Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zijn kapperssites.. (ben slecht in zoeken, zal wel nutteloos zijn. Mja, dan kan je nog altijd zelf kan googlen oid. ![]() Volgens mij zijn er bij kappers altijd van die bladen, kan je daar dan morgen niet in kijken? (ga dan wat eerder oid)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een kapsel kan er bij de één super uit zien, maar bij de ander totaal niet, kan aan je haar liggen, aan je gezicht, aan hoe de kapper het doet enz., maar niet echt aan het plaatje... |
![]() |
|
hé, ik weet niet echt een site voor je ofzo, kwil alleen ff zeggen dat je moet uitkijken met sites als kapsels.nl
daar moet je dus NIET heen gaan. Op die site staat heel groot dat je op JA moet drukken zodra er een windows schermpje opent. Als je dan idd op Ja drukt, ga je een site binnen waarbij je 0,70 € per minuut betaald. Dat stond op het vorige schermpje in lettertype 8 ofzo. Dus kijk uit en druk niet klakkeloos op ja. Er is nog zo'n site die ik in de zoektocht naar een site voor je tegen kwam waarbij je moet betalen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
heel erg bedankt !!!! want ik had het juist bijna gedaan gelukkig !! -xxx- |
![]() |
||
Citaat:
als je geen creditcardnummers oid weggeeft, waar wouden ze dat geld dan vanaf halen? of kunnen ze dat op je telefoonrekening zetten? mjah, leve de kabelaansluiting...
||
Citaat:
die kan dan gelijk een beetje afmeten wat het beste staat met jouw haar, hoofd ed. Vertel je nog hoe het gegaan is? ![]() ![]()
|
![]() |
hey,
ik heb ook een probleempje met mijn kapsel, wel het zit hem zo: ik had ook zo gezocht in blaadjes naar kapsels en ik ging daar dus mee naar de kapper en hij deed da dan zo maar toen ik ermee thuis kwam vonden mijn ouders en vooral mijn pa dan da het op niks trok en gaf em commentaar erop enzo en dan nog die zus van mijn broer die ook nog hare commentaar had (en ze is nog geeneens familie ![]() dus wa ik wil zeggen is da ge moet oppassen ni hetzelfde voor te krijgen als ik en eerst aan uw ouders moet vragen en van die commentaren niks aantrekken als ze die zouden geven ![]() knuffels, Bubbel xxx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wil je voelen The Larch | 5 | 15-08-2009 15:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
permanente krullen sparkling star | 40 | 30-11-2005 09:05 | |
Lifestyle |
Shampoo en andere haar-meuk topic Foresight | 69 | 22-04-2005 12:40 | |