Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 18:10
Marnix_temp
Marnix_temp is offline
ik zoek software voor deze modem weet iemand waar ik dit kan downloaden, eikeltjes hebbne geen software erbij geleverd lange leve zonnet

Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 18:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 18:21
Martin
Martin is offline
Sinds wanneer heeft de gebruiker voor zijn modem software nodig? Die wordt automatisch gedownloaden bij het connecten van de modem. Of bedoel je drivers voor je netwerkkaart?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:22
Marnix_temp
Marnix_temp is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
Sinds wanneer heeft de gebruiker voor zijn modem software nodig? Die wordt automatisch gedownloaden bij het connecten van de modem. Of bedoel je drivers voor je netwerkkaart?
ik bedoel de driver van de alcatell speedtouch 330

sorry smartass
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:23
Martin
Martin is offline
Citaat:
Marnix schreef:
ik bedoel de driver van de alcatell speedtouch 330

sorry smartass
Heb je kabel/adsl?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:25
Marnix_temp
Marnix_temp is offline
ik wil de driver zodat ik me adsl kan instaleren
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:26
Martin
Martin is offline
Citaat:
Marnix schreef:
ik wil de driver zodat ik me adsl kan instaleren
Damn, wees nou in hemelsnaam eens duidelijk. Voor een ADSL/KABEL modem hoef je geen software te installeren. Hoogstens de drivers voor je netwerkkaart installeren.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:27
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
Damn, wees nou in hemelsnaam eens duidelijk. Voor een ADSL/KABEL modem hoef je geen software te installeren. Hoogstens de drivers voor je netwerkkaart installeren.
demeeste netwerkkaarten herkent windows uitzichzelf
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:28
Marnix_temp
Marnix_temp is offline
NIET !!! je moet software/driver installeren om online te komen met je adsl verbinden met zonnet. normaal zit er een cd-tje bij het pakket ingevoegd eerst was de modem kapot na 1.5 maand nieuwe hebben ze geen cd-tje erin gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:30
Martin
Martin is offline
Citaat:
Marnix schreef:
NIET !!! je moet software/driver installeren om online te komen met je adsl verbinden met zonnet. normaal zit er een cd-tje bij het pakket ingevoegd eerst was de modem kapot na 1.5 maand nieuwe hebben ze geen cd-tje erin gedaan.
Je hebt dus geen software nodig die je moet installeren voor je ADSL-modem, nog voor je netwerrkkaart maar je moet dus een normale installatie CD hebben.

Kijk of je hem kan downloaden op de site van Zonnet en anderes gewoon even bellen.

(En een andere toon aanslaan zou ook geen kwaad kunnen)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:31
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Marnix schreef:
Bij adsl moet je tog inbellen, mak dan zelf handmatig een inbelverbinding naar je provider . Ik zelf heb kabel en je krijgt een cd-rom met de software erop die voor jou een lan-verbinding maakt. Nou dat kan ik zelf ook wel!!!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:33
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
Je hebt dus geen software nodig die je moet installeren voor je ADSL-modem, nog voor je netwerrkkaart maar je moet dus een normale installatie CD hebben.

Kijk of je hem kan downloaden op de site van Zonnet en anderes gewoon even bellen.

een normale installatie-cd voert geen flikker uit vult je harde schijf me nutteloze dingen, terwijl je zelf ook wel een inbel- of lanverbinding kan instellen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:33
Marnix_temp
Marnix_temp is offline
Citaat:
chatfreak schreef:

sorry meneer dank u wel voor dit advies

ik heb gewoon een slechte jeugd achter de rug daar kan het door komen mijn excuses nogmaals

Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:39
TIGEK
TIGEK is offline
Hij maakt gebruik van een USB modem.
Oud 08-01-2003, 20:44
ekki
ekki is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
...nog...
noch
Oud 08-01-2003, 21:14
Martin
Martin is offline
Citaat:
ekki schreef:
noch
lekker zinnig dit, een klein taalfoutje moet je maar overheen lezen. Dit is nou pas écht een nutteloze reply.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:16
ekki
ekki is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
lekker zinnig dit, een klein taalfoutje moet je maar overheen lezen. Dit is nou pas écht een nutteloze reply.
ik verbeter niet elke fout, maar anders doe je 't misschien iedere keer weer. noch wordt vaak fout geschreven.
Oud 08-01-2003, 21:18
Martin
Martin is offline
Citaat:
ekki schreef:
ik verbeter niet elke fout, maar anders doe je 't misschien iedere keer weer. noch wordt vaak fout geschreven.
Offtopic: Ok, dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 23:01
S|E|B
S|E|B is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
Wanneer hij een USB moden heeft is het weldegelijk nodig om drivers te installeren, en dus niet voor de netwerk kaarten.

Nog een kleine tip voor de topic-opener (en misschien wel voor veel mensen die wat in S&M posten)
Geef een duidelijke omschrijving van je probleem
Te veel informatie kan nooit kwaad, denk hierbij aan:
-Besturings systeem
-Wat voor ADSl Fast/basic/etc
-Wat voor moden (zowel type als USB/ethernet)
-Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?
-andere informatie die van belang kan zijn (geen paswoorden enzo natuurlijk )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten