Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2002, 09:26
LISM
LISM is offline
Hey, nou was ik laatst in ons dorp en zag een bekende lopen die wat bij zich had,, voor 12.50 had ik dan 2.5 gram netjes verdeeld met een vriend van mij en zouden we samen gaan gebruiken,, nu weet ik dat veel mensen dit afkeuren maar dat boeit mij niet, ik vindt het lekker... na het gebruiken vroeg ik me af of dit wel goed was voor me, ik moest tenslotte een dikke liter urineren en de volgende keer nog een keer... dit was niet goed, en volgens een vriend van mij (kende de dealer) zou die er poedersuiker in doen om het tot 2.5 gram te maken... wat is dit ? is dit normaal als je zoveel moet zeiken maar het kan ook zijn dat je lichaam hardt gloeit en z'n stoffen moet verwerken. ik heb het vaker gedaan maar nooit zoiets meegemaakt als dit...

zal ik die dealer ff beuken of gewoon laten gaan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2002, 12:19
stevie_large
stevie_large is offline
hmm... ik denk he... wat je wel meer tyfuszooi binnenkrijgt van pep... er zit vaak wasmiddel, tl-pijp spul en nog veel meer tering rotzooi in, maak je niet druk over die poedersuiker PEP is Zooi hehe maar door de verkankerdheid zo lekker...
Oud 31-12-2002, 18:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
eerst zeker weten voor je die kerel omver rijdt!

... ga eens na aan wie hij nog meer spul verkoopt....
Oud 31-12-2002, 18:54
Zappa
Zappa is offline
vraag aan mensen die hetzelfde spul gekocht hebben of zij ook deze ervaringen hebben...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:39
Angerfist
Angerfist is offline
speed = rotzooi ,ik voelde me vroeger altijd naar de ktu van speed ,vooral een lege maag en zo vermagerd bah
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 09:22
LISM
LISM is offline
mja... mja... mja... ik had wat rondgevraagd en bleek dat vele gasten helemaal niet eens meer een neus hadden, had ook wat info aan m'n stiefvader gevraagd over het gebruik van speed door de neus en volgens hem zou je neusbotje na verloop van tijd kalk verliezen wat leidt tot een toeterneus , minder, maar het blijft lekker, door dat stijg ik bovenmezelf uit en het geeft me een goed gevoel. nog meerdere feitjes die ik te horen kreeg was dat als je bijvoorbeeld zou gaan fitnissen met die zooi op (wat ik dagelijks doe maar dan zonder) dan zou je het langer vol houden en massa's spieren zou kweken, maar uiteraardt zitten daar bijwerkingen bij en dat is dat je proteine en andere stoffen zwaar verbruikt (dus ook je reserves), vandaar dat je zware honger krijgt en ook goed en veel moet eten (gezond, suikers, vitaminen etc...). ik had laatst bij een vertrouwde persoon wat besteld en dat was 100% puur zuivere speed, niet geel uitziend maar wit (geen coke) met een echte bittere smaak. (nog de beste wensen allemaal ) Geen pijn in de neus en ook weinig tot geen bijwerkingen zoals in het 1ste bericht geschreven...

anyway : speed is naar mijn id opzich lekker maar doe het niet teveel, je slaapt niet meer wanneer dat moet of dat je er vroeg uit moet, negeer je honger niet, neem jus d' orange (appelsientje ) en broodjes gezond etc en wees vooral voorzichtig met wat je koopt, nooit bij onbekende want je weet tenslotte nooit wat erin zit verwerkt.

Greetz
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:54
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
LISM schreef:
mja... mja... mja... ik had wat rondgevraagd en bleek dat vele gasten helemaal niet eens meer een neus hadden, had ook wat info aan m'n stiefvader gevraagd over het gebruik van speed door de neus en volgens hem zou je neusbotje na verloop van tijd kalk verliezen wat leidt tot een toeterneus , minder, maar het blijft lekker, door dat stijg ik bovenmezelf uit en het geeft me een goed gevoel. nog meerdere feitjes die ik te horen kreeg was dat als je bijvoorbeeld zou gaan fitnissen met die zooi op (wat ik dagelijks doe maar dan zonder) dan zou je het langer vol houden en massa's spieren zou kweken, maar uiteraardt zitten daar bijwerkingen bij en dat is dat je proteine en andere stoffen zwaar verbruikt (dus ook je reserves), vandaar dat je zware honger krijgt en ook goed en veel moet eten (gezond, suikers, vitaminen etc...). ik had laatst bij een vertrouwde persoon wat besteld en dat was 100% puur zuivere speed, niet geel uitziend maar wit (geen coke) met een echte bittere smaak. (nog de beste wensen allemaal ) Geen pijn in de neus en ook weinig tot geen bijwerkingen zoals in het 1ste bericht geschreven...

anyway : speed is naar mijn id opzich lekker maar doe het niet teveel, je slaapt niet meer wanneer dat moet of dat je er vroeg uit moet, negeer je honger niet, neem jus d' orange (appelsientje ) en broodjes gezond etc en wees vooral voorzichtig met wat je koopt, nooit bij onbekende want je weet tenslotte nooit wat erin zit verwerkt.

Greetz
jij hebt volgens mij teveel speed gehad
maare ik deed vroeger ook speed en xtc en af en toe coke en ging ik wel es fitnessen .Luister pik natuurlijk kweek je dan meer spieren voor ff " DUH" ,XTC ,Coke of Speed geven je energie waardoor je langer doorgaat ,maar denk es na je hart wordt overbelast das nummer 1 en je spieren worden eerst aangemaakt maar na vervolg weer afgebroken dus wat heb je er aan ?? en je moet erbij nog es 10 x zoveel eten en drinken want stimuleerende middelen gebruiken je reserves.Het probleem is ook dat je geen honger krijgt van speed wat uiteindelijk lijdt tot vette vermagering en bij fitness heb je zoveel voedselmiddelen juist nodig.

ene over die speed die je laatst kocht speed is helemaal puur als er nieks anders in zit als amfetamine en amfetamine is meestal geel van kleur zo te zien was i toch ni helemaal puur
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:45
pinhead
pinhead is offline
beter dat het is versneden met poedersuiker,,,dan met gemalen TL-buis of laxeermiddel!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:25
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
pinhead schreef:
beter dat het is versneden met poedersuiker,,,dan met gemalen TL-buis of laxeermiddel!!
soms doen ze er ook mascara in om het geel te laten lijken
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:29
Zappa
Zappa is offline
Allemaal redenen om het gewoon maar allemaal te legaliseren
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:00
Apeklit
Apeklit is offline
Je lichaam stoot de slechte stoffen af, daardoor ga je pissen
Oud 06-01-2003, 14:40
LISM
LISM is offline
Die laatste speed die ik gekocht had,, was zeer kwalitatief goed van smaak, niet scherp, en zeker geen slechte bijwerkingen zoals de eerste, dat afvalstoffen worden afgevoerd is normaal, maar niet in zo'n hoeveelheid... inderdaad, je reserves worden snel verbruikt maar ofzich is het lekkah ...

anyway, ben er mee gestopt omdat het ook anders kan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten