S | 2 | 10-03-2003 18:41 |