| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
wat een k*t spel, k zit nu al een uur op die missie dat ik die gasten moet slaan maar steeds ga ik bij dat laatste vetnje dood, dat ventje met dat blauwe pak met een heel goed geweer.
weet iemand cheats??? ja ik wete het normaal gebruik ik ze nooit maar ja, nu MOET ik wel Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 15:11. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
btw zorg dat als je veel geschoten heb dat je alle wapens van de grond op pak die heb je nodig als je wilt weg komen van het hotel vandaan
Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 01:31. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en als je de agenten op het dak optijd had neer geschoten had je een geweer gehad
|
|
||
|
Citaat:
dan moet je naar zo/n cahtedraal en daar moet je iedereen vermoorden :x
|
|
|
|
ben nu bij de missie dat je de broer van morello moet vermoorden,
ik heb trouens maar 1 keer gecheat, bij de race wtf die is moeilijk. eerst een stuk of 100 keer zelf geprobeerd tot ik er ziek van werd. toen heb ik gewoon stukje afgesneden
|
|
|
|
ja ik ben denk ik iets verder, ik moet op een groot haventerrein Sergio Morello vermooreden, maar nu ik alles en iedereen heb neergeschoten, kan ik die kerel nergens vinden. Heb ook granaten opgehaald maar heb geen flauw idee waar die Sergio zich bevindt, zit al 2 uur achter elkaar op dat haventerrein rond te lopen/rijden.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
De nieuwe mafia 2 is zeker tommiegun | 15 | 14-05-2005 16:33 | |
| Games |
Mafia 2 dan toch in productie tommiegun | 13 | 26-12-2004 19:57 | |
| Games |
Mafia 2 Wie Weet Meer? USPalermo | 7 | 23-01-2004 02:23 | |
| Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 12:00 | |
| Games |
[cheats] Mafia Verwijderd | 9 | 03-11-2002 17:42 | |
| Games |
mafia de | 2 | 13-02-2002 19:28 | |