Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 11:28
nalaaa
nalaaa is offline
ik heb een vraag en het klinkt best wel ziek, en ik hoop niet dat ik allemaalreacties zoals morgan1986 krijg, maar ik moet het weten: kan het dat erop een bepaalde plek in huis geesten zitten, en dat je hun aanwezigheid wel kunt voelen?
of zit ik mezelf dan gewoon bang te maken? ik heb nog nooit een verschijning gezien of iets maar ik heb gewoon net het gevoel alsof er iets is dan.....ik bedoel bestaan er geesten die in huizen "rondhangen"maar ook KUN je die voelen? of het gevoel hebben dat ze er zijn???
Oud 25-01-2003, 11:46
dark_poetry
dark_poetry is offline
ja,die bestaan wel volgensmij want ik voelde tijdje trug ook soms gekke dingen.
Oud 25-01-2003, 11:53
nalaaa
nalaaa is offline
"gekke dingen"?
Oud 25-01-2003, 11:54
dark_poetry
dark_poetry is offline
dat het heel even koud werd,uhm k heb stenen aan touwtjes handen die maken lawaai tegen elkaar aan als raam open staat of t waait erg.
maar alles was dicht en t werd koud en voelde iets door mij heen komen.
en die dingen begonnen lawaai te maken.
,maar k denkt niet dat "geesten"zoals je ze zo zou noemen eigenlijk de hele tijd in je huis zitten.
Oud 25-01-2003, 12:15
nalaaa
nalaaa is offline
maaar als je nooit iets voelt, lichamelijk niet maar meer het gevoel dat er iets is.....
Oud 25-01-2003, 14:17
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
its all in youre head

blijf da beseffen, want als je er in gaat geloven wordt het steeds erger en dan durf je nie eens meer te slapen.

ik heb er ook wel last van, dat het ineens kouder wordt enz.
en ik ga ook overal iets achter zoeken, wat ik dus niet moet doen...
als je gewoon blijft geloven dat er nix is, komt alles goed
Oud 25-01-2003, 15:15
Verwijderd
Ik heb ook wel eens zo'n moment dat ik denk.. nu is er een geest in mijn kamer.. mijn kamer is namelijk altijd extreem koud, al is het 17 graden ofzo.. mijn kamer is koel.. (behalve als de verwarming lekker hoog staat natuurlijk).. ik heb vaak van die rillngen enzo... en ik slaap altijd met mijn rug naar mijn kamer toe, met mijn gezicht naar de muur, heb ik altijd al gedaan.. ook als mijn bed aan de andere kant van de kamer staat.. omdat ik vaak het gevoel heb dat iemand naar me zit te kijken..

Maar dan denk ik toch weer.. ik ben paranoia.. het is heel makkelijk om jezelf bang te maken heeeel makkelijk.. dus gewoon nuchter blijven denken..

maar wat je ook doet.. probeer geen geesten op te roepen... dat is niet echt bevoordelijk voor je slaap en zo denk..
Oud 25-01-2003, 16:24
dark_poetry
dark_poetry is offline
ook altijd hgevoel dat er iemand kijkt,nu ook beetje maarjah
in prencipe zijn t geen verzinsels,meestal wel maar niet altijd!
Oud 25-01-2003, 16:48
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
its all in youre head

blijf da beseffen, want als je er in gaat geloven wordt het steeds erger en dan durf je nie eens meer te slapen.

ik heb er ook wel last van, dat het ineens kouder wordt enz.
en ik ga ook overal iets achter zoeken, wat ik dus niet moet doen...
als je gewoon blijft geloven dat er nix is, komt alles goed
En dat moet jij vooral zeggen. Jij ziet witte hoofden schreeuwend op je afkomen en dat zal dan echt zijn. En nu het iemands andere situatie is zou het allemaal tussen de oren zitten. Als je zo slim bent, waarom ga jij dan zelf niet geloven dat het nep is van die hoofden?
Oud 25-01-2003, 16:55
Moonnature
Moonnature is offline
Jah je kunt die voelen en dat is vaak heel erg irri. Keb er zelf ook last van maar als je da niet wilt moet je ze gewoon vragen of ze weg willen gaan dat help vaak al
Oud 25-01-2003, 17:59
AngelLena
AngelLena is offline
Je kunt ze voelen ja. Sommigen voel je niet, sommigen voel je iets te goed. Dit kan zeer vervelend zijn als je er toch een mate van angst voor hebt omdat je ze niet ziet. Het is al eerder gezegd, maar vaak helpt het inderdaad of je vriendelijk vraagt of ze willen vertrekken. Soms helpt dit niet, en dan ben ik bang dat je er weinig aan kunt doen behalve ermee leren leven.
Is dit de reden waarom je wou leren glaasje draaien? Dat je zeker wou weten of ze er zijn of niet?

Ik raad het je nog steeds af tenzij je ervaren begeleiding bij je hebt die de nodige voorzorgsmaatregelen en veiligheidsmaatregelen treft wat vaak bij glaasje draaien niet gebeurt. Ik zou trouwens glaasje draaien helemaal niet doen om met ze in kontakt te komen. Ik zou gewoon via mezelf of begeleider kontakt zoeken. Glaasje draaien is dan een beetje overbodig.

Maar kontakt zoeken is wel de manier om erachter te komen wat ze in je huis doen en wat ze van je willen. Soms zelfs om te vragen of ze je met rust willen laten. Maar nogmaals, niet zonder ervaren begeleiding, want het risico is te groot dat je er problemen mee krijgt, en die zijn vaak ernstiger dan men denkt.
Oud 25-01-2003, 18:25
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
En dat moet jij vooral zeggen. Jij ziet witte hoofden schreeuwend op je afkomen en dat zal dan echt zijn. En nu het iemands andere situatie is zou het allemaal tussen de oren zitten. Als je zo slim bent, waarom ga jij dan zelf niet geloven dat het nep is van die hoofden?

da ben ik al aant gelove...en juist wa ik doe, vertel ik aan andere, misschien hebbe zij er wa aan
Oud 26-01-2003, 14:53
nalaaa
nalaaa is offline
bedankt voor de reacties maar ik had misschien liever gehoord: nee het kan niet je verbeeld het je, want ik heb er nu helemaaal geen prettig gevoel bij...............
dit was idd een van de redenen van het glaasje draaien, maar kwas gewoon ook benieuwd over het glaaje draaien
Oud 26-01-2003, 14:56
aapiej
aapiej is offline
ik heb dat ook vaak,dan ben ik alleen thuis. en dan voelt het huis zo leeg. maar op de een of andere manier,voel ik toch een aanwezigheid. maar ga je zelf niet bang maken,want daar maak je het alleen maar erger mee. (als jij het een enge gedachten vindt,er zijn genoeg mensen die het fijn vinden als er een geest om hun heen is) maarja,maak je er niet al te veel zorgen om,dat komt wel goed!
Oud 26-01-2003, 16:25
Jordana
Jordana is offline
Ik heb dit ook gehad maar nu bijna niet meer.Ik heb gewoon 'gevraagd ' om me met rust te laten en dit klinkt een beetje raar maar blijkbaar hielp het want als ik nu iets voel, wat nog altijd gebeurd, is het geen akelig gevoel meer.Misschien zit het idd allemaal in mijn hoofd, maar ik heb toch geen akelig gevoel meer.
Advertentie

Regels voor berichten