Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 22:38
twim
twim is offline
Ik heb nu sinds twee maanden een heel sterk gevoel dat ik de vriend van me ex wil vermoorden.

In het beging dacht ik dat gaat wel over maar het word steeds erger. Kheb nu alles al uitgezocht van hoe het moet gebeuren tot de dagen en maanden erna. Heel veel gelezen over dit onderwerp. Of ik echt in staat ben om het te doen weet ik niet maar ik ben er wel veel mee bezig nu.

Herkent iemand dit???
Of weet iemand hoe je hier mee om moet gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 23:33
morlock
morlock is offline
Ik stel voor eens een goeie vakantie te nemen.

Of ga eens langs een psychiater ofzo.... misschien kun je het er wel uit kletsen. Maar neem er in ieder geval maatregelen tegen, voordat je in een vlaag van verstandsverbijstering (t'is en blijft een mooi spreekwoord ) foute dingen gaat doen.
Oud 18-01-2003, 00:29
notbonefish
notbonefish is offline
ik heb ook wel eens een impuls om iemand aan wie ik mij zwaar irriteer (iemand die praat tijdens films ofzo -- mijn moeder bijvoorbeeld), of gewoon zomaar iemand, opeens aan te vallen en de nek om te draaien. ik denk dat dit normaal is, mits het bij een impulsieve gedachte blijft, en je niet geobsedeerd erdoor wordt. ik denk dat als dit echt een obsesie voor jouw is, dat je toch mischien hulp moet zoeken bij iemand.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dit soort gedachtes komen wel vaker voor bij mensen, maar meestal voor korte tijd. Jij hebt controle over je gedachtes, de gedachtes moeten niet controle over jou gaan nemen.. wat bij jou wel het geval begint te lijken.

Ik denk dat het het beste is om er met iemand over te praten, je huisarts, of eerst met iemand die je vertrouwd.
Oud 18-01-2003, 02:19
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
morlock schreef:

Of ga eens langs een psychiater ofzo.... misschien kun je het er wel uit kletsen. Maar neem er in ieder geval maatregelen tegen, voordat je in een vlaag van verstandsverbijstering (t'is en blijft een mooi spreekwoord ) foute dingen gaat doen.
Kunt beter bij de huisarts beginnen, die kan je altijd doorverwijzen. En of een psychiater nodig is? kweetniet? Denk dat een psycholoog in dit geval ook hulp genoeg kan bieden.
Oud 18-01-2003, 19:27
mathfreak
mathfreak is offline
Kun je misschien vertellen waardoor je dat gevoel gekregen hebt?
Oud 18-01-2003, 22:01
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
morlock schreef:
Toe zeg...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 00:12
Verwijderd
Citaat:
morlock schreef:

Geeft je tijd het te plannen enzo

Nah, hij is gewoon jaloers. Zie mijn reply op L&R.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:03
Evil creature
Evil creature is offline
Raad je aan het niet te doen.

Je kunt beter afreageren met een boksbal ofzo.

P.s: HELPT GOED
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:47
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
loop op um af, kijk aardig, vraag of ie eve met je wil kletse, dan zit je ff late aan de koffie/thee/bier what ever steek um dan lekker neer ofsow?

nee geintje ik duw je zo alleen maar in de slegte richting...ben al serieus...

wa jij voelt is gwoon jaloersheid denk ik en daarom wil je um vermoorde of iets aandoen.
probeer da dus nie te doen (ooh da klonk simpel )
ga met je ex prate over je probleem of met iemand die je vertrouwt....dan kom je al un heel eind
Oud 19-01-2003, 20:14
twim
twim is offline
hey,

Allemaal reuze bedankt voor de wijze raad. Zie ook mijn topic op L&R.

Heb nu besloten om me ex helemaal niet meer te zien. Die jongen heb ik nu verwijdert uit me msn lijst. En heb alle rotzooi van me ex ook weg gegooit. Denk dat ******** eigenlijk wel omschreef wat het was op L&R. Misschien als ik het hier niet verteld had en nog langer zo had gedacht die jongen toch wat had aangedaan. Had niet perse dood hoeven zijn. Maar na er een hele tijd over nagedacht te hebbe kon ik eigenlijk niet direct een rede bedenken waarom.

Tevens ben ik nu fanatiek gaan sporten om een btje agressie kwijt te worden. Kutgevoel is nog lang niet weg. maar het gaat wel al weer de goeie kant op.

Allemaal heel veel dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten