Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 16:56
br4m
br4m is offline
hey ik ben benieuwd onder de muziekliefhebbers wie jullie beter vinden...? D-12 of de St Lunatics....
laat maar achter welke jullie beter vinden...

Bram
Advertentie
Oud 03-01-2003, 17:00
br4m
br4m is offline
Ikzelf ben fan van D-12.... sowieso......
Oud 03-01-2003, 17:07
RuffThugg
RuffThugg is offline
Allebei niet.
Oud 03-01-2003, 17:11
rickert
rickert is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Allebei niet.
d12 zijn sjitlui die proberen te profiteren van het succes van eminem wat niet lukt en hebben amper talent... (zeker die dikke heeft geen talent)

st lunatics hebben eerst al een hit zelf gehad als groep (gimme what you got) en toen kon nelly solocontract krijgen en heeft dat gedaan, maaro ndertussen zijnze altijd bij elkaar gebleven...ook bij concerten...

ik vind st lunatics beter zeker omdat die dus niet proberen te profiteren omdat ze minder commercieel zijn en omdat ik hun muziek beter vindt!
Oud 03-01-2003, 17:14
br4m
br4m is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Allebei niet.
okej maar als je iets achterlaat zeg dan in ieder geval 1 van de 2 ajb...
br4m

Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 17:47.
Oud 03-01-2003, 18:37
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
st. lunatics is achterlijke troep..

d12 kan ik om een of andere reden wel waarderen,vooral de 2 ' hoofdrolspelers' (proof/eminem) hebben zeker wel skillz, en tjek vooral dat nieuwe album van proof dat op komst is(met MC Breed bv. ), maargoed d12 is een beetje ondergewaardeerd volges mij, ze hebben een zo'n nummer gemaakt dat een beetje een hitje werd (purple pills) en eminem zit in de groep dus het zal wel weer pop bullshit zijn... maar die gasten kunnen best wel wat hoor...

beter als die tjappies van een st. lunatics die het weer over de gebruikelijke onzin hebben(wijve auto's feest geld)...
Oud 03-01-2003, 18:40
rickert
rickert is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
st. lunatics is achterlijke troep..

d12 kan ik om een of andere reden wel waarderen,vooral de 2 ' hoofdrolspelers' (proof/eminem) hebben zeker wel skillz, en tjek vooral dat nieuwe album van proof dat op komst is(met MC Breed bv. ), maargoed d12 is een beetje ondergewaardeerd volges mij, ze hebben een zo'n nummer gemaakt dat een beetje een hitje werd (purple pills) en eminem zit in de groep dus het zal wel weer pop bullshit zijn... maar die gasten kunnen best wel wat hoor... niet als die tjappies van een st. lunatics wat weer een grote gimmick is...

WTF is gimmick?
Oud 03-01-2003, 18:55
TygerStyle2001
Citaat:
rickert schreef:
WTF is gimmick?
ja die nelly , die weer een groepje moet oprichten, en alleen door de bekendheid van nelly scoren die gasten een hitje.. zonder naar de kwaliteiten te kijken..
Oud 03-01-2003, 19:00
rickert
rickert is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
ja die nelly , die weer een groepje moet oprichten, en alleen door de bekendheid van nelly scoren die gasten een hitje.. zonder naar de kwaliteiten te kijken..

Ehm dat slaat dus nergens op.....st lunatics en nelly zijn t zelfde en het initiatief hier van kwam niet van nelly maar van keyhuan (ofzo iets weet niej hoe je t precies schrijft) en vervolgens had deze groep een locale hit met Gimme What Ya Got (10.000 exemplaren verkocht) en toen sprong nelly er uit en kreeg die solo contract. Maar nu hebben ook Ali en Murphy Lee Dat al... die krijgen dat toch echt niej als ze geen talent hebben....
Oud 03-01-2003, 19:02
TygerStyle2001
Citaat:
rickert schreef:
Ehm dat slaat dus nergens op.....st lunatics en nelly zijn t zelfde en het initiatief hier van kwam niet van nelly maar van keyhuan (ofzo iets weet niej hoe je t precies schrijft) en vervolgens had deze groep een locale hit met Gimme What Ya Got (10.000 exemplaren verkocht) en toen sprong nelly er uit en kreeg die solo contract. Maar nu hebben ook Ali en Murphy Lee Dat al... die krijgen dat toch echt niej als ze geen talent hebben....
de ketsjup song is ook gemaakt zonder enig talent en toch is het de best
verkochte plaat van nederland...
Oud 03-01-2003, 19:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
de ketsjup song is ook gemaakt zonder enig talent en toch is het de best
verkochte plaat van nederland...
Oud 04-01-2003, 11:42
br4m
br4m is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik vind de discusseie erg leuk hoor maar de vraag was wie jullie beter vonden D-12 of St. Lunatics
Oud 04-01-2003, 11:49
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Kies zelf dan toch voor D-12 Met Kuniva, Kon Artis, Bizarre, Proof en Swifty!!!!
En Eminem natuurlijk die er ook bijhoort!!!

St Lunatics die met Nelly werken vind ik niet veel!!! Nelly daarentegen meer.
Oud 04-01-2003, 12:06
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
vs. topics...

Regels voor berichten