Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *Ik ben in gaan zien dat ik echt heel fout dacht. ![]() *Ik heb weer toekomstplannen.
||
Citaat:
vallen ze daar ook al in herhaling? ![]() Ik heb die opdracht ook al eens gehad, toen jij blindedarmontsteking had.. vage mensen daar.. ![]()
|
oke positieve dingen
kan goed paardrijden kom nooit telaat op afspraken kan goed geheimen bewaren en waar ik nu het meest trots op ben heb mezelf al 10 dagen geen pijn gedaan (komt alleen doordat ik volgende week MOET zwemmen) next
||
Citaat:
![]() Maar, je hebt nu in iedergeval meer opgeschreven dan eerst! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
En, nou, heel goed hoor dat je in dat boek gelezen hebt. 'We'/Ik ben trots op je. Het is alleen nog niet uit, een beetje opschieten dus ![]()
|
Over het algemeen?
Over vandaag? Algemeen: -ik kan luisteren (onderstreept; als k het wil) -ik kan lief zijn -ik kan ontzettend behulpzaam zijn Vandaag: ik heb precies gezegd wat ik wilde zeggen op het moment dat ik het wilde zeggen...
|
![]() |
- ben eerlijk
- betrouwbaar - kom bijna nooit te laat op afspraken, ook haast nooit te laat geweest op school ![]() - heb redelijk doorzettingsvermogen - probeer meestal mensen zo min mogelijk te kwetsen of ze moeten wel heel erg irritant zijn. - probeer meestal problemen te voorkomen - ben wel sociaal |
![]() |
|
Verwijderd
|
goeie muzieksmaak
creatief altijd streven naar zelfontwikkeling sterk van persoonlijkheid optimistisch verantwoordlijk speels eigenwijs slim levensgenieter kan goed luisteren begrijp snel iets kan goed vertellen (en overdrijven) kan een relatie onderhouden felle ogen gaaf lichaam lieve vriendenkring kan zich lekker uitleven woops overdrijf k nu ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ff denken wat heb je weer een top presatie neer gezet tijdens je training |
![]() |
|
Uhmz...jah, keb dr weer een paar
![]() -Ik heb me vandaag tijdens de nieuwjaarsinstuif in kunnen houden niet te erg melig te worden ![]() -Ik kan al af en toe tegen mezelf zeggen dat ik toch wat meer irritaties moet gaan uiten (ik herken het dus) -Ik heb ondanks dat vandaag de baas van huis was op mn werk, toch nog redelijk normaal gedaan ![]() -Ik heb af en toe best wel gevoel voor humor, meestal heb ik gevoel na humor ![]() -Ik heb een beetje over mn toekomst durven praten! ![]() Das HET dilemma van mij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jah, sorry, mijn explorer deed raar, dus ik telkes op verzenden klikken, maar daarna kwam telkes een niet weer te geven pagina, dus was ik er maar mee gekapt en njah, later hoorde ik dat het er drie keer stond ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid.. Wat Moet Ik Doen? 77-eline-11 | 17 | 22-04-2006 22:16 | |
Psychologie |
compliment Fantôme | 51 | 03-04-2003 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |