Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt ze voelen ja. Sommigen voel je niet, sommigen voel je iets te goed. Dit kan zeer vervelend zijn als je er toch een mate van angst voor hebt omdat je ze niet ziet. Het is al eerder gezegd, maar vaak helpt het inderdaad of je vriendelijk vraagt of ze willen vertrekken. Soms helpt dit niet, en dan ben ik bang dat je er weinig aan kunt doen behalve ermee leren leven.
Is dit de reden waarom je wou leren glaasje draaien? Dat je zeker wou weten of ze er zijn of niet? Ik raad het je nog steeds af tenzij je ervaren begeleiding bij je hebt die de nodige voorzorgsmaatregelen en veiligheidsmaatregelen treft wat vaak bij glaasje draaien niet gebeurt. Ik zou trouwens glaasje draaien helemaal niet doen om met ze in kontakt te komen. Ik zou gewoon via mezelf of begeleider kontakt zoeken. Glaasje draaien is dan een beetje overbodig. Maar kontakt zoeken is wel de manier om erachter te komen wat ze in je huis doen en wat ze van je willen. Soms zelfs om te vragen of ze je met rust willen laten. Maar nogmaals, niet zonder ervaren begeleiding, want het risico is te groot dat je er problemen mee krijgt, en die zijn vaak ernstiger dan men denkt.
||
Citaat:
da ben ik al aant gelove...en juist wa ik doe, vertel ik aan andere, misschien hebbe zij er wa aan
|
![]() |
bedankt voor de reacties maar ik had misschien liever gehoord: nee het kan niet je verbeeld het je, want ik heb er nu helemaaal geen prettig gevoel bij...............
dit was idd een van de redenen van het glaasje draaien, maar kwas gewoon ook benieuwd over het glaaje draaien
|
![]() |
ik heb dat ook vaak,dan ben ik alleen thuis. en dan voelt het huis zo leeg. maar op de een of andere manier,voel ik toch een aanwezigheid. maar ga je zelf niet bang maken,want daar maak je het alleen maar erger mee. (als jij het een enge gedachten vindt,er zijn genoeg mensen die het fijn vinden als er een geest om hun heen is) maarja,maak je er niet al te veel zorgen om,dat komt wel goed!
![]()
|
![]() |
Ik heb dit ook gehad maar nu bijna niet meer.Ik heb gewoon 'gevraagd ' om me met rust te laten en dit klinkt een beetje raar maar blijkbaar hielp het want als ik nu iets voel, wat nog altijd gebeurd, is het geen akelig gevoel meer.Misschien zit het idd allemaal in mijn hoofd, maar ik heb toch geen akelig gevoel meer.
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquete - Acht korte vragen Lord Dolphin | 183 | 09-08-2007 17:05 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |