![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juah dat is best walgelijk om te zien trouwens. |
![]() |
|
als ik gereincarneerd ga worden, wordt ik dolfijn
![]() ![]() er zijn wel veel dieren die elkaar op eten na de sex.. en er zijn dieren die elkaar niet eens aanraken om voort te planten (droppen beide de eitjes ergens, alleen vissen doen dit).. verder ken ik ook geen rare activiteiten bij beesten.. alleen weet ik dat ze ook vaak voorspel hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat klopt idd ook ja bonobo aapjes, was ff vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja ik wel, laatst nog een documentaire over gezien.. Die bonbonos doen het met iedereen. Echt een grote orgie daar ![]()
|
het is niet waar dat dieren alleen sex hebben voor de voortplanting. Apen bijvoorbeeld doen het ook om elkaar te troosten (klinkt vreemd, maar is wel waar...). Ook heb ik ooit een keer op tv een dierenoppasser gehoord die vertelde dat 'zijn' olifant een manier had gevonden om te masturberen.
||
Citaat:
|
|