![]() |
||
Citaat:
Maar goed, om bij het onderwerp te blijven, ik zou er niet zo heel veel moeite mee hebben, maar heb het toch nooit gedaan. Weet niet precies waarom niet, gewoon vond het iets van mezelf waar mijn vriend niet altijd bij hoefde te zijn. Ik heb ook gewoon altijd de deur van de wc op slot, ook als ik alleen maar hoef te plassen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hm als het toevallig zo uit zou komen zou ik het niet erg vinden, maar meestal zit ik alleen op de wc eigenlijk. Misschien als we in de badkamer zijn ofzo en hij is aan het douchen. Hm maar nee ik zou het niet erg vinden hoor..
Maar ik denk dat je dan wel al een tijdje met iemand zou moeten hebben.. anders is het ook zo raar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb nog nooit tampon verwisseld als mijn vriend erbij is. Als die situatie er een keer is zou ik hem even waarschuwen, dan moet ie zelf maar zien of hij weg gaat of blijft. Maar meestal plas ik in mijn eentje, en hij ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Daarom deed ik dat dus ook niet ![]() ![]() |
![]() |
|
nou, ik zou echt nooit m'n tampon verwisselen waar m'n vriend bij is!
![]() We hebben ook geen sex, als ik ongesteld ben (vinden we allebei niet prettig), dus hij hoeft het nooit te zien (misschien vindt hij het helemaal niet vervelend, maar IK zou het ook niet willen zien van iemand.). Oh ja, en tampons mag je dus echt NIET door de w.c. spoelen, en dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. De w.c. kan verstopt raken, en daarom doe ik het dus ook nooit. (voor degene die zei dat ze niemand kende die het niet deed, nu wel ![]() ![]()
||
Citaat:
Pff, zal ze voortaan maar braaf id prullenbak doen. ![]() Het ìdee alleen al, dat ie vast blijft zitten, en mn vader haalt m eruit ofzo.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en ik zou het nooit wisselen in het bijzijn van mijn vriend als hij mij alleen laat in de wc ofzow geen probleem ma in zijn bijzijn nee hoor ![]()
|
![]() |
Ik doe dat liever niet waar mn vriend bij is.. maar als de situatie zo uitkomt, tsja.
Sowieso is hij er wel bij als ik schone tampons indoe, want die gebruik ik namelijk altijd als ranzigheidspreventie na de seks ![]() Maarja ik denk dat dat ook ligt aan hoelang je elkaar kent enzo.. mijn vriend en ik hebben ik totaal meer dan anderhalf jaar wat..
|
![]() |
Zou ik niej zo snel doen, maar het kan handig uitkomen, ik was heeeeele tijd geleden bij me vriendje weze slapen (inmiddels ex) en toen we onder de douche uitkwamen bleek ik ook ongesteld te zijn en ik durfde niet in zn bijzijn tampon dr in te doen, maar k had verderz nix aan dus even later liep et wel langs me been. YAAAAK! dus als zoiets nog es gebeurt: stuur ik em lekker weg
![]()
|
![]() |
Nouja, we hebben het nu toch over tampons wel of niet in de wc dus ik vraag het maar gewoon. Ik gebruik ze nooit omdat ik dus niet wist waar ik ze moest laten. Want je kan ze niet zo weg gooien dus ergens in doen, maar waarin en hoe??
Ik heb echt een hekel aan dat bloed enzo. Dus.. hoe pak je dat slim aan enzo.. Groetjes
||
(roos)
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Yesterday afternoon The plumber he says Never flush a tampoon! This great information Cost me half a week's pay And the toilet blew up Later on the next day-ay-eee-ay (songtekst van een bepaald lied) Maar als je nou een gebruikte tampon hebt, moet je'm eens een keer in een kopje met heet water hangen, je kan er best wel hele goeie thee van zetten. Is nog gezond ook.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want met mijn ex heb ik toch redelijk vaak last van de tampon gehad hoor ![]() |
![]() |
|
Mja, ksnap toch ook ni hoe je zoiets moet doen met een tampon in ze...
![]() Ik voel mij ook super op mijn gemak bij mijn vriend...3 maanden samen en heb er ook geen probleem mee om een tampon te 'verversen' waar hij bij is... Zoiets moet kunne, is toch vrij normaal... Als je later gaat bevallen ga je dan ook vragen aan je vriend om ff naar buiten te gaan ![]()
|
|