Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm...je hebt geen uitroeptekens nodig om dat aan ons duidelijk te maken, hoor.
Voor sommige boeken kun je ook kijken op een verkoopsite als bol.com, daar staan meestal wel het aantal bladzijdes vermeld. En jij natuurlijk ook een gezellige kerst ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
'Van den vos Reynaerde'
112 'Spaanschen Brabander' door G.A.Brodero 327 'Max Havelaar' door Multatuli 322 'Het Huis Lauernesse' door Anna Louise Bosboom-Toussaint 576 'De kroongetuige' door Maarten 't Hart 212 'De donkere kamer van Damokles' door Willem Frederik Hermans 334 Vrolijk kerstmis en een gelukkig nieuwjaar. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb jij 'Max Havelaar' echt gelezen? Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die dat boek helemaal uitgelezen heeft....Schijnt toch onwijs saai te zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De meeste 'grote werken' uit het verleden worden nu snel saai gevonden. Toen zij uitkwamen waren zij vernieuwend, fris, uitdagend en spannend. Zij hadden zo'n grote impact dat de literatuur deels naar hen gevormt is. Als wij ze dan, een paar honderd jaar later, weer oppakken met het idee om verbaasd te worden, lukt dat niet vaak meer.
LUH-3417 |
![]() |
|
![]() |
Ik heb Max havelaar ook gelezen, k vond het best te doen, mooie verhalen zijn erin verwerkt. Er zijn ook boeken waar ik echt nooit door heen ben gekomen, dus dit valt mee
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |