![]() |
|
![]() |
http://dreamzilla.endoria.net/dreamzilla
tips plz ![]() ![]() ty already grz dreamzilla Ghe zouden jullie ook even mn code kunnen testen enzow op functionaliteit etc... je kunt op dit moment reageren en links aan het menu toe voegen pass en user voor admin zijn Admin en test er is nog een pass en user Blaat blabla maar deze is zwaar beperkt... (ik heb dit zo gemaakt dat er meerdere mensen in mn admin kunnen alleen niet alle functies hebben zodat ze de site niet kunnen verneuken) ty ![]()
Laatst gewijzigd op 07-01-2003 om 14:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat is tevens de bedoeling van HTML: cross-browser en cross-platform. Je moet niet specifiek gaan HTML'en voor IE, NS, Moz en/of Opera. Gewoon volgens de aanbevelingen werken en het zou overal moeten werken... Kleine toevoeging: Ik zie in je CSS dat je als class namen 'button' enzo gebruikt. Dit zou verwarring kunnen geven, omdat het ook een (onderdeel van) een element is. Noem het dan 'knop'; dat komt iig niet voor in HTML (en heb je dus minder kans op fouten). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar steeds meer mensen gebruiken een 'alternatieve' browser. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
WIl jij je eigen website? Leer hier makkelijk en snel html! Of rate de site gewoon :D ghostrabb | 3 | 12-08-2003 18:13 | |
Software & Hardware |
Site Check TIGEK | 18 | 29-12-2002 14:06 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Saxion Beyoned | 17 | 05-12-2002 12:43 | |
Software & Hardware |
[Site check] Mvos mvos100 | 13 | 22-11-2002 08:51 | |
Software & Hardware |
[Site Check] Vernieuwde Helpen.BE PC_Freak | 8 | 02-11-2002 18:13 |