Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan weet ik ZEKER dat hij niet verliefd op me is. Weet ik zeker dat hij van me walgt ." Ze moet bevestiging hebben en zelfs dat is niet genoeg. Dan is tijd geven ook geen oplossing. Ik heb dit zelf ook erg lang gehad. Iedere keer als hij juist wat liefs probeerde te verwoorden, draaide ik t om zodat t dus juist gemeen was. Dan was ik beledigd en zei ik stomme dingen zoals: zoek dan lekker een ander die je wel leuk vindt, die je wel mooi vindt en blablabla. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan. Hij is nog steeds bij me en af en toe vraag ik me nog steeds af wat hij met me moet. Het is gewoon een kwestie van vertrouwen. Zij moet meer vertrouwen in hem hebben, geloven wat hij zegt... Bij mij heeft t erg geholpen t aan me vriend te vertellen. Dus te zeggen dat ik erg onzeker ben, dat ik t onlogisch vind dat hij me leuk vindt en blabla. Zo heeft hij er rekening mee kunnen houden. En nu... ja, nu geloof ik m wel. Weet ik zeker dat hij wel van me houdt. (we zijn dan wel 20 maanden verder) succes iig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niels kan er eeeeeecht niets aan doen.. Want hij doet altijd zooo z'n best enzo, en zegt zooovaak dat ie me zo leuk vindt. Het ligt 100% bij mezefl, Maar ik kan dus een gelijkwaardige relatie hebben, als ik weet wat ik aan mezelf heb.. Ik weet niet wat ik aan mezelf heb Maar wat maakt dat uit? Wat heeft dat met Niels te maken? Als ik genoeg om hem geef, dan is het toch goed? Het vertrouwen is er alleen niet, dat hij ook om mij geeft. ******** (of hoe je het ook mag schrijven ![]() Maarja.. Wat kan ik er in godsnaam aan doen.. Ik begin het echt beu te worden. Zo beu dat ik van mezefl denk beter nog maar een aantal jarent e wachten met die 'relaties' misschien ben ik er ook wel te vroeg in gestapt enzo.. Ik weet het niet Het is alleen erg vervelend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je bent niet de enige die hier last van heeft. ik bijvoorbeeld ook. zoals nu word ik echt gek omdat mijn vriend een dag niet gesmst/gebeld heeft ![]() geen idee hoe je ervan af komt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah precies dat heb ik ook
Maar bij mij is het dan Als ik hem dan zie Dan ben ik het eerste half uur Totaal niet aanspreekbaar ![]() Zo kut.. En dan baal ik van mezelf Maar dan kan ik mezelf niet hervatten Dan moet ik ff naar de WC Of ff naar buiten en dan benk weer 'normaal'.... Achja F*ck it ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb net hetzelfde, en ik kan het gevoel maar niet verdringen.
Soms denk ik dat ik ermee moet kappen, maar dat wil ik helemaal niet. Maar dat gevoel zuigt me helemaal leeg en ik ga dan vaak bot doen tegen mijn vriendin.
|
![]() |
Ikzelf heb dit probleem ook gehad en af en toe heb ik het nog wel eens moet ik eerlijk toegeven. Maar wat heb je er in hemelsnaam aan??? Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar het is de realiteit. Niet meer, niet minder...
Het klinkt misschien heel vreemd in de oren maar ga iedere dag eens voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf: "Ik hou van je" Misschien dat je dan leert om van jezelf te houden en later ook van anderen??!!! Nou succes girl |
![]() |
|
niet in zo'n extreme vorm, maar mijn vriendin heeft af en toe ook een periode dat ze alles fout opvat en mij overal de schuld van geeft. Maar dat is eigenlijk ook wel weer schattig
|
![]() |
|
ik snap het gevoel echt totaal, daar heb ik ook last gehad. En ja kzou zeggen probeer je er ff over heen te zetten want ik heb het bijltje er een beetje bij neer gegooit toen. Ben er nou wel over heen, maar heeft me wel echt veel pijn gedaan.
En tja nu ben ik vrijgezel, ben niet zo huiverig om me te binden, want kben gewoon bang voor hetzelfde. Maarja bevalt me nu wel het vrijgezel zijn, maar tja ik zou het liefst verliefd zijn, want dat gevoel mis ik toch wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gemengede gevoelens over relatie Qeurkajo | 14 | 02-02-2010 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijk gevoelige vriendin binnen relatie Vip3r | 45 | 01-06-2007 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |