Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 20:21
Verwijderd
Echt stom!!! Ik zit in de eindexamenklas en vandaag kreeg ik te horen dat we voor de examens geen l esvrijheid krijgen
..omdat het slaginspercentage vorig jaar te laag was.
WAT EEN ONZIN!!!
Wat kunnen wij der aan doen dat dat zo is. Normaal zouden we na de vakantie in april vrij krijgen,maar nu maar iets van 4 dagen!! van te voren.
Van vinden jullie hiervan en hoe zit dat bij jullie op school??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 20:39
Thomas
Thomas is offline
Maakt helemaal niet uit, want je hebt je uiteraard al goed voorbereid door alles goed bij te houden. Wij kregen 2 jaar geleden wel 2 weken vrij, dacht ik. Je kan beter les hebben.. dan hebben de docenten nogmaals de kans om alles eens ff goed aan te stippen en alle moeilijke onderwerpen eruit te halen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:43
Verwijderd
Toch kan ik beter thuis leren dan op school. en ik ben helaas niet zo iemand die alles van te voren al goed heeft bijgehouden.
Daar heb ik door alle dingen die ik nog moet inleveren haast geen tijd voor.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:52
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had dat vorig jaar toen ik eindexamen deed ook. Terwijl in de jaren ervoor ze altijd 2 weken van te voren stopten met lesgeven. Als ik jou was zou ik gewoon een beetje flexibel omspringen met je lesuren. Alleen naar vakken gaan die nuttig zijn en verder gewoon thuis leren. Want ik weet hoe onnuttig de meeste 'lessen' waren, helemaal in die Tweede Fase, je doet echt niks meer in de les. Dus gewoon ff kijken wat belangrijk voor je is en de rest gewoon skippen maar thuis voor je examen gaan leren. Suc6 in mei alvast!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 09:50
marlies
marlies is offline
Ze moeten facultatief les geven en niet verplicht. Ik had vorig jaar 3 werken "vrij" om te leren en bij ons was 100% geslaagd.
Oud 10-01-2003, 11:08
Iotje
Iotje is offline
Ik snap de bedoeling van de school wel maar ik zou er zelf ook problemen mee hebben. Je kunt in die tijd natuurlijk ook ziek zijn he!
Oud 10-01-2003, 11:09
Iotje
Iotje is offline
en die slgingspercentages vind ik niet eerlijk! daarin worden uitstromers niet meegerekend!
Oud 10-01-2003, 11:44
damaetas
damaetas is offline
wat een onzin, de klas voor jou heft het niet goed gedaan, dus jullie krijgen minder tijd om te leren

je kan toch ook de leraars extra bereikbaar maken na de vakantie dan, zodat mensen die wel nog uitleg willen dat zonder moeite kunnen vragen.
Oud 10-01-2003, 13:31
Tampert
Tampert is offline
nu ik studeer heb ik vaak 0 dagen vrij om te leren.

tsja... als ze denken er zo wat aan te doen...
Oud 10-01-2003, 14:01
SuperSanne
SuperSanne is offline
Als er bij ons zoiets zou gebeuren, maar ze zeiden van "okay jongens, jullie krijgen geen vrij voor je examens" dan zou ik flink balen, maar geen ophef erover maken. Als ze (zoals bij jou) zouden zeggen "jullie krijgen geen vrij want jullie voorgangers hebben het verknald" dan zou ik niet voor mezelf instaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten