Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 10:00
dreadlocks
dreadlocks is offline
Wat vind jij daar nou van? Ik op zich vind t nie vreemd. Het zit namelijk zo. Ik was een keer met hem in bad gaan zitten, en toen ik t bad uitkwam, bleek dus dat de tampon vol was gelopen (als ik ongesteld ben, douche ik ook voortaan). Ik lekte overal, en hij is toen een tampon voor me gaan halen. Ik vroeg of hij weg wilde, omdat ik dus de tampon ging verwisselen, maar hij zei "neu, hoeft nie per se" en toen heb ik het gewoon verwisseld.

Kan het misschien zijn dat ik me super comfortabel voel bij hem, en dat hij me neemt zoals ik ben, en dat ik me daarom er niet voor schaam?

al dat bloed wel ranzig *yek*
Oud 13-12-2002, 10:03
Verwijderd
ik doe t ook gewoon hoor, t is toch normaal dat je verwisselt, zal ie later, als je langer bij hem blijft ook wel zien
En als ik ongesteld ben en we hebben seks haal ik hem er ook uit voordat we beginnen

Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 10:32
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ai ... dat zou IK dus nooit doen in het bijzijn van mijn ex ... kan zijn dat ik me niet erg comfortabel bij hem voelde ( was heel vaak ook zo ), maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik me bij iemand ZO comfortabel zou voelen om het wel te doen. Ieuw.
Oud 13-12-2002, 10:41
Verwijderd
Ik zou het denk ik niet durven...wel gaaf als je het wel durft

Ik deed al moeilijk als ik een tampon in z'n prullebak moest doen ofzo, ging ik 'm helemaal verpakken in allerlei tasjes en zakjes en eigenlijk had ik ook liever niet dat hij dan die prullebak zou legen..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik zou het denk ik niet durven...wel gaaf als je het wel durft

Ik deed al moeilijk als ik een tampon in z'n prullebak moest doen ofzo, ging ik 'm helemaal verpakken in allerlei tasjes en zakjes en eigenlijk had ik ook liever niet dat hij dan die prullebak zou legen..
Same here...

Ik ging ze eerst ook helemaal 'camoufleren' allemaal dingetjes erom, soms duwde ik dat pakje dan in een lege cornflakes doos oid, dan wist ik vrijwel zeker dat hij het niet zou vinden.. Maar... ik kan je vertellen, hij zoekt er niet naar

Maar verwisselen waar hij bij is? Hmm.. nee, vind het zelf al 'leuk' genoeg, zou het niet met hem hoeven delen.. Maar als hij aandringt, best...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:38
Quiana
Quiana is offline
:\
Ik zou dat niet doen.. Vind het ranzig,
en al helemaal voor hem dan lijkt me.
Kweenie, zou me behoorlijk schamen.
Oud 13-12-2002, 12:21
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
:\
Ik zou dat niet doen.. Vind het ranzig,
en al helemaal voor hem dan lijkt me.
Kweenie, zou me behoorlijk schamen.
same here
Oud 13-12-2002, 14:52
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Citaat:
Ik deed al moeilijk als ik een tampon in z'n prullebak moest doen
Je kunt een tampon toch gewoon door de wc spoelen??

Maar goed, om bij het onderwerp te blijven, ik zou er niet zo heel veel moeite mee hebben, maar heb het toch nooit gedaan. Weet niet precies waarom niet, gewoon vond het iets van mezelf waar mijn vriend niet altijd bij hoefde te zijn. Ik heb ook gewoon altijd de deur van de wc op slot, ook als ik alleen maar hoef te plassen.
Oud 13-12-2002, 15:06
N*A*Shezbaernon.temp
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Stoute jij ... mag eigenlijk niet
Oud 13-12-2002, 15:13
wondersbestaan
Citaat:
Stoute jij ... mag eigenlijk niet
Wel toch? Ik doe het tenminste wel altijd. Maandverband mag niet door het toilet gespoeld worden, maar tampons toch wel? Staat zelfs in de bijsluiter volgens mij.....Nouja, heb er nog nooit problemen mee gehad, en ik ken wel meer mensen die dat ook doen.
Oud 13-12-2002, 15:34
N*A*Shezbaernon.temp
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Wel toch? Ik doe het tenminste wel altijd. Maandverband mag niet door het toilet gespoeld worden, maar tampons toch wel? Staat zelfs in de bijsluiter volgens mij.....Nouja, heb er nog nooit problemen mee gehad, en ik ken wel meer mensen die dat ook doen.
Nehee, tampons mogen ook niet, maar ik ken volgens mij ook niemand die het niet zou doen
Oud 13-12-2002, 16:58
Verwijderd
Geen probleem.
Doe het alleen nooit want dat doe ik gewoon op de wc en niet in bed ofzo. Maar heb wel een keer een tampon ingedaan waar hij bij was en ik schaamde me ook niet, maar ik ben niet zo heel erg preuts, vooral niet bij mn vriend.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:40
Verwijderd
Hmz.. nou mn tampon verwissel ik op de wc, en daar was ie nooit bij ofzo Mja.. ik zou het niet echt een probleem vinden denk ik, maar wel pas na lange tijd...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:13
Roosa
Roosa is offline
Hm als het toevallig zo uit zou komen zou ik het niet erg vinden, maar meestal zit ik alleen op de wc eigenlijk. Misschien als we in de badkamer zijn ofzo en hij is aan het douchen. Hm maar nee ik zou het niet erg vinden hoor..
Maar ik denk dat je dan wel al een tijdje met iemand zou moeten hebben.. anders is het ook zo raar
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:16
katje_vd
katje_vd is offline
wel ik zit er niets mee in, hij heeft het zelfs al een paar keer gedaan. je zou het echt vies kunnen vinden, maar wij vinden dat niet. wij voelen ons zo goed op ons gemak bij elkaar dat dat geen probleem is. hij is totaal niet vies van mij of zo.
Oud 13-12-2002, 20:36
Verwijderd
Ik zou het gaaf vinden als zoiets gebeurde, lol maar ben single.
en ik denk dat ik me echt helemaal thuis zou moeten voelen bij di ejongen dan en dan nog zou ik me nog schamen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 21:41
Darkwell
Darkwell is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Dan heb je wel een grotere kans dat je wc verstopt raakt. Heeft mijn moeder wel eens gehad. Ze blijven wel eens onderin 'hangen'.
Maar ik heb nog nooit tampon verwisseld als mijn vriend erbij is. Als die situatie er een keer is zou ik hem even waarschuwen, dan moet ie zelf maar zien of hij weg gaat of blijft. Maar meestal plas ik in mijn eentje, en hij ook .
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Darkwell schreef:
Dan heb je wel een grotere kans dat je wc verstopt raakt. Heeft mijn moeder wel eens gehad. Ze blijven wel eens onderin 'hangen'.
Ja daarom...stel je nou voor dat ik 'm toen bij m'n vriendje door de wc had gespoeld en die wc was verstopt geraakt of ik kreeg de tampon niet doorgespoeld ofzo....dan had ik toch bestwel voor lul gestaan

Daarom deed ik dat dus ook niet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 07:45
snoopy
snoopy is offline
nou, ik zou echt nooit m'n tampon verwisselen waar m'n vriend bij is! Best wel vies! Ik vind het zelf al ranzig genoeg, hoeft hij niet ook nog 's naar te kijken, vind ik.
We hebben ook geen sex, als ik ongesteld ben (vinden we allebei niet prettig), dus hij hoeft het nooit te zien (misschien vindt hij het helemaal niet vervelend, maar IK zou het ook niet willen zien van iemand.).

Oh ja, en tampons mag je dus echt NIET door de w.c. spoelen, en dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. De w.c. kan verstopt raken, en daarom doe ik het dus ook nooit. (voor degene die zei dat ze niemand kende die het niet deed, nu wel )
Oud 14-12-2002, 11:53
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Oh ja, en tampons mag je dus echt NIET door de w.c. spoelen, en dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. De w.c. kan verstopt raken, en daarom doe ik het dus ook nooit. (voor degene die zei dat ze niemand kende die het niet deed, nu wel )
Hm.. dacht ook dat dat gewoon kon.. :\
Pff, zal ze voortaan maar braaf id prullenbak doen.
Het ìdee alleen al, dat ie vast blijft zitten,
en mn vader haalt m eruit ofzo..
Oud 14-12-2002, 12:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vond dat eerst ook wel een beetje raar maar ja vroeg of laat zal hij dat toch wel een keer meemaken he.. maar als hij t zelf geen probleem vind waarom niet..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 16:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik vond dat eerst ook wel een beetje raar maar ja vroeg of laat zal hij dat toch wel een keer meemaken he.. maar als hij t zelf geen probleem vind waarom niet..
waarom zal-ie dat vroeg of laat toch wel meemaken? Dat hoeft toch niet, als je je tampons gewoon op de w.c. verwisselt?
Oud 14-12-2002, 16:40
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef:
je mag het wel doen als jij van een verstopte wc houd..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:38
Rooske
Rooske is offline
Dat doe ik ook altijd, maar ik voel me dan ook idd wel heeel erg op m'n gemak bij hem en we zijn ook (al) 9 maanden samen! In het begin had ik dit ècht niet gedaan, maar hij heeft me heel erg veel zekerder gemaakt en me ontzettend op m'n gemak gesteld! I love him..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 18:35
wissie
wissie is offline
Ik zou proberen deze situatie te voorkomen, dus liever niet. Maar als het zo uitkomt, zou ik het wel doen denk ik. Misschien heeft hij wel helemaal geen zin om het te zien
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:20
love is life
love is life is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Hm.. dacht ook dat dat gewoon kon.. :\
Pff, zal ze voortaan maar braaf id prullenbak doen.
Het ìdee alleen al, dat ie vast blijft zitten,
en mn vader haalt m eruit ofzo..
he man ik gooi da gewoon de wc in en daar blijft het bij wc verstopt of wc niet verstopt Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn wc door mijn tamons hoor
en ik zou het nooit wisselen in het bijzijn van mijn vriend als hij mij alleen laat in de wc ofzow geen probleem ma in zijn bijzijn nee hoor
Oud 15-12-2002, 15:54
DarkCat
DarkCat is offline
Ik doe dat liever niet waar mn vriend bij is.. maar als de situatie zo uitkomt, tsja.
Sowieso is hij er wel bij als ik schone tampons indoe, want die gebruik ik namelijk altijd als ranzigheidspreventie na de seks

Maarja ik denk dat dat ook ligt aan hoelang je elkaar kent enzo.. mijn vriend en ik hebben ik totaal meer dan anderhalf jaar wat..
Oud 15-12-2002, 17:07
kleine wicca
kleine wicca is offline
Zou ik niej zo snel doen, maar het kan handig uitkomen, ik was heeeeele tijd geleden bij me vriendje weze slapen (inmiddels ex) en toen we onder de douche uitkwamen bleek ik ook ongesteld te zijn en ik durfde niet in zn bijzijn tampon dr in te doen, maar k had verderz nix aan dus even later liep et wel langs me been. YAAAAK! dus als zoiets nog es gebeurt: stuur ik em lekker weg
Oud 15-12-2002, 17:23
ekki
ekki is offline
Het zou mij weinig kunnen boeien (misschien zijn sommige jongens er ook best wel nieuwsgierig naar).
Oud 15-12-2002, 22:14
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Euh tsja.. als je net 'n week verkering heb zou ik ut niet echt doen geloof..
Oud 16-12-2002, 18:36
Rosie
Rosie is offline
Nouja, we hebben het nu toch over tampons wel of niet in de wc dus ik vraag het maar gewoon. Ik gebruik ze nooit omdat ik dus niet wist waar ik ze moest laten. Want je kan ze niet zo weg gooien dus ergens in doen, maar waarin en hoe??
Ik heb echt een hekel aan dat bloed enzo. Dus.. hoe pak je dat slim aan enzo..

Groetjes
Oud 16-12-2002, 20:10
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Ehm, ik zou het niet zo snel doen, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:12
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Citaat:
Rosie schreef:
Nouja, we hebben het nu toch over tampons wel of niet in de wc dus ik vraag het maar gewoon. Ik gebruik ze nooit omdat ik dus niet wist waar ik ze moest laten. Want je kan ze niet zo weg gooien dus ergens in doen, maar waarin en hoe??
Ik heb echt een hekel aan dat bloed enzo. Dus.. hoe pak je dat slim aan enzo..

Groetjes
Je kunt bij de drogist speciale zakjes er voor kopen, die zijn donkerblauw van plastic. Doe je je tampon erin, knoopje erin et voila. Als ik dat niet heb, wikkel ik het in wc-papier (je kunt dan weinig anders.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:56
NecroDopey
NecroDopey is offline
Waar schamen jullie je in godsnaam voor? Gekke meiden
Oud 18-12-2002, 09:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef:
Je kunt een tampon toch gewoon door de wc spoelen?
Well, the toilet went crazy
Yesterday afternoon
The plumber he says
Never flush a tampoon!
This great information
Cost me half a week's pay
And the toilet blew up
Later on the next day-ay-eee-ay

(songtekst van een bepaald lied)

Maar als je nou een gebruikte tampon hebt, moet je'm eens een keer in een kopje met heet water hangen, je kan er best wel hele goeie thee van zetten. Is nog gezond ook.
Oud 18-12-2002, 10:36
wondersbestaan
Citaat:
Well, the toilet went crazy
Yesterday afternoon
The plumber he says
Never flush a tampoon!
This great information
Cost me half a week's pay
And the toilet blew up
Later on the next day-ay-eee-ay
Hij is vaag!!! Maar wel leuk!!

Citaat:
Maar als je nou een gebruikte tampon hebt, moet je'm eens een keer in een kopje met heet water hangen, je kan er best wel hele goeie thee van zetten. Is nog gezond ook .
Ieuw!!! Jak!!! BAH-BAH-BAH-BAH
Oud 19-12-2002, 11:08
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Idd, jongens kunnen wel wat hebben hoor Jullie maken je druk om nix.
Nouh, mn ex was al bang voor het touwtje alleen
Oud 19-12-2002, 19:14
kastdeur
kastdeur is offline
ja hoor
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:13
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Tsssk
ja nogal
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:15
aquafemme
aquafemme is offline
kan je ook seks hebben met een tampon in?

Oud 26-12-2002, 11:20
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
kan je ook seks hebben met een tampon in?

Ja hoor, dat is verder geen probleem.
Oud 26-12-2002, 15:15
Phileine
Phileine is offline
No fucking (sorry) way.

Ik vind iets van.. taboes noodzakelijk in relaties.
Oud 26-12-2002, 16:12
poecilotheria
poecilotheria is offline
dat doet mijn vriendin rustig als ik in de buurt ben....

waarom niet he? tis toch doodnormaal
Oud 26-12-2002, 16:16
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
dat doet mijn vriendin rustig als ik in de buurt ben....

waarom niet he? tis toch doodnormaal
Blergh. Vies.
Oud 26-12-2002, 16:48
betamuis
betamuis is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ja hoor, dat is verder geen probleem.
Hè?! Maar uhm, dan zit die tampon toch in de weg ofzo..
Oud 26-12-2002, 17:20
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
betamuis schreef:
Hè?! Maar uhm, dan zit die tampon toch in de weg ofzo..
Nee hoor, tenzij er een standje wordt gebruikt waarbij de jongen of man erg diep naar binnen gaat, maar het zal meestal geen probleem opleveren als het meisje of de vrouw tijdens de sex een tampon inheeft.
Oud 27-12-2002, 07:25
Visvijver
Visvijver is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik doe t ook gewoon hoor, t is toch normaal dat je verwisselt, zal ie later, als je langer bij hem blijft ook wel zien
En als ik ongesteld ben en we hebben seks haal ik hem er ook uit voordat we beginnen
geil
Oud 27-12-2002, 07:27
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Nee hoor, tenzij er een standje wordt gebruikt waarbij de jongen of man erg diep naar binnen gaat, maar het zal meestal geen probleem opleveren als het meisje of de vrouw tijdens de sex een tampon inheeft.
dan ben jij OF minder begaafd dan ik, OF je hebt geluk
Want met mijn ex heb ik toch redelijk vaak last van de tampon gehad hoor
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:32
Verwijderd
Hmm ik snap ook niet dat je het zou kunnen doen met een tampon in...zo diep zit zo'n tampon niet hoor
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:24
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Mja, ksnap toch ook ni hoe je zoiets moet doen met een tampon in ze...

Ik voel mij ook super op mijn gemak bij mijn vriend...3 maanden samen en heb er ook geen probleem mee om een tampon te 'verversen' waar hij bij is... Zoiets moet kunne, is toch vrij normaal... Als je later gaat bevallen ga je dan ook vragen aan je vriend om ff naar buiten te gaan daar zit ook bloed bij ze...

Regels voor berichten