Advertentie | |
|
![]() |
|
een PackardBell
![]() typt heerlijk zit een makkelijk afneembaar paml rest bij en ik heb m gratis gekregen van iemand die dacht dat ie kapot was ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb trouwens een Compaq Deluxe Internet Access Keyboard(mondvol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf bij m'n toetsenbord een Logitech MX 500 gekocht, ook al heb ik wel een tijdje over de MX 700 getwijfeld. (Zelfde muis, maar dan draadloos) Er zijn gewoon heel veel mensen die zeggen dat een MX700 door z'n accu's te zwaar is, en dan kan je dus beter een MX 500 hebben. En ik moet zeggen, dat is écht een hele vette muis. Btw; wat moet je nou met een draadloos toetsenbord.. Dat ding ligt toch altijd stil. Grootste onzin-uitvinding allertijden als je 't mij vraagt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik ken de mx500 en mx700 ![]() En ik ben idd niet meer van plan een draadloos toetsenbord te kopen, maar wel een goede, misschien wel deze, maar dan met draadjes. Is die MX500 ook met een muisbal of met sensor?? Ik vind t bij die mx500 idd niet zo een probleem dat ie niet draadloos is, maar ik wil iig wel een muis zonder balletje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 20:25. |
![]() |
|
Ik heb heel veel toetsenborden, maar die oude typen toch wel het fijnst.
Op het moment gebruik ik er 2, en alletwee van Compaq, een oude witte, wel met Windows toetsen, en die klikt een beetje, en typt erg lekker. Hij is ook über zwaar, volgens mij zit er een stuk lood in. ![]() Dan heb ik nog een Compaq tobo van het nieuwere type, zo'n zilvermetalen, met zwarte knoppen, die heeft een lichte toetsaanslag, en typt ook erg lekker, maar voor games is die niet handig, omdat ik 2 bepaalde knopjes niet tegelijkertijd in kan drukken. Verder heb ik nog 2 Dell toetsenborden, en die typen ook erg fijn, maar wel luidruchtig. Dan nog een Cherry, en die vind ik absoluut niet fijn typen, je hoort hem niet echt, en heeft een zware toetsaanslag. En dan nog een hoop schroot tobo's.
Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 20:49. |
![]() |
||
Citaat:
of [R-alt]+[5]
||
![]() |
Citaat:
![]() ehh.. ik een hewlett packard en eren gateway Niet veel soeps, maar 't typt goed genoeg en een ibm, zo'n 6 pins ![]()
|
IBM Kliktoetsenbord. (ook wel model M genoemd) Oud, loodzwaar, werkt geweeeldig.
Toetsenbord in m'n Dell Inspiron 8000 is zeker ook niet slecht. En binnenkort komt er een IBM stealth black pro full size toetsenbord bij.. Ik ben niet zo iemand die stinkerige windows toetsen of multimedia rommel nodig heeft..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Software & Hardware |
Hoe snel typ jij? MiBe | 17 | 27-12-2012 18:28 | |
Lifestyle |
Kom eens op schoot bij ome Lepra en vertel wat je nieuw hebt!! Verwijderd | 500 | 03-04-2005 13:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
sit-ups Dark Psycho | 84 | 10-01-2004 09:13 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |