Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er ook wel eens last van tijdens moeilijke of serieuse gesprekken. Ik begin dan helemaal vanzelf te trillen en krijg het ook heel koud. Volgens mij komt dit door de spanning tijdens zo'n gesprek. Of idd omdat alle aandacht op je gericht is en je dan heel bang word om de verkeerde dingen te doen (eigenlijk ook spanning dus). Ik vind het zelf heel erg vervelend, maar volgens mij kan het niet echt kwaad ofzo.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kun je daar eigenlijk wel vanaf komen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het, daarom vermijdt ik serieuze gesprekken waarin ik moet praten..
Je bent hoogstwaarschijnlijk onzeker over wat je zegt en bent dus bang dat andere mensen het af zullen keuren. Het béste wat je kan doen is het telkens weer doen.. Dus blijf gewoon praten, ook al krijg je weer een 'aanval'. Na een paar keer zal je zien dat de reactie van de mensen met wie je praat helemaal niet iets is om bang van te worden. Gewoon jezelf blijven dwingen dus! Succes iig!! |
![]() |
|
ik weet het niet hoor, maar het zou een vorm van faalangst kunnen zijn, althans, daar heb ik zelf last van en dat herken ik wel een beetje. Niet bij mensen, maar bij toetsen op school........, dan breekt het zweet je uit en heb je geen flauw idee wat je met die sommen aan moet....., black out dus. Ik zou dr mee naar je huisarts ofzow gaan, die verwijst je wel door
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iig erg bedankt voor al jullie reacties! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? AngelLove96 | 1 | 17-05-2015 21:10 | |
Psychologie |
Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?! 076guy | 0 | 11-04-2015 17:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat kan dit zijn? moon | 5 | 16-02-2008 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? XQseMe2 | 28 | 28-09-2006 21:57 | |
Software & Hardware |
Helpt, mijn laptop piept. Wat kan dit zijn? Verwijderd | 6 | 04-05-2006 12:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? TiM | 2 | 25-03-2005 11:10 |