Advertentie | |
|
![]() |
|
loop op um af, kijk aardig, vraag of ie eve met je wil kletse, dan zit je ff late aan de koffie/thee/bier what ever steek um dan lekker neer ofsow?
nee geintje ik duw je zo alleen maar in de slegte richting...ben al serieus... wa jij voelt is gwoon jaloersheid denk ik en daarom wil je um vermoorde of iets aandoen. probeer da dus nie te doen (ooh da klonk simpel ![]() ![]() ga met je ex prate over je probleem of met iemand die je vertrouwt....dan kom je al un heel eind
|
hey,
Allemaal reuze bedankt voor de wijze raad. Zie ook mijn topic op L&R. Heb nu besloten om me ex helemaal niet meer te zien. Die jongen heb ik nu verwijdert uit me msn lijst. En heb alle rotzooi van me ex ook weg gegooit. Denk dat ******** eigenlijk wel omschreef wat het was op L&R. Misschien als ik het hier niet verteld had en nog langer zo had gedacht die jongen toch wat had aangedaan. Had niet perse dood hoeven zijn. Maar na er een hele tijd over nagedacht te hebbe kon ik eigenlijk niet direct een rede bedenken waarom. Tevens ben ik nu fanatiek gaan sporten om een btje agressie kwijt te worden. Kutgevoel is nog lang niet weg. maar het gaat wel al weer de goeie kant op. Allemaal heel veel dank. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kan bij jou bloed onder de nagels weghalen? Verwijderd | 48 | 02-08-2009 15:58 | |
Games |
manhunt verboden fakie01 | 63 | 19-08-2004 22:58 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Muziek |
newschool punk is geen echte punk stay asleep | 105 | 23-11-2002 09:50 | |
Lifestyle |
lifestyle&verliefd zijn Mysterons | 44 | 02-11-2002 13:46 |